Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Vzw AZ Sint-Lucas & Volkskliniek
Postadres : Groenebriel 1 , BE - 9000 Gent
Contactpersoon: Mevrouw Sofie Schietecatte
Tel: +32 92246149
Fax: +32 92246110
E-mail: sofie.schietecatte@azstlucas.be
Internetadres(sen): www.azstlucas.be
I.3. Communicatie
Officiële benaming : Vzw AZ Sint-Lucas & Volkskliniek
Postadres : Groenebriel 1 ,BE -9000 Gent
Contactpersoon: Mevrouw Sofie Schietecatte
Tel: +32 92246149
Fax: +32 92246110
E-mail: sofie.schietecatte@azstlucas.be
Internetadres(sen): www.azstlucas.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Oproep tot aanvraag tot deelneming - Raamovereenkomst voor levering, plaatsing, in dienst stelling en onderhoud van geautomatiseerde medicatiekasten Referentienummer: 2018-006-APO-SS
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 33192300
II.1.3. Type opdracht : leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE234
Voornaamste plaats van uitvoering: AZ Sint-Lucas Gent, Groenebriel 1 te 9000 Gent. De exacte leveringsplaats wordt meegegeven bij de bestelling.
II.2.4. Beschrijving
Raamovereenkomst voor levering, plaatsing, in dienst stelling en onderhoud van geautomatiseerde medicatiekasten
II.2.5. Gunningscriteria
De prijs is niet het enige gunningscriterium en alle criteria worden enkel vermeld in de aanbestedingsdocumenten.
II.2.7. Looptijd
84 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
* De inschrijver legt het door hen ingevulde Uniform Europees Aanbestedingsdocument voor, dat bestaat uit een bijgewerkte eigen verklaring en dat door de aanbestedende overheid als voorlopig bewijs wordt aanvaard ter vervanging van door overheidsinstanties of derden afgegeven documenten of certificaten die bevestigen dat de betrokken inschrijver aan alle hierna vermelde voorwaarden voldoet :1° hij bevindt zich niet in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016;2° hij voldoet aan de toepasselijke selectiecriteria als vastgesteld overeenkomstig artikel 71 van de wet van 17 juni 2016.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de inschrijver verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. De kandidaat bewijst zijn financiële draagkracht door voorlegging van de recentste jaarrekeningen of de neergelegde jaarrekeningen over de laatste drie beschikbare boekjaren, te voegen bij zijn offerte. Voor de kandidaten uit België zal de aanbestedende overheid de nodige balans en resultatenrekeningen zelf digitaal ophalen via Telemarc na opening van de offertes.
Eventuele minimumeisen:
1. Geen negatief eigen vermogen in de gevraagde boekjaren
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de inschrijver verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. De kandidaat voegt bij zijn kadidaatstelling relevante referenties van Europese (bij voorkeur Belgische) ziekenhuizen waar de in de offerte aangeboden kasten door hem werden geleverd en in dienst gesteld.2. De kandidaat voegt bij zijn kandidaatstelling de nodige attesten of verklaringen waaruit blijkt dat de kandidaat beschikt over een eigen technische dienst/dienst na verkoop/herstellingsplaats en waaruit blijkt dat voldaan wordt aan onderstaande minimumeisen.
Eventuele minimumeisen:
1. De lijst bevat minstens 2 referenties uit de afgelopen 5 jaar van Europese ziekenhuizen met minstens 4 kastopstellingen waarbij de betreffende opdracht door de kandidaat zelf is uitgevoerd. Deze referenties dienen opgegeven te worden in het formaat van bijlage B.
2. - De ondersteuning van deze technische dienst/dienst na verkoop/herstellingsplaats dient in het Nederlands plaats te vinden
- De technische dienst/dienst na verkoop dient binnen de 24 uur een oplossing aan te bieden die het normaal functioneren op de verpleegafdeling mogelijk maakt
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming
In het geval van raamovereenkomsten - motivering voor een looptijd van meer dan vier jaar:
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2018-10-09 10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 6 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
De kandidaturen en offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbank van eerste aanleg
Opgeëistenlaan , BE - 9000 Gent
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-08-14