Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Dienstencentrum Ter Engelen VZW
Postadres : Capucienenstraat 23 , BE - 3680 Maaseik
Contactpersoon: De heer Patrick Lemmens
E-mail: dienstencentrum@terengelen.be
Internetadres(sen): www.terengelen.be
I.3. Communicatie
Officiële benaming : Architektenburo Erik Martens & Partners
Postadres : Heirweg 12 ,BE -3680 Maaseik
Contactpersoon: De heer Tom Zegers
Tel: +32 89565378
E-mail: tom.zegers@archburo-martens.be
Internetadres(sen): www.archburo-martens.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Domein Siemkensheuvel - Fase 3: Verbouwingswerken en uitbreiding van een internaat voor schoolgaande minderjarigen - Perceel 5: Vaste en losse bemeubeling Referentienummer: Architektenburo Erik Martens & Partners bvba-2710/11/48.3.5-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 39151000
II.1.3. Type opdracht : werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE222
Voornaamste plaats van uitvoering: Domein Siemkensheuvel - Bokkerijdersweg 20 te 3680 Maaseik
II.2.4. Beschrijving
De open offerteaanvraag heeft betrekking op het leveren en plaatsen van vaste bemeubeling (keukens, kitchenettes, kasten e.a.), elektrische huishoudtoestellen (kookplaten, ovens, afwasmachines, koelkasten, wasmachines, droogkasten e.a.) en raambekledingen in de gebouwen P11-P12 en HGB - Gevraagde erkenning is categorie D5 - klasse 2.
II.2.5. Gunningscriteria
Kwaliteitscriteria:
* Esthetiek - weging: 30
* Technische waarde - weging: 35
* Gebruiksgemak - weging: 10
* Dienst na verkoop - weging: 5
* Waarborg - weging: 5
Prijs - weging: 15
II.2.7. Looptijd
80 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 61 § 1 en 2 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
* Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 15 juli 2011.* Verklaring betreffende de totale omzet en de omzet betreffende de werken waarover de opdracht gaat, over de laatste drie boekjaren.
Eventuele minimumeisen:
* Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 15 juli 2011.
* Verklaring betreffende de totale omzet en de omzet betreffende de werken waarover de opdracht gaat, over de laatste drie boekjaren.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2018-09-14 11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2018-12-14
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2018-09-14
Plaatselijke tijd: 11:00
Adres: Dienstencentrum Ter Engelen, Capucienenstraat 23 te 3680 Maaseik Inlichtingen over gemachtigde personen en de openingsprocedure
Er is een publieke opening van de offertes voorzien
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Bijkomende inlichtingen i.v.m. indienen offertes: Voor nadere inlichtingen en het verkrijgen van het bestek en de plannen zich wenden tot tom.zegers@archburo-martens.be of tel. 089/56 53 78.Prijs voor deze documenten incl. verzenden 160,00 euro te storten op rekeningnummer BE55 001 0692 7544 van Erik Martens & Partners met vermelding "Domein Siemkensheuvel - Fase 3 - Perceel 5 Vaste en losse bemeubeling". Afhalen dossier: 121,00 euro.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33 , BE Brussel
VI.4.2 Orgaan verantwoordelijk voor de bemiddelingsprocedures
Raad van State
Wetenschapsstraat 33 , BE Brussel
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-07-20