Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Agentschap Facilitair Bedrijf
Postadres: Havenlaan 88 bus 60,BE-1000 Brussel
Contactpersoon: Team Plaatsing en rapportering
E-mail: aanbestedingen.facilitairbedrijf@kb.vlaanderen.be
Internetadres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=322545 https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=322545
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
2018/HFB/VOPMB/49289 - Plaatsen veiligheidsfolie Martelaarsplein Brussel en Arenberggebouwen Brussel. Referentienummer: HFB-2018/HFB/VOPMB/49289-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 44176000
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
2018/HFB/VOPMB/49289 - Plaatsen veiligheidsfolie Martelaarsplein Brussel en Arenberggebouwen Brussel.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE1
Voornaamste plaats van uitvoering: Martelaarsplein 7, 1000 BrusselMartelaarsplein 19, 1000 BrusselKreupelenstraat 2, 1000 BrusselKoolstraat 35, 1000 BrusselArenberg 5 / 7 / 9, 1000 BrusselArenberg 1D, 1000 Brussel
II.2.4. Beschrijving
Plaatsen veiligheidsfolie Martelaarsplein Brussel en Arenberggebouwen Brussel
II.2.7. Looptijd
100 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
zie bestek
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
zie bestek
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2018-11-07 09:45
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 4 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Een plaatsbezoek (zie ook art. 0.2 van de technische bepalingen) is verplicht en zal plaats vinden op 25 oktober 2018.De offertes moeten elektronisch worden overgelegd via de e-tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/, een elektronische platform in de zin van art. 14, § 7 van de Wet Overheidsopdrachten.Meer informatie omtrent het gebruik van e-tendering kan worden bekomen op de website http://www.publicprocurement.be of via de e-procurement helpdesk op het nummer +32 (0)2 740 80 00.De e-facturen moeten elektronisch ingediend worden via het platform Mercurius. Dit federale platform zorgt ervoor dat alle overheden bereikbaar zijn voor e-invoicing, en is gestoeld op een Europees afsprakenkader: Peppol.Voor meer informatie over de het project e-invoicing en, de aangeboden ondersteuning, etc. kan u terecht op https://overheid.vlaanderen.be/project-e-invoicing .Meer informatie over het Mercuriusplatform, het technische formaat van de e-factuur en Peppol, kan u terugvinden op https://overheid.vlaanderen.be/mercurius-en-peppol
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State - Griffie van de afdeling bestuursrechtspraak
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel
Internetadres(sen): http://www.raadvst-consetat.be/?lang=nl&page=about_organisation_graft_administration
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-10-11