Woon- En Zorgcentrum Denderrust Vzw

Het ontwerp en de bouw/renovatie van een woonzorgcentrum en GAW's met inbegrip van de open en semipublieke ruimte op de site van het Woon- en Zorgcentrum Denderrust



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  Woon- en Zorgcentrum Denderrust VZW
Postadres :  Alfons De Cockstraat 12a , BE - 9310   Herdersem
Contactpersoon:   Jürgen Eeckhout
E-mail:   logistiek@denderrust.be
Internetadres(sen):   http://www.denderrust.be/nl   https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=310622


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Het ontwerp en de bouw/renovatie van een woonzorgcentrum en GAW's met inbegrip van de open en semipublieke ruimte op de site van het Woon- en Zorgcentrum Denderrust  
Referentienummer:   De Keuster Advocaten-97.1/17-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  45215100
II.1.3. Type opdracht :  werken
II.1.4. Korte beschrijving
De Aanbesteder is een onafhankelijke vzw die vandaag een WZC (woonzorgcentrum) uitbaat met 147 kamers, nl. 100 RVT (Rust- en Verzorgingstehuizen), 37 ROB (Rustoordbedden) en 10 CKV (Centrum voor Kortverblijf), 2 dagverblijven, 29 GAW's (Groep van Assistentiewoningen), een lokaal dienstencentrum en een kinderdagverblijf.
De klanten van de Aanbesteder zijn zowel valide, zorgbehoevende als zwaar zorgbehoevende personen en personen met dementie.
De Aanbesteder wenst evenwel een marktconform aanbod te realiseren, reden waarom deze opdracht wordt uitgeschreven.
De Aanbesteder wenst bijgevolg de renovatie/nieuwbouw van 135 kamers en diverse bijhorende infrastructuur en 31 GAW's te realiseren volgens een opgemaakt Masterplan. Dit wordt het project P20/22 genoemd.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-06-25


AFDELING VII. WIJZIGINGEN VAN DE OPDRACHT/CONCESSIEOVEREENKOMST

VII.1. Informatie die moet worden gewijzigd of toegevoegd

VII.1.1. Reden voor de wijziging
Wijziging van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie
VII.2 Inlichtingen over de wijzigingen

VII.2.1 Beschrijving van de wijzigingen
Aard en omvang van de wijzigingen (met vermelding van eventuele eerdere veranderingen van de opdracht)
Nieuw document : Vragen en antwoorden

Annonces similaires du BDA :