Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Tabor
Postadres: Molenaarsstraat 26,BE Gent
Contactpersoon: Martine De Schepper
Tel: +32 92358200
Fax: +32 92358220
E-mail: aankoop@tabor.be
Internetadres(sen): http://www.tabor.be/ http://www.tabor.be/
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Verschillende binnenafwerking werkzaamheden - voor de Taborgroep Referentienummer: 2018/OHH/afwerk.werkzhn/Tabor
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45400000
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
Verschillende binnenafwerking werkzaamheden - voor de Taborgroep. Opdrachten die onder de opdracht vallen : afbraak, metsel, kleine ruwbouw, vloer, plafond, wand, schrijnwerk, schilderwerken, raamdecoratie ,.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE234
II.2.4. Beschrijving
Verschillende binnenafwerking werkzaamheden - voor de Taborgroep. Opdrachten die onder de opdracht vallen : afbraak, metsel, kleine ruwbouw, vloer, plafond, wand, schrijnwerk, schilderwerken, raamdecoratie ,.
II.2.7. Looptijd
24 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
Verlengbaar 1 keer
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
1.RSZ-attest met betrekking tot het voorlaatste trimester vóór de uiterste indieningsdatum van de offerte of kandidatuur 2.Uittreksel uit het strafregister of evenwaardig document 3.Fiscaal attest met betrekking tot de laatste afgelopen fiscale periode vóór de uiterste indieningsdatum van de offerte of kandidatuur 4.attest niet faling Rechtbank van Koophandel
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1.Verklaring met aanduiding van de totale omzet voor de drie laatste beschikbare boekjaren 2.Verklaring met aanduiding van de omzet wat betreft het activiteitendomein waarop deze opdracht betrekking heeft, dit voor de drie laatste beschikbare boekjaren
Eventuele minimumeisen:
1.Taborgroep - 65 partners - kunnen bedienen 2.Taborgroep - 65 partners - kunnen bedienen
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1.Vermelding van de technische medewerkers en/of technische diensten 2.Vermelding van de professionele en/of opleidingsattesten van de kandidaat of inschrijver 3.Verklaring met aanduiding van het jaarlijkse gemiddelde aantal medewerkers en van de mate aan omkaderend personeel, dit voor de drie afgelopen jaren 4.Referenties van de voornaamste werken uitgevoerd tijdens de vijf afgelopen jaren 5.Indicatie van het percentage van de overheidsopdracht dat de kandidaat of inschrijver eventueel door een onderaannemer wenst te laten uitvoeren 6. erkenning
Eventuele minimumeisen:
1.Taborgroep - 65 partners - kunnen bedienen 3.Taborgroep - 65 partners - kunnen bedienen referenties in de sectoren Welzijn, Gezondheid, Onderwijs kunnen voorleggen 4. Referenties uit sectoren welzijn, gezonheid, onderwijs kunnen voorleggen. Referenties als volgt : vermelding van de opdrachtgever, datum, duur van de opdracht, beschrijving van de opdracht, telefoon of email van een contactpersoon en het bedrag. 6. erkenning min klasse 2 tot 275.000 euro; D Bouwwerken of subcategorieën D4/5/10/11/13/15/25/29
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met meerdere ondernemingen
Beoogd maximum aantal deelnemers aan de raamovereenkomst:
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2018-11-12 09:30
IV.2.3 Geraamde datum van verzending van uitnodigingen tot inschrijving of deelneming aan geselecteerde gegadigden
2018-12-12
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 8 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbank eerste aanleg Oost-Vlaanderen - afdeling Gent
Opgeëistenlaan 401A, BE-9000 Gent
Tel: +32 92344621
Internetadres(sen): https://www.rechtbanken-tribunaux.be/nl/rechtbanken-hoven/rechtbank-van-eerste-aanleg/rechtbank-eerste-aanleg-oost-vlaanderen-afdeling-gent
VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Martine De Schepper
Molenaarsstraat 26, BE-9000 Gent
Tel: +32 92358200
Fax: +32 92358220
E-mail: aankoop@tabor.be
Internetadres(sen): http://www.tabor.be/
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-10-11