Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : AGB Boom Plus
Postadres : Antwerpsestraat 44 , BE - 2850 Boom
Contactpersoon: Mevrouw Annick Van Rillaer
Tel: +32 38801877
E-mail: aankoopdienst@boom.be
Internetadres(sen): www.boom.be
I.3. Communicatie
Officiële benaming : KG73 bvba - anversa
Postadres : Reintjesbeek 25 ,BE -2930 Brasschaat
Contactpersoon: De heer Kristof Goossens
Tel: +32 495655050
E-mail: kg@anversa.be
Internetadres(sen): www.anversa.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Meubilair nieuwe Bibliotheek Referentienummer: 2018-AANK-022
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 39155000
II.1.3. Type opdracht : diensten
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.1.1
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: JA
II.2. Beschrijving
Lot 1II.2.1. Benaming
Perceel 1 : Schrijnwerk metaal - metalen bibliotheekrekken II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE211
Voornaamste plaats van uitvoering: Gemeentelijke Bibliotheek, 2850 Boom
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1
II.2.5. Gunningscriteria
Kwaliteitscriteria:
* Flexibiliteit inzake planning - weging: 10
* Garantie - weging: 25
Prijs - weging: 40
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj): 2018-12-17
Verlenging mogelijk: NEE
Lot 2II.2.1. Benaming
Perceel 2 : Schrijnwerk (hout) - Maatwerk II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE211
Voornaamste plaats van uitvoering: Gemeentelijke Bibliotheek, 2850 Boom
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1
II.2.5. Gunningscriteria
Kwaliteitscriteria:
* Flexibiliteit inzake planning - weging: 10
* Garantie - weging: 25
Prijs - weging: 40
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj): 2018-12-17
Verlenging mogelijk: NEE
Lot 3II.2.1. Benaming
Perceel 3 : los meubilair - stoelen en krukken II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE211
Voornaamste plaats van uitvoering: Gemeentelijke Bibliotheek, 2850 Boom
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1
II.2.5. Gunningscriteria
Kwaliteitscriteria:
* Flexibiliteit inzake planning - weging: 10
* Garantie - weging: 25
Prijs - weging: 40
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj): 2018-12-17
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Het UEA, waarmee de inschrijver verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de inschrijver verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de inschrijver verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. Een lijst van de voornaamste diensten die gedurende de laatste drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren.2. De volgende documenten zijn beschikbaar via elektronische weg en de aanbesteder vraagt zelf deze inlichtingen: - Het attest van aangifte en van betaling van de sociale zekerheidsbijdragen van de RSZ; - Het attest van BTW-plichtigheid (FOD Financiën); - De juridische situatie (niet-faillissement of soortgelijke situatie) bij de KBO; - Het attest fiscale schulden (FOD Financiën); - De jaarrekeningen ingediend bij de Nationale Bank (indien van toepassing); - De erkenning der aannemers van werken (FOD Economie) (indien van toepassing).De andere documenten zullen aan de vermoedelijke opdrachtnemer gevraagd worden.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2018-10-01 15:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2018-12-30
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2018-10-01
Plaatselijke tijd: 15:00
Adres: Gemeentehuis Inlichtingen over gemachtigde personen en de openingsprocedure
Er is een gesloten opening van de offertes voorzien
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbank 1ste aanleg Afdeling Antwerpen
Bolivarplaats 20/1 , BE - 2000 Antwerpen
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-08-31