Vzw Arteveldehogeschool

Renovatie van campus Sint-Amandsberg, meer bepaald de binnenafwerking tot en met schilderwerken.



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  VZW Arteveldehogeschool
Postadres :  Hoogpoort 15 , BE - 9000   Gent
Contactpersoon:   Griet De Poorter
E-mail:   overheidsopdrachten@arteveldehs.be
Internetadres(sen):   www.arteveldehs.be   https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=314915


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Renovatie van campus Sint-Amandsberg, meer bepaald de binnenafwerking tot en met schilderwerken.  
Referentienummer:   Arteveldehogeschool-AHS/2017/138(-2)-F02_1
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  45000000
II.1.3. Type opdracht :  werken
II.1.4. Korte beschrijving
Deze opdracht betreft perceel 2 van de renovatieopdracht 'campus Sint-Amandsberg', meer bepaald het werk 'uitvoeren van de binnenafwerking t.e.m. schilderwerken'.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-08-21


AFDELING VII. WIJZIGINGEN VAN DE OPDRACHT/CONCESSIEOVEREENKOMST

VII.1. Informatie die moet worden gewijzigd of toegevoegd

VII.1.1. Reden voor de wijziging
Wijziging van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie
VII.1.2. Te corrigeren tekst in de oorspronkelijke aankondiging
Afdelingsnummer:   I.3)
Plaats waar de te wijzigen tekst staat:   Hoofdadres
In plaats van:
http://www.artevelde
Te lezen:
http://www.arteveldehs.be
Afdelingsnummer:   VI.3)
Plaats waar de te wijzigen tekst staat:   Nadere inlichtingen
In plaats van:
De opdrachtdocumenten worden als bijlage toegevoegd aan deze bekendmaking van de opdracht via e-Notification. De inschrijver dient ermee rekening te houden dat de aanbestedende overheid vanaf zaterdag, 14 juli 2018 tot en met. maandag, 20 augustus 2018 omwille van de vakantieperiode geen mails zal lezen/beantwoorden.
Te lezen:
Cfr. documenten toegevoegd aan deze bekendmaking van aanvullende informatie / rechtzetting.
VII.2 Inlichtingen over de wijzigingen

VII.2.1 Beschrijving van de wijzigingen
Aard en omvang van de wijzigingen (met vermelding van eventuele eerdere veranderingen van de opdracht)
Cfr. bijgevoegde zip-document.

Annonces similaires du BDA :