Dijledal Cvba So

Technisch beheerscontract appartementsgebouwen diverse sites



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  Dijledal CVBA SO
Postadres :  Vaartkom 1B , BE - 3000   Leuven
Contactpersoon:   De heer Walter Merens
Tel:   +32 16252415
Fax:   +32 16350371
E-mail:   walter.merens@dijledal.be
Internetadres(sen):   www.dijledal.be  


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
technisch beheerscontract appartementsgebouwen diverse sites  
Referentienummer:   OP-WM-2018/14
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  50700000
II.1.3. Type opdracht :  diensten
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE

II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE242
Voornaamste plaats van uitvoering:   diverse sites te Leuven en omstreken
II.2.4. Beschrijving
Het voorwerp van de opdracht bestaat uit een technisch beheerscontract voor de technische installaties in appartementsgebouwen en gemeenschappelijke stookplaatsen op 7 diverse sites (311 appartementen). Het betreft:   1. de elektrische installaties   2. de HVAC-installatie   3. de sanitaire installatie   4. de RWA-installatie en CO-ventilatie   De opdracht bestaat uit preventief onderhoud, correctief onderhoud en totale waarborg met open boekhouding en heeft een looptijd van 10 jaar.  
II.2.5. Gunningscriteria
De prijs is niet het enige gunningscriterium en alle criteria worden enkel vermeld in de aanbestedingsdocumenten.
II.2.7. Looptijd
120   maand(en)
Verlenging mogelijk:   NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:  
De inschrijver legt het door hen ingevulde Uniform Europees Aanbestedingsdocument voor, dat bestaat uit een bijgewerkte eigen verklaring en dat door de aanbestedende overheid als voorlopig bewijs wordt aanvaard ter vervanging van door overheidsinstanties of derden afgegeven documenten of certificaten die bevestigen dat de betrokken inschrijver aan alle hierna vermelde voorwaarden voldoet :1° hij bevindt zich niet in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016;2° hij voldoet aan de toepasselijke selectiecriteria als vastgesteld overeenkomstig artikel 71 van de wet van 17 juni 2016.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. - een bewijs van de afgesloten verzekeringen

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. - een bewijs van inschrijving in het handelsregister- de lijst van eventuele onderaannemers met bewijs van erkenning in de vereiste categorie of ondercategorie en klasse (artikel 12). Indien de identificatie nog niet bekend is, zal deze aan de aanbestedende overheid worden bekendgemaakt alvorens een onderaannemer prestaties levert ter uitvoering van de opdracht. De aannemer zal slechts beroep kunnen doen op een niet vermelde onderaannemer na schriftelijk en vooraf-gaand akkoord van het bestuur- een verklaring betreffende de volledigheid van de diverse disciplines voor technische ondersteuning - de samenstelling van het team en de samenstelling van het ondersteuningsteam dat met de uitvoering zal worden belast, met opgave van de studie- en beroepsdiploma's- een lijst met de voornaamste gelijksoortige diensten van de laatste drie jaar- een verklaring waarin vermeld wordt op welke basis de wijze van kwaliteitsbewaking van de opdracht wordt verzekerd, of de maatregelen die de inschrijver hanteert inzake kwaliteitscontrole



AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   JA

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2018-10-24   13:37
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj):   2019-04-22
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum:   2018-10-24
Plaatselijke tijd:   13:37
Adres:   Raadzaal, Vaartkom 1B te 3000 Leuven Inlichtingen over gemachtigde personen en de openingsprocedure
Er is een publieke opening van de offertes voorzien


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen elektronisch ingediend worden

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbank van eerste aanleg te Leuven
Smoldersplein ,  BE - 3000   Leuven

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-08-31

Annonces similaires du BDA :