Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : IOK Afvalbeheer
Postadres : Antwerpseweg 1 , BE - 2440 Geel
Contactpersoon: De heer Rob Eyckmans
Tel: +32 14574296
Fax: +32 14589722
E-mail: rob.eyckmans@iok.be
Internetadres(sen): www.iok.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Leveren en plaatsen van een sorteerinstallatie voor het uitsorteren van batterijen uit een metaalstroom op MBS - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking Referentienummer: 2018/18RE
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 42997300
II.1.3. Type opdracht : leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-09-04
AFDELING VII. WIJZIGINGEN VAN DE OPDRACHT/CONCESSIEOVEREENKOMST
VII.1. Informatie die moet worden gewijzigd of toegevoegd
VII.1.1. Reden voor de wijziging
Wijziging van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie
VII.1.2. Te corrigeren tekst in de oorspronkelijke aankondiging
Afdelingsnummer: II.7
In plaats van:
I.1 Betalingstermijn. De aanbestedende overheid beschikt over een verificatietermijn van 30 kalenderdagen vanaf de datum van de levering om de formaliteiten betreffende de oplevering te vervullen. Deze termijn gaat in de dag volgend op de dag waarop de sorteerinstallatie volledig geleverd en geplaatst is, voor zover de aanbestedende overheid in het bezit factuur wordt gesteld. De betaling van het aan de leverancier verschuldigde bedrag vindt plaats binnen de betalingstermijn van 30 kalenderdagen vanaf de datum van beëindiging van de verificatie, voor zover de aanbestedende overheid tegelijk over de regelmatig opgemaakte factuur beschikt, alsook over de andere, eventueel vereiste documenten. Deze factuur geldt als schuldvordering. De factuur met vermelding van het nummer van het bestek moet rechtstreeks overgemaakt worden. aan:. IOK Afvalbeheer, dienst financiën, Antwerpseweg 1 in 2440 Geel. IOK Afvalbeheer wil maximaal digitaal werken. Bezorg daarom uw factuur of creditnota digitaal (in. pdf-formaat) aan IOK Afvalbeheer via iokafvalbeheerfacturatie@iok.be. Via mail bereikt uw factuur of. creditnota ons snel en bovendien betaalt u op deze manier geen portkosten. U mag meerdere facturen tegelijk doorsturen, maar het is belangrijk dat u voor iedere factuur een. apart pdf-document maakt. Als u ervoor kiest om uw factuur, creditnota of vorderingsstaat digitaal te versturen, dan vragen wij om deze documenten niet nog eens per post te versturen. Dit bestek wijkt uitdrukkelijk af van de bepalingen van artikel 1254 van het Burgerlijk Wetboek. inzake de toerekening van de betalingen. Elke betaling zal dan ook bij voorrang toegerekend. worden op de hoofdsommen en pas daarna op de intresten.
Te lezen:
I.1 Betalingen en betalingstermijn. De facturatie van deze opdracht is voorzien in 3 delen:. - 30% van het goedgekeurde gunningsbedrag na goedkeuring van de plannen. - 60% van het goedgekeurde gunningsbedrag na de levering en plaatsing van de installatie. - 10% van het goedgekeurde gunningsbedrag na de voorlopige oplevering van de installatie. De aanbestedende overheid beschikt telkens over een verificatietermijn van 30 kalenderdagen vanaf de datum van de levering om de formaliteiten betreffende de oplevering te vervullen. Deze termijn gaat in de dag volgend op de dag waarop de goed te keuren plannen werden ingediend, na de sorteerinstallatie volledig geleverd en geplaatst is en na de voorlopige oplevering van de installatie, voor zover de aanbestedende overheid in het bezit factuur wordt gesteld. De betaling van het aan de leverancier verschuldigde bedrag vindt plaats binnen de betalingstermijn van 30 kalenderdagen vanaf de datum van beëindiging van de verificatie, voor zover de aanbestedende overheid tegelijk over de regelmatig opgemaakte factuur beschikt, alsook over de andere, eventueel vereiste documenten. Deze factuur geldt als schuldvordering. De factuur met vermelding van het nummer van het bestek moet rechtstreeks overgemaakt worden. aan:. IOK Afvalbeheer, dienst financiën, Antwerpseweg 1 in 2440 Geel. IOK Afvalbeheer wil maximaal digitaal werken. Bezorg daarom uw factuur of creditnota digitaal (in. pdf-formaat) aan IOK Afvalbeheer via iokafvalbeheerfacturatie@iok.be. Via mail bereikt uw factuur of. creditnota ons snel en bovendien betaalt u op deze manier geen portkosten. U mag meerdere facturen tegelijk doorsturen, maar het is belangrijk dat u voor iedere factuur een. apart pdf-document maakt. Als u ervoor kiest om uw factuur, creditnota of vorderingsstaat digitaal te versturen, dan vragen wij om deze documenten niet nog eens per post te versturen. Dit bestek wijkt uitdrukkelijk af van de bepalingen van artikel 1254 van het Burgerlijk Wetboek. inzake de toerekening van de betalingen. Elke betaling zal dan ook bij voorrang toegerekend. worden op de hoofdsommen en pas daarna op de intresten.
Afdelingsnummer: IV.2.2
In plaats van:
Datum (dd/mm/jjjj): 2018-09-07
Plaatselijke tijd: 11:00
Te lezen:
Datum (dd/mm/jjjj): 2018-09-13
Plaatselijke tijd: 11:00
VII.2 Inlichtingen over de wijzigingen
VII.2.1 Beschrijving van de wijzigingen
Aard en omvang van de wijzigingen (met vermelding van eventuele eerdere veranderingen van de opdracht)
Wijziging van uiterste datum voor het indienen van de offertes naar donderdag 13 september 2018, 11.00.
Wijziging opmaak factuur: er kan in 3 delen gefactureerd worden: zie II.7