Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: ZORGBEDRIJF ANTWERPEN, Vereniging naar publiek recht
Postadres: Ballaarstraat 35,BE-2018 Antwerpen
Contactpersoon: Mevrouw Christel Cuyt
Tel: +32 34316998
E-mail: christel.cuyt@zorgbedrijf.antwerpen.be
Internetadres(sen): www.zorgbedrijf.antwerpen.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Oproep tot aanvraag tot deelneming - Publiek private samenwerking voor de studie en bouw ten behoeve van diverse werken op afroep in het kader van een raamovereenkomst met minicompetitie Referentienummer: 2018/087/CHC
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45113000
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE211
Voornaamste plaats van uitvoering: ZORGBEDRIJF ANTWERPEN, Vereniging naar publiek recht, Ballaarstraat 35 te 2018 Antwerpen
II.2.4. Beschrijving
Publiek private samenwerking voor de studie en bouw ten behoeve van diverse werken op afroep in het kader van een raamovereenkomst met minicompetitie
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Het UEA, waarmee de inschrijver verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de inschrijver verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. Bankverklaring2. De kandidaat dient over de nodige economische en financiële draagkracht te beschikken om het voorwerp van deze opdracht om een betrouwbare en kwalitatieve manier te kunnen realiseren.
Eventuele minimumeisen:
1. Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in Art. 67 [KB 18/04/2017] §1 3°, niet ouder dan 1 maand.
2. De kandidaat moet gedurende 3 jaar, gekozen uit de jongste 8 jaar, over een gemiddelde jaaromzet van minstens EUR 400.000,00 beschikken.
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de inschrijver verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. De technische bekwaamheid van de aannemer dient aangetoond te worden door onderstaande criteria:- De kandidaat stelt zijn/haar bedrijf voor aan de hand van een beschrijving van de voornaamste bedrijfsactiviteiten en -kwaliteiten.- De kandidaat stelt zijn/haar bedrijf voor aan de hand van minimum 5 referenties die een inzicht geven in de bedrijfsactiviteiten. De referenties mogen variërend zijn in omvang en aard. Voor elke referentie wordt minstens opgegeven: inhoud project - budget - opdrachtgever (en de goedkeuring deze te mogen contacteren) - uitvoeringsperiode - referentiebeelden.- De kandidaat stelt zijn/haar bedrijf voor aan de hand van een toelichting van de structuur van het bedrijf en de tewerkgestelde medewerkers.- De inschrijver verbindt zich door zijn/haar inschrijving tot het aanvragen van de erkenning waarvoor hij/zij in aanmerking komt en dit binnen een termijn van 1 maand na de selectie.
Eventuele minimumeisen:
1. De kandidaat stelt zijn/haar bedrijf voor aan de hand van minimum 5 referenties die een inzicht geven in de bedrijfsactiviteiten. De referenties mogen variërend zijn in omvang en aard.
Voor elke referentie wordt minstens opgegeven: inhoud project - budget - opdrachtgever (en de goedkeuring deze te mogen contacteren) - uitvoeringsperiode - referentiebeelden.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met meerdere ondernemingen
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2018-11-05 10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 4 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
De kandidaturen en offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad Van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-10-05