Stad Gent

Raamovereenkomst voor het depanneren, herstellen en onderhouden van poorten in de 3 klantenclusters behorende tot de groep Gent voor de duur van 4 jaar.



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: Stad Gent
Postadres: Botermarkt 1,BE-9000 Gent
Tel: +32 92667780
Fax: +32 92667379
E-mail: overheidsopdrachten@stad.gent
Internetadres(sen): www.gent.be 


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Raamovereenkomst voor het depanneren, herstellen en onderhouden van poorten in de 3 klantenclusters behorende tot de groep Gent voor de duur van 4 jaar. 
Referentienummer: TDG/2018/017/GDR/EXP-INV/4525
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 50000000
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE234
Voornaamste plaats van uitvoering: Diverse stadsgebouwen, 9000 Gent
II.2.4. Beschrijving
Raamovereenkomst voor het depanneren, herstellen en onderhouden van poorten in de 3 klantenclusters behorende tot de groep Gent voor de duur van 4 jaar. Hieronder wordt eveneens verstaan "de voorwaarden scheppen voor een competitieve, duurzame en evenwichtige werking ervan" voor de 3 klantenclusters behorende tot de groep Gent (FM Onderwijsgebouwen, FM Themagebouwen, FM Welzijn, zie lijst in bijlage) voor de duur van 4 jaar. Deze overheidsopdracht beoogt het sluiten van een raamovereenkomst met één deelnemer.  De Stad Gent treedt voor deze opdracht op als een aankoopcentrale 
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden: 
* In toepassing van het KB van 20 juli 2005 dient de Belgische inschrijver geen RSZ-attest bij zijn offerte te voegen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.* In navolging van art. 63 §2 van het KB van 18 april 2017 dient de Belgische inschrijver geen attest toe te voegen waaruit blijkt dat hij voldaan heeft aan zijn fiscale verplichtingen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.* Uittreksel uit het strafregister of evenwaardig document waaruit blijkt dat de inschrijver:- niet veroordeeld is geweest voor deelname aan criminele organisaties, omkoping, fraude, terrorisme of witwassen;- niet in staat van faillissement of vereffening verkeert;- geen aangifte van faillissement heeft gedaan of geen procedure van vereffening of gerechtelijke reorganisatie aanhangig is tegen hem;- niet veroordeeld is geweest voor een misdrijf dat de professionele integriteit aantast.* Overeenkomstig de Belgische overheidsopdrachtenreglementering heeft de aanbestedende overheid, in elke fase van de gunningsprocedure, de mogelijkheid om de kandidaat/inschrijver uit te sluiten die, bij wijze van een in kracht van gewijsde gegane strafrechtelijke uitspraak veroordeeld werd voor een misdrijf dat zijn professionele integriteit aantast.

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. De inschrijver geeft minimum 3 referenties op van nieuw geplaatste poorten en/of rolluiken uitgevoerd tijdens de laatste 3 jaar, met vermelding van: opdrachtgever (contactpersoon + e-mailadres of telefoonnummer); korte omschrijving van de opdracht; begin- en einddatum van de opdracht; bedrag. Het totaal van de opgegeven referenties dient samen minimum 45.000 EUR, excl. btw te bedragen.2. De inschrijver geeft minimum 3 referenties op van gelijkaardige onderhoudsactiviteiten als in dit bestek, uitgevoerd tijdens de laatste 3 jaar, met een minimum omzet per opdrachtgever van 15.000 EUR met vermelding van opdrachtgever (contactpersoon + e-mailadres of telefoonnummer); korte omschrijving van de opdracht; begin- en einddatum van de opdracht; jaarbedrag voor onderhoud en herstellingen per opdrachtgever. 3. De inschrijver geeft minimum 3 referenties op van nieuw geplaatste automatische deuren gelijkaardig als in dit bestek, uitgevoerd tijdens de laatste 3 jaar op, met vermelding van: opdrachtgever (contactpersoon + e-mailadres / telefoonnummer); korte omschrijving van de opdracht; begin- en einddatum van de opdracht; bedrag. Het totaal van de opgegeven referenties dient samen minimum 45.000 EUR, excl. BTW te bedragen.4. De inschrijver voegt bij zijn offerte de samenstelling van zijn operationeel team toe, waarmee hij dient de bedingen van het contract te kunnen voldoen. Het operationeel team omvat een projectleider en minstens 2 1ste categorie en/of 2de categorie arbeiders per klantenclusters. Dus in totaal 7 medewerkers (er zijn 3 klantenclusters), waarvan 6 arbeiders en minimaal 4 arbeiders 1ste categorie .De inschrijver dient de namen van dit team door te geven alsook de beroepsspecificaties (opleidingen) van elk van de techniekers.5. Een VCA- certificaat (Veiligheid, gezondheid en milieu Checklist Aannemers) op naam van de onderneming ten bewijze dat de firma voldoet aan de minimumeisen op het gebied van veiligheid, gezondheid en milieu of een gelijkwaardig document voor buitenlandse inschrijvers en gericht is op de directe beheersing van VGM tijdens het uitvoeren van werkzaamheden op de werkvloer, alsmede op de VGM-structuur (o.a. VGM-beleid, VGM-organisatie en verbetermanagement).

Eventuele minimumeisen:
Vereiste erkenning: D 20 (Metalen Schrijnwerk) Klasse 3

III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht

III.2.2 Voorwaarden inzake de uitvoering van de opdracht:
Zie bestek.



AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2018-11-13 12:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2019-03-13
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2018-11-13
Plaatselijke tijd: 12:00
Adres: AC Portus, Keizer Karelstraat 1, 9000 GentInlichtingen over gemachtigde personen en de openingsprocedure
Er is een gesloten opening van de offertes voorzien


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
Opgelet! Indien u geïnteresseerd bent in deze opdracht kunt u deze verder opvolgen door u als onderneming te registrerenop de website van e-Notification. Deze aankondiging kunt u dan aanduiden als favoriet door bovenaan op de hiervooraangemaakte knop te drukken 'toevoegen aan favorieten' en de functie messaging te activeren. U wordt dan op de hoogtegehouden van eventuele wijzigingsberichten.De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad Van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel (Etterbeek)

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-10-04

Annonces similaires du BDA :