Kind En Gezin

SCHOONMAAK VAN DE LOKALEN IN DE TRIERSTRAAT 9 TE BRUSSEL



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  Kind en Gezin
Postadres :  Hallepoortlaan 27 , BE - 1060   Brussel
Tel:   +32 25331297
Fax:   +32 25440260
E-mail:   wim.goovaerts@kindengezin.be
Internetadres(sen):   http://www.kindengezin.be   https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=317381


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
SCHOONMAAK VAN DE LOKALEN IN DE TRIERSTRAAT 9 TE BRUSSEL  
Referentienummer:   Kind en Gezin-FAC 2018-022-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  90910000
II.1.3. Type opdracht :  diensten
II.1.4. Korte beschrijving
Algemeen kuisonderhoud van een administratief gebouw
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE

II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE100
Voornaamste plaats van uitvoering:   Trierstraat 9 te 1000 Brussel
II.2.4. Beschrijving
Kuisen van een kantoorruimte  
II.2.5. Gunningscriteria
De prijs is niet het enige gunningscriterium en alle criteria worden enkel vermeld in de aanbestedingsdocumenten.
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj):   2019-01-02
Einde (dd/mm/jjjj):   2022-12-30
Verlenging mogelijk:   JA
12 maanden indien nodig  


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:  
zie bestek

III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht

III.2.3 Inlichtingen over het personeel dat verantwoordelijk zal zijn voor de uitvoering van de opdracht:
Verplichting tot vermelding van de namen en beroepskwalificaties van het personeel dat met het uitvoeren van de opdracht wordt belast: JA



AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2018-09-24   14:15
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden:   48   (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum:   2018-09-24
Plaatselijke tijd:   14:15

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
zie bestek

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33 ,  BE - 1040   Brussel
Tel:   +32 22349611
E-mail:   pers@raadvanstate.be
Internetadres(sen):   http://www.raadvst-consetat.be/?page=index&lang=nl

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-08-16

Annonces similaires du BDA :