Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Stad Aalst
Postadres: Werf 9,BE-9300 Aalst
Tel: +32 53779300
E-mail: aanbestedingen@aalst.be
Internetadres(sen): www.aalst.be
I.3. Communicatie
Officiële benaming: Forum e-notification
Postadres: Wetstraat 51,BE-1040 Brussel
Tel: +32 27905200
E-mail: e.proc@publicprocurement.be
Internetadres(sen): https://enot.publicprocurement.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
cluster Facility. Raamovereenkomst voor onderhoud technische installaties en bewaking CC De Werf voor een periode van maximum 5 jaar Referentienummer: 18/MJE-33/18-23V
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 71356000
II.1.3. Type opdracht: diensten
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE231
Voornaamste plaats van uitvoering: Cultuurcentrum De Werf, Molenstraat 51 te 9300 Aalst
II.2.4. Beschrijving
De opdracht omvat het technisch onderhoud van de HVAC (Heathing Ventilation Air Conditionning), waterbehandeling, sanitaire- en elektrische installatie van Cc De Werf, Molenstraat 51 , 9300 AALST en dit volgens verder nader beschreven bepalingen en bijlagen. Dit onderhoud omvat tevens alle nodige afstellingen, regelingen en benodigde interventies om in het gebouw een comfortafel klimaat voor personeel en gebruikers te creëren, dit conform wetgeving, bepalingen in dit bestek en goede praktijk. De uitvoerder zal het zorg dragen voor een zo laag mogelijk energieverbruik.
II.2.7. Looptijd
60 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
Er kunnen 4 stilzwijgende verlengingen zijn. De opdracht wordt jaarlijks stilzwijgend verlengd tenzij uitdrukkelijk opgezegd door het opdrachtgevend bestuur op basis van een gemotiveerd verslag. Dit gemotiveerd verslag kan pas opgemaakt worden, indien er voorafgaand minimaal 3 PV's van vaststelling zijn gebeurd die betrekking hebben op de niet correcte.(zie opdrachtdocumenten)
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
* Het attest blanco strafregister kan door de aanbestedende overheid niet rechtstreeks opgevraagd worden via de elektronische middelen van de federale overheid (telemarc/digiflow). Daarom vragen wij om een attest blanco strafregister bij uw offerte te voegen dat u kan opvragen via strafregister@just.fgov.be.U hoeft enkel de firmanaam, adres, btw nummer en reden van aanvraag "in het kader van onderzoek inschrijving van een overheidsopdracht" op te geven. Het attest zal u vervolgens met de post worden overgemaakt.Indien u al in het bezit bent van dergelijk attest, gelieve er dan voor te zorgen dat dit niet ouder is dan maximum 5 maanden voor datum inschrijving.* Voor buitenlandse inschrijvers: Een attest dat uitgereikt werd door de bevoegde overheid en waarin bevestigd wordt dat de inschrijver voldaan heeft aan zijn verplichtingen inzake betaling van de bijdragen voor de sociale zekerheid, tot en met diegene die slaan op het voorlaatste afgelopen kalenderkwartaal vóór de uiterste datum voor de ontvangst van de aanvragen tot deelneming of voor de ontvangst van de offertes, overeenkomstig de wetgeving van het land waar hij gevestigd is.* Voor Belgische inschrijvers: In toepassing van het koninklijk besluit van 20 juli 2005 dient de Belgische inschrijver geen rsz-attest bij zijn offerte te voegen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de inschrijver verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. niet van toepassing
Eventuele minimumeisen:
1. niet van toepassing
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de inschrijver verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. - Een lijst van de voornaamste diensten die gedurende de laatste 5 jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren. Bij deze lijst voegt de inschrijver minstens 3 getuigschriften toe waarin de klant verklaart dat de inschrijver de gevraagde diensten goed heeft uitgevoerd. De inschrijver dient 3 getuigschriften volgens bijlage correct ingevuld toe te voegen aan zijn offerte.2. - Een lijst van eventuele onderopdrachtnemers die in zullen staan voor de uitvoering van de opdracht. 3. - Bewezen ervaring gedurende laatste 5 jaar met:o onderhoud van GBS op basis van Siemens S7 installaties van vergelijkbare grootte. o projectbegeleiding en supervisie bij ombouw/vernieuwing van dit GBS systeem naar nieuw platform met DDC controllers en geïntegreerde webserver (type Priva of gelijkwaardig). o De inschrijver bewijst ervaring in een nota van max. 2 pagina's.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming
In het geval van raamovereenkomsten - motivering voor een looptijd van meer dan vier jaar:
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2018-10-16 10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2019-02-13
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2018-10-16
Plaatselijke tijd: 10:00
Adres: Administratief Centrum (AC), Werf 9 te 9300 AalstInlichtingen over gemachtigde personen en de openingsprocedure
Er is een gesloten opening van de offertes voorzien
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Bijkomende inlichtingen i.v.m. indienen offertes/kandidaturen: We verwijzen naar de handleiding e-Notification voor ondernemers. Deze handleiding kunt u terugvinden op http://www.publicprocurement.be, onder de rubriek algemeen, e-procurement, FAQ.Wij raden u dan ook ten stelligste aan om u te registreren, op die manier wordt u automatisch op de hoogte gebracht bij eventuele addenda, rectificatieberichten, aanvullende info, enz.Plaatsbezoek vereist: 26/09/2018 om 14.00De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad Van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-09-11