Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN GEGUNDE OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : AG Stedelijk Onderwijs Antwerpen (AG SO)
Postadres : Lange Gasthuisstraat 15 , BE - 2000 Antwerpen
Contactpersoon: Mevrouw Jessica Jacob
Tel: +32 33381629
E-mail: aankoop@so.antwerpen.be
Internetadres(sen): https://so.antwerpen.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Raamovereenkomst resultaatsgerichte schoonmaak administratieve en technische gebouwen AG Stedelijk Onderwijs Antwerpen Referentienummer: SO2017_845
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 90900000
II.1.3. Type opdracht : diensten
II.1.4. Korte beschrijving
Resultaatsgerichte schoonmaak van administratieve en technische gebouwen binnen het AG Stedelijk Onderwijs Antwerpen (AG SO). De toegang tot en de uitvoering van deze overheidsopdracht is voorbehouden aan sociale werkplaatsen en aan ondernemers die de maatschappelijke en professionele integratie van gehandicapten of kansarmen tot doel hebben, mits ten minste dertig procent van de werknemers van deze werkplaatsen, ondernemingen gehandicapte of kansarme werknemers zijn (cf. artikel 15 van de wet overheidsopdrachten - Dit artikel is van toepassing voor de inschrijver en eventuele derden in onderaanneming).
Het doel van deze overheidsopdracht is het uitbouwen van een duurzaam samenwerkingsverband met de dienstverlener rond een vooraf afgesproken schoonmaakresultaat. Daarom wordt bij elk schoonmaakprogramma het engagement van de AG SO-werknemers opgenomen om bij te dragen tot een efficiënte samenwerking. De engagementen van de dienstverlener, zoals ge.(zie opdrachtdocumenten)
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: JA
II.2. Beschrijving
Lot 1II.2.1. Benaming
Service- en coördinatiecentrum, Lange Gasthuisstraat 15, 2000 Antwerpen II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE211
Voornaamste plaats van uitvoering: Admininstratieve en technische gebouwen van het Ag Stedelijk Onderwijs Antwerpen
II.2.4. Beschrijving
Looptijd: 22 maanden Vermoedelijke begindatum: juli 2018 Vermoedelijke einddatum: april 2020 Indeling looptijd in perioden: - periode 1: juli 2018 - juni 2019 - periode 2: juli 2019 - april 2020 In april/mei 2020 wordt normaliter de verhuisbeweging naar een nieuwe locatie voorzien. De mogelijkheid bestaat echter dat deze deadline nog naar een later moment in 2020 verschuift, afhankelijk van de beschikbaarheid van de nieuwe locatie.Bij het einde van de eerste periode zal de overeenkomst automatisch worden verlengd voor een nieuwe periode van 10 maanden (= periode 2) (*).(*) Tenzij de aanbestedende overheid door een aangetekende brief, op de post besteld, te verzenden aan de dienstverlener, haar inzicht heeft te kennen gegeven de overeenkomst niet te verlengen, mits het respecteren van een vooropzegtermijn van drie maanden. De termijn begint te lopen daags na betekening van de opzegbrief. De dienstverlener is niet gerechtigd op enige schadevergoeding. Indien blijkt dat de nieuwe locatie, waar het service- en coördinatiecentrum van het AG SO normaliter vanaf april/mei 2020 in onder gebracht zal worden, nog niet beschikbaar is en dus de hele verhuisbeweging naar die nieuwe locatie uitgesteld wordt, zal de aanbestedende overheid de overeenkomst nog verder kunnen verlengen. De verlengingen kunnen in dit geval variëren van enkele maanden tot één jaar. De aanbestedende overheid zal in ieder geval vóór het einde van periode 2 schriftelijk aan de dienstverlener één of meerdere verlengingen bevestigen. Indien de schoonmaak op de nieuwe locatie door een externe dienstverlener zal worden uitgevoerd, dan zal deze dienstverlener via een nieuwe overheidsopdracht aangeduid worden.
II.2.5. Gunningscriteria
Kwaliteitscriteria:
* Plan van aanpak - weging: 40
* Duurzaamheid en maatschappelijk verantwoord ondernemen - weging: 10
Prijs - weging: 50
Lot 2II.2.1. Benaming
Centrum voor leerlingenbegeleiding, Lange Gasthuisstraat 24, 2000 Antwerpen II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE211
Voornaamste plaats van uitvoering: Admininstratieve en technische gebouwen van het Ag Stedelijk Onderwijs Antwerpen
II.2.4. Beschrijving
Schoonmaakdiensten tot 31 december 2018 op locatie: Lange Gasthuisstraat 24 te 2000 Antwerpen Schoonmaakdiensten vanaf 1 januari 2019 op locatie: Everaertstraat 69 te 2060 Antwerpen Looptijd: - vermoedelijke begindatum: juli 2018 - vermoedelijke einddatum: juni 2022 = 48 maanden Indeling looptijd in perioden: - periode 1: juli 2018 - juni 2019 - periode 2: juli 2019 - juni 2020 - periode 3: juli 2020 - juni 2021 - periode 4: juli 2021 - juni 2022 In januari 2019 wordt normaliter de verhuisbeweging naar de nieuwe locatie in de Everaertstraat voorzien. De overeenkomst blijft op deze locatie verder lopen. De uitvoering van de opdracht moet met andere woorden ook hier gegarandeerd worden. Het grondplan/platte grond van de Everaerstraat wordt aan de inschrijvers ter beschikking gesteld voor de opmaak van hun offerte (zie III.2 van het bestek).
