Tmvw Servicelijnen

AF-9910-18-001 Aanstellen van een aannemer voor de uitbreiding van de sportsite Onderdaele te Knesselare



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: TMVW servicelijnen
Postadres: Stropstraat 1,BE-9000 Gent
Contactpersoon: Sofie Hoogerwerf
E-mail: aankoop@farys.be
Internetadres(sen): http://www.farys.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=319004


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
AF-9910-18-001 Aanstellen van een aannemer voor de uitbreiding van de sportsite Onderdaele te Knesselare 
Referentienummer: TMVW A-AF-9910-18-001-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45000000
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
De gemeente Knesselare wenst de sportinfrastructuur op de site Onderdaele, gelegen aan de Urselsesteenweg 185 te Ursel (Knesselare) uit te breiden met een nieuw kleedkamergebouw en de heraanleg van het skateterrein.
De vooropgestelde maximale uitvoeringstermijn is vastgesteld op 100 werkdagen (waarvan 20 werkdagen voorbereidingstermijn en 80 werkdagen uitvoeringstermijn).
Vermoedelijke startdatum: voorjaar 2019.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE234
Voornaamste plaats van uitvoering: Knesselare
II.2.4. Beschrijving
De gemeente Knesselare wenst de sportinfrastructuur op de site Onderdaele, gelegen aan de Urselsesteenweg 185 te Ursel (Knesselare) uit te breiden met een nieuw kleedkamergebouw en de heraanleg van het skateterrein. 
II.2.7. Looptijd
100 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming


III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
- Getuigschrift van erkenning of erkenningsaanvraag- 2 referenties inclusief ondertekende tevredenheidsattesten

Eventuele minimumeisen:
Klasse: 2: tot 275.000 of volgens inschrijvingsbedrag, Categorie: D
Teneinde zijn technische bekwaamheid aan te tonen zal de inschrijver minstens twee tevredenheidsattesten bijvoegen. Hieruit moet blijken dat de inschrijver in de loop van de laatste vijf jaar, gelijkaardige werken (nieuwbouw of renovatie van een openbaar gebouw met sanitair) met een minimaal uitvoeringsbedrag van ? 200 000 (excl. btw), heeft uitgevoerd tot tevredenheid van de opdrachtgever.
Voor de referenties voegt de inschrijver minstens de volgende elementen bij de offerte:
- beschrijving van het referentieproject;
- opgave van de relevante disciplines en de mate van betrokkenheid;
- totaal uitvoeringsbedrag;
- uitvoeringsperiode en datum van oplevering;
- identificatie van de opdrachtgever met duidelijke opgave van naam en e-mail of
telefoonnummer van de contactpersoon bij de opdrachtgever.
OPMERKINGEN
- De termijn van 5 jaar wordt bepaald t.o.v. de datum vastgelegd voor het indienen van
de offertes.
- De voorgelegde tevredenheidsattesten dienen betrekking te hebben op projecten die
werden uitgevoerd (voorlopige of definitieve oplevering).
- PV's van voorlopige of definitieve oplevering worden niet aanvaard als
tevredenheidsattest.
De aanbesteder behoudt zich het recht voor bij de opgegeven lijst van referenties navraag
te doen omtrent de kwaliteit van de geleverde werken.


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2018-11-08 14:15
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  NL


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
Voor inlichtingen m.b.t. de procedure kunnen de inschrijvers terecht bij: mevr. SofieHoogerwerf (sofie.hoogerwerf@farys.be, tel. 09/241 06 49) of bij mevr. Dorine Hantson(dorine.hantson@farys.be, tel. 09/242 57 59).Voor technische inlichtingen kunnen de inschrijvers terecht bij: dhr. Frederik Pardo(frederik.pardo@farys.be, tel. 09/240 03 95).OPGELET: Verplicht plaatsbezoek!

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel
Internetadres(sen): www.raadvanstate.be

VI.4.2 Orgaan verantwoordelijk voor de bemiddelingsprocedures
Raad van State, BE Brussel

VI.4.3 Beroepsprocedure
Precieze aanduiding van de termijn(en) voor beroepsprocedures
15 dagen voor de procedure van schorsing bij uiterst dringendenoodzakelijkheid en 60 dagen voor het annulatieberoep, te rekenen vanaf de betekening van de beslissing.

VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Raad van State
Wetenschapsstraat, BE-1040 Brussel
Internetadres(sen): www.raadvanstate.be

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-10-08

Annonces similaires du BDA :