Sint-trudo Ziekenhuis Vzw

Raamovereenkomst klinisch labo



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  Sint-Trudo Ziekenhuis VZW
Postadres :  Diestersteenweg 100 , BE - 3800   Sint-Truiden
Contactpersoon:   De heer Erik Maesen
Tel:   +32 11699017
Fax:   +32 11699076
E-mail:   erik.maesen@stzh.be
Internetadres(sen):   www.sint-trudo.be  


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Raamovereenkomst klinisch labo  
Referentienummer:   EM-2018-009
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  85111820
II.1.3. Type opdracht :  leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.1.1
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   JA

II.2. Beschrijving

Lot   1

II.2.1. Benaming
Ent automaat voor bacteriologie  
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE221
Voornaamste plaats van uitvoering:   Sint-Trudo Ziekenhuis VZW, Diestersteenweg 100 te 3800 Sint-Truiden
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1  
II.2.5. Gunningscriteria
Kwaliteitscriteria:
*  Gebruikersvriendelijkheid  -  weging:   10
*  Technische waarde en innovatieve waarde  -  weging:   40
*  Service  -  weging:   20
Prijs  -  weging:   30
II.2.7. Looptijd
48   maand(en)
Verlenging mogelijk:   NEE

Lot   2

II.2.1. Benaming
chemie- en immuno analyser in een straat  
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE221
Voornaamste plaats van uitvoering:   Labo klinische biologie, Diestersteenweg 100 te 3800 Sint-Truiden
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1  
II.2.5. Gunningscriteria
Kwaliteitscriteria:
*  Gebruikersvriendelijkheid  -  weging:   10
*  Technische waarde en innovatieve waarde  -  weging:   40
*  Service  -  weging:   20
Prijs  -  weging:   30
II.2.7. Looptijd
48   maand(en)
Verlenging mogelijk:   NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:  
De inschrijver legt het door hen ingevulde Uniform Europees Aanbestedingsdocument voor, dat bestaat uit een bijgewerkte eigen verklaring en dat door de aanbestedende overheid als voorlopig bewijs wordt aanvaard ter vervanging van door overheidsinstanties of derden afgegeven documenten of certificaten die bevestigen dat de betrokken inschrijver aan alle hierna vermelde voorwaarden voldoet :1° hij bevindt zich niet in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016;2° hij voldoet aan de toepasselijke selectiecriteria als vastgesteld overeenkomstig artikel 71 van de wet van 17 juni 2016.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. De inschrijver dient zijn financiële draagkracht om de leveringsopdracht uit te voeren aan te tonen aan de hand van:1) Een verklaring betreffende de totale omzet én de omzet die verband houdt met de opdracht, over de laatste 3 boekjaren.2) Het bewijs van een beroepsaansprakelijkheidsverzekering met vermelding van het bedrag.3) Financiële ratio's : liquiditeit, solvabiliteit en rentabiliteit van de laatste 3 jaren.Een inschrijver kan zich beroepen op de draagkracht van andere entiteiten, ongeacht de juridische aard van zijn band met die entiteiten. In dat geval moet hij de Opdrachtgever aantonen dat hij zal beschikken over de voor de uitvoering van de opdracht noodzakelijke middelen door overlegging van de verbintenis van deze entiteiten om de inschrijver dergelijke middelen ter beschikking te stellenDoor in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals in artikel 43 van het koninklijk besluit van 8 januari 1996 betreffende de overheidsopdrachten voor aanneming van werken, leveringen en diensten en de concessies voor openbare werken.2. Minimumeisen:- Liquiditeit: current ratio over de laatste 3 jaar bedraagt gemiddeld 1.3. Passende blankverklaring waaruit een gezonde financiële toestand blijkt.4. Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals in artikel 43 van het koninklijk besluit van 8 januari 1996 betreffende de overheidsopdrachten voor aanneming van werken, leveringen en diensten en de concessies voor openbare werken.
Eventuele minimumeisen:
1. Géén negatief eigen vermogen in méér dan 1 van de 3 recentste boekjaren.

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. De inschrijver bewijst zijn technische bekwaamheid aan de hand van een lijst van minimum 3 referenties die relevant zijn voor het perceel waarvoor hij inschrijft. De leveringen dienen gebeurd te zijn in opdracht van een laboratorium voor klinische biologie en verricht gedurende de afgelopen drie jaar te tellen vanaf de publicatiedatum van de opdracht. De leveringen worden aangetoond door attesten van goede uitvoering die de bevoegde autoriteit heeft afgegeven of medeondertekend of, in geval van leveringen voor een particuliere afnemer, door attesten van de afnemer of bij ontstentenis eenvoudigweg door een verklaring van de inschrijver.Als bewijs van de technische bekwaamheid moet de inschrijver dan ook volgende inlichtingen en documenten bij zijn offerte voegen :

Eventuele minimumeisen:
1. *Minimumeisen:
1) lijst van de 3 voornaamste leveringen per perceel die gedurende de laatste 3 jaar werden verricht, hun
bedrag data en gestaafd met bewijsstukken;
 indien het leveringen betreft aan een overheid worden deze aangetoond door certificaten die door de
bevoegde overheid zijn opgesteld of goedgekeurd;
 indien het gaat om leveringen aan privaatrechtelijke personen, worden de certificaten opgesteld door
deze personen, bij ontstentenis daarvan is een verklaring van de leverancier toegestaan;
2) Service dienst dient zich te bevinden in een straal van 250 km van het Sint-Trudo Ziekenhuis.
3) CE attest van elk aangeboden toestel dat ter beschikking dient te zijn bij de start van de minicompetitie


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met meerdere ondernemingen
Beoogd maximum aantal deelnemers aan de raamovereenkomst:  

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   JA

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2018-08-28   12:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj):   2018-12-26
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum:   2018-08-28
Plaatselijke tijd:   12:00
Adres:   Aankoopdienst Sint-Trudo Ziekenhuis, Diestersteenweg 100 te 3800 Sint-Truiden Inlichtingen over gemachtigde personen en de openingsprocedure
Er is een publieke opening van de offertes voorzien


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Sint-Trudo Ziekenhuis ,  BE   nvt

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-07-19

Annonces similaires du BDA :