Gemeentebestuur Ranst

Heraanleg Venusstraat



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: Gemeentebestuur Ranst
Postadres: Gustaaf Peetersstraat 7,BE-2520 Broechem (Ranst)
Contactpersoon: Technische Dienst
Tel: +32 34701081
E-mail: nicole.vanelst@ranst.be
Internetadres(sen): www.ranst.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=320424

I.3. Communicatie

Officiële benaming: Studie- en adviesbureau Gowaco bvba
Postadres: Sint Gummarusstraat 7,BE-2520 Emblem (Ranst)
Contactpersoon: Hans Goovaerts
Tel: +32 32970424
E-mail: info@gowaco.be
Internetadres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=320424 https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=320424

AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Heraanleg Venusstraat 
Referentienummer: Gowaco-RAN/34-17-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45233120
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
Volledige heraanleg van de bovenbouw van de Venusstraat (gedeelte tussen Schildesteenweg en Vincent Goossenslaan) en heraanleg parking Parochiecentrum
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE211
Voornaamste plaats van uitvoering: Gemeente Ranst, deelgemeente Oelegem, Venusstraat
II.2.4. Beschrijving
De opdracht omvat de volledige heraanleg van de Venusstraat (gedeelte tussen Schildesteenweg en Vincent Goossenslaan) en de heraanleg/uitbreiding van de parking van het parochiecentrum in de Venusstraat. Opbraak bestaande toestand, aanleg wegverharding in asfalt en beton. Aanleg voetpad in betonstraatstenen. Aanleg fietssuggestiestroken. Aanleg parking: rijzone in asfalt, parkeervakken in kunststofroosters gevuld met porfier. 
II.2.7. Looptijd
50 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden: 
Zie bestek.

III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht

III.2.2 Voorwaarden inzake de uitvoering van de opdracht:
Zie bestek.



AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2018-10-26 11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2019-04-25


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Burgerlijke rechtbank
Bolivarplaats 20 bus 1, BE-2000 Antwerpen

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-09-19

Annonces similaires du BDA :