Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : AG VESPA
Postadres : Paradeplein 25 , BE - 2018 Antwerpen
Contactpersoon: Bart De Langh
Tel: +32 32592159
E-mail: bart.delangh@vespa.antwerpen.be
Internetadres(sen): www.agvespa.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=314524
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Raamovereenkomst voor FACILITAIR BEHEER: schoonmaak, technische en bouwkundige onderhoudswerken Referentienummer: AG VESPA-selectieleidraad facilitair beheer-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 45000000
II.1.3. Type opdracht : werken
II.1.4. Korte beschrijving
Raamovereenkomst voor het uitvoeren van facility services, het technisch en bouwtechnisch onderhoud (preventief, curatief en modificatief) , schoonmaakdiensten, algemeen onderhoud alsook klusjes.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE211
Voornaamste plaats van uitvoering: Antwerpen
II.2.4. Beschrijving
Raamovereenkomst voor het uitvoeren van facility services, het technisch en bouwtechnisch onderhoud (preventief, curatief en modificatief) , schoonmaakdiensten, algemeen onderhoud alsook klusjes.
II.2.5. Gunningscriteria
Kwaliteitscriteria:
* Kwaliteit van de dienstverlening met kwaliteitswaarborgen (SLA), voor zover een meerwaarde ten opzichte van wat bedongen is in het bestek - weging: 40
* Administratieve eenvoud (ondermeer de data registratie in een compatibel FMIS) - weging: 10
Kost:
* Financiële voorwaarden - weging: 50
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
De looptijd van de raamovereenkomst kan twee maal verlengd worden met één jaar.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met meerdere ondernemingen
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2018-08-13 10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33 , BE - 1040 Brussel
Tel: +32 22349611
E-mail: info@raadvanstate.be
Internetadres(sen): http://www.raadvanstate.be
VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Raad van State
Wetenschapsstraat 33 , BE - 1040 Brussel
Tel: +32 22349611
E-mail: info@raadvanstate.be
Internetadres(sen): http://www.raadvanstate.be
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-07-10