Patrimo Midden-vlaanderen Vzw

Raamovereenkomst voor de aanstelling van aannemers SCHILDERWERKEN voor de herinrichting CM-kantorennetwerk conform CM Look & Feel (regio Oost-Vlaanderen)



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  Patrimo Midden-Vlaanderen vzw
Postadres :  Martelaarslaan 17 , BE - 9000   Gent
Tel:   +32 92675158
E-mail:   nele.bracke@cm.be
Internetadres(sen):   https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=318185   https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=318185


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Raamovereenkomst voor de aanstelling van aannemers SCHILDERWERKEN voor de herinrichting CM-kantorennetwerk conform CM Look & Feel (regio Oost-Vlaanderen)  
Referentienummer:   Patrimo Midden-Vlaandere-2018_10070-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  45442100
II.1.3. Type opdracht :  werken
II.1.4. Korte beschrijving
CM beschikt over een nieuwe huisstijl die dient geïmplementeerd in het kantorennetwerk van CM (regio Oost-Vlaanderen). Met de uitrol van deze huisstijl en uitvoering van het project Masterplan Kantoren gaan er verschillende werkzaamheden gepaard. Om de continuïteit in de terugkerende werkzaamheden te garanderen, sluit Patrimo Midden-Vlaanderen een raamovereenkomst af met meerdere aannemers SCHILDERWERKEN en dit voor een periode van 4 jaar. Na toewijzing van de opdracht zullen de weerhouden aannemers in minicompetitie geplaatst worden per individuele deelopdracht (aanpak specifiek kantoor/kantoren). Gedurende de komende 3 tot 4 jaar zullen de middelgrote en grote kantoren (+/- 18 kantoren) aangepakt worden.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-08-28


AFDELING VII. WIJZIGINGEN VAN DE OPDRACHT/CONCESSIEOVEREENKOMST

VII.1. Informatie die moet worden gewijzigd of toegevoegd

VII.1.1. Reden voor de wijziging
Wijziging van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie
VII.2 Inlichtingen over de wijzigingen

VII.2.1 Beschrijving van de wijzigingen
Aard en omvang van de wijzigingen (met vermelding van eventuele eerdere veranderingen van de opdracht)
Correctie van de contactgegevens: tel. 09 267 51 58

Annonces similaires du BDA :