II.2.5. Gunningscriteria
Kwaliteitscriteria:
* Plan van aanpak - weging: 40
* Duurzaamheid en maatschappelijk verantwoord ondernemen - weging: 10
Prijs - weging: 50
Lot 3II.2.1. Benaming
Service- en coördinatiecentrum - Technisch onderhoud, Klaproosstraat 51-53, 2610 Wilrijk II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE211
Voornaamste plaats van uitvoering: Admininstratieve en technische gebouwen van het Ag Stedelijk Onderwijs Antwerpen
II.2.4. Beschrijving
Looptijd: - vermoedelijke begindatum: juli 2018 - vermoedelijke einddatum: juni 2022 = 48 maanden Indeling looptijd in perioden: - periode 1: juli 2018 - juni 2019 - periode 2: juli 2019 - juni 2020 - periode 3: juli 2020 - juni 2021 - periode 4: juli 2021 - juni 2022 Bij het einde van iedere periode zal de overeenkomst automatisch worden verlengd voor een nieuwe periode van één jaar, tenzij de aanbestedende overheid door een aangetekende brief, op de post besteld, te verzenden aan de dienstverlener, haar inzicht heeft te kennen gegeven de overeenkomst niet te verlengen, mits het respecteren van een vooropzegtermijn van drie maanden. De termijn begint te lopen daags na betekening van de opzegbrief. De dienstverlener is niet gerechtigd op enige schadevergoeding.
II.2.5. Gunningscriteria
Kwaliteitscriteria:
* Plan van aanpak - weging: 40
* Duurzaamheid en maatschappelijk verantwoord ondernemen - weging: 10
Prijs - weging: 50
Lot 4II.2.1. Benaming
Het Anker, Lamorinièrestraat 227, 2000 Antwerpen II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE211
Voornaamste plaats van uitvoering: Admininstratieve en technische gebouwen van het Ag Stedelijk Onderwijs Antwerpen
II.2.4. Beschrijving
Looptijd: 22 maanden Vermoedelijke begindatum: juni 2018 Vermoedelijke einddatum: april 2020 Indeling looptijd in perioden: Periode 1: juli 2018 - juni 2019 Periode 2: juli 2019 - juni 2020 In april/mei 2020 wordt normaliter de verhuisbeweging naar een nieuwe locatie voorzien. De mogelijkheid bestaat echter dat deze deadline nog naar een later moment in 2020 verschuift, afhankelijk van de beschikbaarheid van de nieuwe locatie. Bij het einde van de eerste periode zal de overeenkomst automatisch worden verlengd voor een nieuwe periode van 10 maanden (= periode 2) (*). (*) Tenzij de aanbestedende overheid door een aangetekende brief, op de post besteld, te verzenden aan de dienstverlener, haar inzicht heeft te kennen gegeven de overeenkomst niet te verlengen, mits het respecteren van een vooropzegtermijn van drie maanden. De termijn begint te lopen daags na betekening van de opzegbrief. De dienstverlener is niet gerechtigd op enige schadevergoeding. Indien blijkt dat de nieuwe locatie, waar het service- en coördinatiecentrum van het AG SO normaliter vanaf april/mei 2020 in onder gebracht zal worden, nog niet beschikbaar is en dus de hele verhuisbeweging naar die nieuwe locatie uitgesteld wordt, zal de aanbestedende overheid de overeenkomst nog verder kunnen verlengen. De verlengingen kunnen in dit geval variëren van enkele maanden tot één jaar. De aanbestedende overheid zal in ieder geval vóór het einde van periode 2 schriftelijk aan de dienstverlener één of meerdere verlengingen bevestigen. Indien de schoonmaak op de nieuwe locatie door een externe dienstverlener zal worden uitgevoerd, dan zal deze dienstverlener via een nieuwe overheidsopdracht aangeduid worden.
