Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Mobiliteit en Openbare Werken, Agentschap Wegen en Verkeer, Afdeling Wegen en Verkeer Antwerpen
Postadres: Lange Kievitstraat 111-113 bus 41,BE-2018 Antwerpen
Contactpersoon: ir. Nick Panneels
Tel: +32 32246846
Fax: +32 32246840
E-mail: Nick.panneels@mow.vlaanderen.be
Internetadres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=322847 https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=322847
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
N115 Schoten: studieopdracht herinrichting fietsinfrastructuur Kopstraat Referentienummer: AWV A'pen-X10-N115-27_1M3D8E-18-66-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 71000000
II.1.3. Type opdracht: diensten
II.1.4. Korte beschrijving
De opdracht omvat de volledige studieopdracht voor de herinrichting van de fietsinfrastructuur langsheen de N115 te Schoten gelegen tussen de Gelmelenstraat en de Eksterdreef.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE211
II.2.4. Beschrijving
De diensten omvatten: - het opzoeken en in kaart brengen van de eigendomsgrenzen; - het topografisch opmeten van de bestaande toestand; - Voorbereiden, coördineren en uitvoeren van de noodzakelijke verkeerskundige, geotechnische en stedenbouwkundige analyses; - Het leveren van de nodige begeleidende ondersteuning tijdens overlegvergaderingen, werkgroepen en stuurgroepen tussen de aanbestedende overheid (Vlaamse Gewest, Wegen en Verkeer Antwerpen), het agentschap Natuur en Bos, gemeente Schoten, de betrokken politiezone, De Lijn, en andere betrokken openbare instanties zoals de gemeenten, private bedrijven, nutsmaatschappijen, politiezones; - Het opmaken van een volledig dossier en de besprekingen ervan in de Gemeentelijke BegeleidingsCommissie (GBC) en de Regionale Mobiliteitscommisie (RMC): startnota en projectnota met inbegrip van een gedetailleerde raming van het ruimtelijk ontwerp; - Voorbereiden en coördineren van milieuhygiënische bodemonderzoeken: berekening van het grondverzet en verwerking van het technisch verslag in het aanbestedingsdossier; - Het opvragen van schriftelijke voorafgaandelijke adviezen aan de diverse openbare instanties volgens de dan geldende wetgeving; - Opstellen van overzichtsplannen van de bestaande nutsleidingen en de te vernieuwen leidingen; - de technische specificaties voor alle onderzoeken nodig voor de uitvoering van de opdracht opstellen en de resultaten van de onderzoeken interpreteren: o bodemonderzoek - grondverzet o geotechnisch onderzoek o labonderzoek o cameraonderzoek o infiltratieproeven o milieuhygiënisch onderzoek o nodige gegevens voor technisch verslag (Vlarebo) - het technisch uitwerken van uitvoeringstekeningen vertrekkende van een schetsontwerp, - Opstellen van grensbepaling, rooilijnplannen en onteigeningsplannen, - Stabiliteitsstudie van ter plaatse gestorte betonnen constructies; - Alle nodige hydraulische berekeningen met bijhorende nota's rapporten en plannen; - De studie van de minder hinder maatregelen: planning, fasering en omleiding gedurende de werken - het opmaak van een gedetailleerde meetstaat op basis van de laatste versie van het standaardbestek 250 (versie op het moment van de opmaak van de meetstaat) - het opmaak van een bestek om de werken aan te besteden conform de wetgeving voor de overheidsopdrachten. - Het opmaken van het volledig ontwerp; - Het nastreven van het zogenaamd "economisch optimum" bij het uitwerken van voorontwerp, ontwerp en aanbestedingsbundel; - Het opmaken van een dossier voor de aanvraag van een omgevingsvergunning incl. alle nodige vergunningsdossiers, alle dossiers voor het aanvragen van machtigingen, archeologienota en project-Mer screening. - Het opmaken van een volledig aanbestedingsdossier met uitvoeringsplannen; - Het organiseren, bijwonen en de verslaggeving verzorgen van alle noodzakelijk geachte vergaderingen en overlegmomenten, ten einde de voorgaande punten tot een goed einde te brengen. - De opmaak van een archeologienota volgens het Onroerenderfgoeddecreet en de verwerking ervan in het aanbestedingsdossier vormt een voorwaardelijk gedeelte. Deze opdracht betreft een opdracht in vaste en voorwaardelijke gedeelte.
II.2.7. Looptijd
240 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Eventuele minimumeisen:
Klasse: N/A, Categorie: N/A
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2018-11-13 14:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 4 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2018-11-13
Plaatselijke tijd: 14:00
Adres: Wegen en Verkeer Antwerpen, Lange Kievitstraat 111-113 bus 41, 2018 Antwerpen
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
De publicatietermijn wordt met 5 kalenderdagen ingekort : toepassing art 36 § 4 van de wet van 17.06.2016
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel
E-mail: info@raadvanstate.be
Internetadres(sen): www.raadvanstate.be
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-10-12