Ag Vespa

Raamovereenkomst voor klusjesdiensten



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  AG VESPA
Postadres :  Paradeplein 25 , BE - 2018   Antwerpen
Contactpersoon:   Bart De Langh
Tel:   +32 32592159
E-mail:   bart.delangh@vespa.antwerpen.be
Internetadres(sen):   www.agvespa.be   https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=314540


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Raamovereenkomst voor klusjesdiensten  
Referentienummer:   AG VESPA-selectieleidraad klusjes-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  45000000
II.1.3. Type opdracht :  werken
II.1.4. Korte beschrijving
Raamovereenkomst voor het uitvoeren van kleine klusjesdiensten in kantoorgebouwen (in de regel minder dan 16 manuren per interventie).
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-07-30


AFDELING VII. WIJZIGINGEN VAN DE OPDRACHT/CONCESSIEOVEREENKOMST

VII.1. Informatie die moet worden gewijzigd of toegevoegd

VII.1.1. Reden voor de wijziging
Wijziging van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie
VII.2 Inlichtingen over de wijzigingen

VII.2.1 Beschrijving van de wijzigingen
Aard en omvang van de wijzigingen (met vermelding van eventuele eerdere veranderingen van de opdracht)
Als bijlage wordt een document toegevoegd welke richtlijnen bevat voor het aanmaken en invullen van het Uniform Europees Aanbestedingsdocument (UEA).

Annonces similaires du BDA :