Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Mobiliteit en Parkeren Antwerpen AG
Postadres : Grote Markt 1 , BE - 2000 Antwerpen
Contactpersoon: Kerry Lievens
Tel: +32 33388166
E-mail: kerry.lievens@stad.antwerpen.be
Internetadres(sen): http://www.parkereninantwerpen.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=317994
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Beheerplatform met apps voor parkeercontrole Referentienummer: GAPA-20180821-Beheerplatform-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 72000000
II.1.3. Type opdracht : diensten
II.1.4. Korte beschrijving
Het voorwerp van de Opdracht is een Beheerplatform en bijhorende apps ten behoeve van de parkeer- en toegangscontrole met behulp van scanvoertuigen, vaste camera's en lopende Vaststellers.
De opdracht bestaat uit twee luiken:
1. Oplevering Beheerplatform
2. Onderhoud en beheer
De Opdracht wordt gegund ingevolge een vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking, die vrijwillig Europees bekend wordt gemaakt. Deze onderhandelingsprocedure verloopt in één fase: elke belangstellende ondernemer mag naar aanleiding van de aankondiging van de opdracht een offerte indienen.
Voor een volledige beschrijving van de opdracht wordt verwezen naar het gepubliceerde bestek.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE211
Voornaamste plaats van uitvoering: Antwerpen
II.2.4. Beschrijving
Het voorwerp van de Opdracht is een Beheerplatform en bijhorende apps ten behoeve van de parkeer- en toegangscontrole met behulp van scanvoertuigen, vaste camera's en lopende Vaststellers. Dit Beheerplatform bestaat uit volgende onderdelen: - het Beheerplatform: systeem voor verwerking en opslag van gegevens en beeldmateriaal afkomstig van scansystemen (smartphones met app(s) en scansystemen op scooters en auto's), vaste camera's, sensoren en externe meldingen/ waarnemingen; - interactie met MPA-platform en DIV ten behoeve van die verwerking; - apps voor de buitendienst (loopapp, GAS-app en opvolgingsapp) en de binnendienst (binnendienstapp); - OOH-tools: Resource-Shift Planning Toepassing (RSPT), een Handhaver Monitoring Toepassing (HMT), Informatie Gestuurde Handhaving, Toepassing (IGHT) en een GUI voor Handhaving Operatie (HO); - navigatiesoftware voor de scanvoertuigen. De Opdracht bestaat uit de volgende diensten: 1. Het leveren, installeren en inrichten van de software van het Beheerplatform, de apps, de OOH-tools en de navigatiesoftware voor de scanvoertuigen. Hierbij is inbegrepen het leveren van de specificatie en documentatie van de koppelvlakken. Van de koppelvlakken met het MPA platform (APTR, GEO, enz.) en de DIV worden de specificatie en documentatie door de Opdrachtgever aangeleverd: De Opdrachtnemer bundelt alle interface beschrijvingen in een IDD (Interface Description Document) waarvoor hij ook het onderhoud/updates voorziet. 2. Het leveren van bijhorende diensten ten behoeve van de implementatie: deelnemen aan de ketentest van de externe (scan)systemen en het Beheerplatform; begeleiden van de ingebruikname van het Beheerplatform; en opleiden van de (functioneel) beheerders van het Beheerplatform. 3. Het leveren van diensten tijdens de looptijd van de overeenkomst: garanderen van de beschikbaarheid van het platform en de koppelingen; hosting; onderhoud en beheer; verhelpen van storingen; databeveiliging; beschikbaar stellen en up-to-date houden van documentatie.
II.2.5. Gunningscriteria
De prijs is niet het enige gunningscriterium en alle criteria worden enkel vermeld in de aanbestedingsdocumenten.
II.2.7. Looptijd
24 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
De Opdracht wordt aangegaan voor een duur van twee jaar, inbegrepen de tijd voor de ontwikkeling en implementatie van de software, uit te breiden met twee keer één jaar.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Zie het gepubliceerde bestek.
III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht
III.2.2 Voorwaarden inzake de uitvoering van de opdracht:
Zie het gepubliceerde bestek.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering
IV.1.4 Inlichtingen over een beperking van het aantal oplossingen of inschrijvingen tijdens de onderhandeling of de dialoog
Gebruikmaking van een procedure in achtereenvolgende fasen waarbij geleidelijk het aantal te bespreken oplossingen of ter onderhandeling openstaande inschrijvingen wordt beperkt: JA
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2018-10-01 15:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 3 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
De Inschrijvers worden uitgenodigd door de Aanbestedende Overheid op een informatiesessie over de voorwaarden en eisen van onderhavig Bestek. Deze informatiesessie zal doorgaan op vrijdag 31 augustus 2018 om 11.00 uur, in Den Bell, Francis Wellesplein 1, 2018 Antwerpen. Gelieve uw aanwezigheid (en het aantal aanwezigen) op deze informatiesessie via e-mail op voorhand (bij voorkeur uiterlijk donderdag 30 augustus 2018 - 16.00 uur) te bevestigen bij Kerry Lievens (kerry.lievens@stad.antwerpen.be) en Linse Gheys (linse.gheys@stad.antwerpen.be).
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33 , BE - 1040 Brussel
Internetadres(sen): www.raadvst-consetat.be
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-08-24