II.2.5. Gunningscriteria
Kwaliteitscriteria:
* Plan van aanpak - weging: 40
* Duurzaamheid en maatschappelijk verantwoord ondernemen - weging: 10
Prijs - weging: 50
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.1 Eerdere bekendmaking betreffende deze procedure
Nummer van de aankondiging in het PB S 2018/S 061-135041
AFDELING V. GUNNING VAN OPDRACHT
Lot 1 : Service- en coördinatiecentrum, Lange Gasthuisstraat 15, 2000 AntwerpenV.2. Gunning van een opdracht/concessieovereenkomst
V.2.1. Datum van de sluiting van de overeenkomst/het besluit tot gunning van de concessieovereenkomst
2018-06-26
V.2.2. Inlichtingen over inschrijvingen
Aantal inschrijvingen: 1
Aantal inschrijvingen van MKB-bedrijven: 1
Aantal inschrijvingen van inschrijvers uit andere EU-lidstaten: 0
Aantal inschrijvingen van inschrijvers uit landen die geen lid zijn van de EU: 0
Aantal langs elektronische weg ontvangen inschrijvingen 1
De opdracht is gegund aan een groep ondernemers: NEE
V.2.3. Naam en adres van de contractant
Officiële benaming: Manus Antwerpen vzw
Postadres: Mechelsesteenweg 128-136 ,BE -2018 Antwerpen
Tel: +32 32174350
Fax: +32 32174359
E-mail: tom.pittoors@manus.tv
NUTS-code: BE
De contractant/concessiehouder wordt een MKB-bedrijf: JA
V.2.4. Inlichtingen over de waarde van de opdracht/het perceel/de concessieovereenkomst (excl. BTW)
Lot 2 : Centrum voor leerlingenbegeleiding, Lange Gasthuisstraat 24, 2000 AntwerpenV.2. Gunning van een opdracht/concessieovereenkomst
V.2.1. Datum van de sluiting van de overeenkomst/het besluit tot gunning van de concessieovereenkomst
2018-06-26
V.2.2. Inlichtingen over inschrijvingen
Aantal inschrijvingen: 1
Aantal inschrijvingen van MKB-bedrijven: 1
Aantal inschrijvingen van inschrijvers uit andere EU-lidstaten: 0
Aantal inschrijvingen van inschrijvers uit landen die geen lid zijn van de EU: 0
Aantal langs elektronische weg ontvangen inschrijvingen 1
De opdracht is gegund aan een groep ondernemers: NEE
V.2.3. Naam en adres van de contractant
Officiële benaming: Manus Antwerpen vzw
Postadres: Mechelsesteenweg 128-136 ,BE -2018 Antwerpen
Tel: +32 32174350
Fax: +32 32174359
E-mail: tom.pittoors@manus.tv
NUTS-code: BE
De contractant/concessiehouder wordt een MKB-bedrijf: JA
V.2.4. Inlichtingen over de waarde van de opdracht/het perceel/de concessieovereenkomst (excl. BTW)
Lot 3 : Service- en coördinatiecentrum - Technisch onderhoud, Klaproosstraat 51-53, 2610 WilrijkV.2. Gunning van een opdracht/concessieovereenkomst
V.2.1. Datum van de sluiting van de overeenkomst/het besluit tot gunning van de concessieovereenkomst
2018-06-26
V.2.2. Inlichtingen over inschrijvingen
Aantal inschrijvingen: 1
Aantal inschrijvingen van MKB-bedrijven: 1
Aantal inschrijvingen van inschrijvers uit andere EU-lidstaten: 0
Aantal inschrijvingen van inschrijvers uit landen die geen lid zijn van de EU: 0
Aantal langs elektronische weg ontvangen inschrijvingen 1
De opdracht is gegund aan een groep ondernemers: NEE
V.2.3. Naam en adres van de contractant
Officiële benaming: Manus Antwerpen vzw
Postadres: Mechelsesteenweg 128-136 ,BE -2018 Antwerpen
Tel: +32 32174350
Fax: +32 32174359
E-mail: tom.pittoors@manus.tv
NUTS-code: BE
De contractant/concessiehouder wordt een MKB-bedrijf: JA
V.2.4. Inlichtingen over de waarde van de opdracht/het perceel/de concessieovereenkomst (excl. BTW)
Lot 4 : Het Anker, Lamorinièrestraat 227, 2000 AntwerpenV.2. Gunning van een opdracht/concessieovereenkomst
V.2.1. Datum van de sluiting van de overeenkomst/het besluit tot gunning van de concessieovereenkomst
2018-06-26
V.2.2. Inlichtingen over inschrijvingen
Aantal inschrijvingen: 1
Aantal inschrijvingen van MKB-bedrijven: 1
Aantal inschrijvingen van inschrijvers uit andere EU-lidstaten: 0
Aantal inschrijvingen van inschrijvers uit landen die geen lid zijn van de EU: 0
Aantal langs elektronische weg ontvangen inschrijvingen 1
De opdracht is gegund aan een groep ondernemers: NEE
V.2.3. Naam en adres van de contractant
Officiële benaming: Manus Antwerpen vzw
Postadres: Mechelsesteenweg 128-136 ,BE -2018 Antwerpen
Tel: +32 32174350
Fax: +32 32174359
E-mail: tom.pittoors@manus.tv
NUTS-code: BE
De contractant/concessiehouder wordt een MKB-bedrijf: JA
V.2.4. Inlichtingen over de waarde van de opdracht/het perceel/de concessieovereenkomst (excl. BTW)
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33 , BE - 1040 Brussel
Tel: +32 22349611
E-mail: info@raadvanstate.be
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-07-03