Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Vrije Universiteit Brussel
Postadres : Pleinlaan 2 , BE - 1050 Brussel
Contactpersoon: De heer Nic Van Craen, Algemeen Beheerder
Tel: +32 26292294
E-mail: sonia.dewulf@vub.be
Internetadres(sen): www.vub.be
I.3. Communicatie
Officiële benaming : Directie Infrastructuur
Postadres : Pleinlaan 2 ,BE -1050 Brussel
Contactpersoon: De heer Ludo Lemmens, directeur directie infrastructuur
Tel: +32 26293000
Fax: +32 26293090
E-mail: directeur.infra@vub.be
Internetadres(sen): http://www.vub.ac.be/
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
CONDITIEMETING,ONDERHOUDSPLANNING EN LEVENSDUURKOSTENBEREKENING voor de GEBOUWEN van de VRIJE UNIVERSITEIT BRUSSEL Referentienummer: VUB/2018/DI/16000-15062
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 71631000
II.1.3. Type opdracht : diensten
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE1
Voornaamste plaats van uitvoering: Directie Infrastructuur, Pleinlaan 2 te 1050 Brussel
II.2.4. Beschrijving
CONDITIEMETING,ONDERHOUDSPLANNING EN LEVENSDUURKOSTENBEREKENING voor de GEBOUWEN van de VRIJE UNIVERSITEIT BRUSSEL
II.2.5. Gunningscriteria
De prijs is niet het enige gunningscriterium en alle criteria worden enkel vermeld in de aanbestedingsdocumenten.
II.2.7. Looptijd
12 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
Niet gespecifieerd
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
De inschrijver legt het door hen ingevulde Uniform Europees Aanbestedingsdocument voor, dat bestaat uit een bijgewerkte eigen verklaring en dat door de aanbestedende overheid als voorlopig bewijs wordt aanvaard ter vervanging van door overheidsinstanties of derden afgegeven documenten of certificaten die bevestigen dat de betrokken inschrijver aan alle hierna vermelde voorwaarden voldoet :1° hij bevindt zich niet in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016;2° hij voldoet aan de toepasselijke selectiecriteria als vastgesteld overeenkomstig artikel 71 van de wet van 17 juni 2016.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2018-08-28 14:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2019-02-24
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2018-08-28
Plaatselijke tijd: 14:00
Adres: Vrije Universiteit Brussel - Pleinlaan 2 - 1050 Brussel - Gebouw M - 3de verdieping - lokaal 3M304 Inlichtingen over gemachtigde personen en de openingsprocedure
Er is een publieke opening van de offertes voorzien
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Plaatsbezoek vereist en verzuimen aan plaatsbezoek leidt tot nietigheid van de offerte: 07/08/2018 om 13.00De inschrijver moet zich ter plaatse rekenschap hebben gegeven van de omvang en van de draagwijdte van de uit te voeren werkzaamheden.Hij zal later, onder geen enkel voorwendsel, zich kunnen beroepen op elementen die inherent aan de opdracht verbonden zijn en waarvan hij geen kennis zou gekregen hebben.Het plaatsbezoek zal worden begeleid door Dhr. Jef Stoffels, of door een afgevaardigde van het projectbureau.Het plaatsbezoek gaat door op 7/08/2018 om 13.00 uur.Vooraf inschrijven via Directeur.infra@vub.be is verplicht.Inschrijvingen plaatsbezoek kan tot uiterlijk dd 6/08/2018 om 16.00 uur.Bijeenkomst plaatsbezoek : Vrije Universiteit Brussel - Pleinlaan 2 - 1050 Brussel - Gebouw T, vergaderzaal Braem.Een bevestiging van de inschrijving zal met het locatieplan bezorgd worden.Na de rondgang is een infomoment voorzien waarin de aanbestedende overheid nadere toelichting geeft omtrent de opdracht en de site.Indien er daarna nog vragen zijn over de studieopdracht kunnen deze gesteld worden volgens de bepalingen in het bestek.Er zal een attest van plaatsbezoek ( Bijlage B ) afgeleverd worden door de aanbestedende instantie.Dit attest dient bij de offerte gevoegd te worden op straffe van uitsluiting.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State , BE nvt
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-07-03