Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Mobiliteit en Openbare Werken, Agentschap Wegen en Verkeer, Afdeling West-Vlaanderen
Postadres: VAC Jacob van Maerlant, Koning Albert I-laan 1.2 bus 82 ,BE-8200 Brugge
Contactpersoon: Wegen en Verkeer West-Vlaanderen
Tel: +32 51465200
E-mail: rik.loyson@mow.vlaanderen.be
Internetadres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=319886 https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=319886
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Leveren en aanbrengen markeringen in het district 316 Pittem Referentienummer: AWV W-Vl-18/30_O30/D316/78_EVDV-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45233221
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
Deze aanneming heeft tot voorwerp de wegmarkeringen te realiseren (leveren en aanbrengen) en ze in goede staat te houden (onderhoud) op de gewestwegen van het district Pittem gedurende de looptijd van de opdracht:
- Primaire II wegen o.a. N037, R032, R034
- Secundaire wegen o.a. N32, N050.
- Lokale wegen o.a. N035, N305.
- Fietspaden
- .
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-09-17
AFDELING VII. WIJZIGINGEN VAN DE OPDRACHT/CONCESSIEOVEREENKOMST
VII.1. Informatie die moet worden gewijzigd of toegevoegd
VII.1.1. Reden voor de wijziging
Wijziging van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie
VII.2 Inlichtingen over de wijzigingen
VII.2.1 Beschrijving van de wijzigingen
Aard en omvang van de wijzigingen (met vermelding van eventuele eerdere veranderingen van de opdracht)
Terechtwijzend bericht 1
Art. 33. Vrijgave van de borgtocht
1. Voor het gedeelte van 5% van de oorspronkelijke aannemingssom (excl. BTW).
? 50% met de voorlopige oplevering van de raamovereenkomst;
? 50% 1 jaar na de voorlopige oplevering van de raamovereenkomst.
2. Voor het gedeelte van 25% van de oorspronkelijke aannemingssom (excl. BTW) wordt de waarborg vrijgeven voor 100% na:
? 3 jaar na de voorlopige oplevering van de raamovereenkomst voor thermoplastische en koudplastische markeringen (posten 10 tot en met 18);
? 6 jaar na de voorlopige oplevering van de raamovereenkomst voor voorgevormde / geprefabriceerde markeringen: (post 19).