Heilig Hartziekenhuis Mol

Uitnodiging tot indienen offerte - Revalidatie-project H.Hartziekenhuis te Mol - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  Heilig Hartziekenhuis Mol
Postadres :  Gasthuisstraat 1 , BE - 2400   Mol
Contactpersoon:   Mevrouw Ellen Vermeulen
Tel:   +32 14712753
Fax:   +32 14712100
E-mail:   ellen.vermeulen@azmol.be
Internetadres(sen):   http://www.azmol.be/  

I.3. Communicatie

Officiële benaming :  Heilig Hartziekenhuis Mol
Postadres :  Gasthuisstraat 1 ,BE -2400   Mol
Contactpersoon:   Mevrouw Ellen Vermeulen
Tel:   +32 14712753
Fax:   +32 14712100
E-mail:   ellen.vermeulen@azmol.be
Internetadres(sen):   http://www.azmol.be/  

AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Uitnodiging tot indienen offerte - Revalidatie-project H.Hartziekenhuis te Mol - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking  
Referentienummer:   2018 Revalidatie
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  37440000
II.1.3. Type opdracht :  leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
Voorwerp van deze leveringen: Raamovereenkomst voor aankoop, levering, installatie en gebruiksklaar zetten van oefenmateriaal en diverse trainingstoestellen.
Hiervoor is een raamovereenkomst uitgewerkt, die gesloten zal worden met één opdrachtnemer, per perceel.
De geraamde hoeveelheden opgegeven in de inventaris zijn vermoedelijke hoeveelheden.
De vermoedelijke hoeveelheden zijn louter indicatief.
De opdracht bestaat uit 2 percelen.
De hoeveelheden vermeld in de inventaris, geven een periode van 2 jaar weer.
De looptijd van de opdracht is 24 maanden (2 jaar)
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   JA

II.2. Beschrijving

Lot   1

II.2.1. Benaming
Aankoop, levering, installatie en gebruiksklaar zetten van gevraagde toestellen  
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE213
Voornaamste plaats van uitvoering:   H. Hartziekenhuis Mol, Gasthuisstraat 1 te 2400 Mol
II.2.4. Beschrijving
Het ziekenhuis van Mol heeft een revalidatie-ruimte ter beschikking (locatie oude cafetaria)   Het plan hiervoor kan opgevraagd worden aan dhr. Peter Staes.   peter.staes@azmol.be of ellen.vermeulen@azmol.be   Perceel 1 bestaat uit:   * Een overkoepeld software pakket (incl. een inkomende adt-koppeling)   * Rugtoestellen   * Cardiotoestellen   * Krachttoestellen  
II.2.5. Gunningscriteria
Kwaliteitscriteria:
*  Kwaliteit  -  weging:   40
Kost:
*  Prijs  -  weging:   40
*  Service en dienst na verkoop en garantie  -  weging:   20
II.2.7. Looptijd
24   maand(en)
Verlenging mogelijk:   NEE

Lot   2

II.2.1. Benaming
Diverse oefenmaterialen  
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE213
Voornaamste plaats van uitvoering:   H. Hartziekenhuis Mol, Gasthuisstraat 1 te 2400 Mol
II.2.4. Beschrijving
Hotpack   Hoes voor hotpack   Packheater tafelmodel   Airex oefenmatten 185cm (reeds 10 aanwezig)   Matten opbergrek   Oefenbal Ø 55cm   Oefenbal Ø 65cm   Oefenbal Ø 75cm   Handpomp bal   Boom voor zitballen /stapelsysteem voor zitballen   Airex balance pad elite blauw / airex tegel elite   Bosu balance trainer   Bosu ballast ball   Togu jumper   Togu balanza freeride   Togu balanza ballstep   Step   Theraband op rol geel   Theraband op rol rood   Theraband op rol groen   Theraband op rol blauw   Halter 0.5kg   Halter 1kg   Halter 1.5kg   Halter 2kg   Softmeds ball 0.5kg   Softmeds ball 1kg   Softmeds ball 2kg   Flowing Pro (138x98) oprolbaar   Excercise loop medium   Red cord   Sissel sitfit doorsnede 36cm zwart   Foam roll   Biofeedback stabilizer   Behandeltafel (3delig, verstelbare armsteunen en middenstuk)   Hoes behandeltafel   Behandelkrukjes   Kussens + hoes   Easytaping + schaar (10 rollen)   Knierollen   Halve knierollen   Spiegels bij oefenruimte   Wandrek bij oefenruimte   Neurocom/Gymplate (proprioceptietraining)   (aantallen zijn terug te vinden in de op te vragen excel-file, alsook bij de technische specificaties)  
II.2.5. Gunningscriteria
Kwaliteitscriteria:
*  Kwaliteit  -  weging:   40
Kost:
*  Prijs  -  weging:   40
*  Service en dienst na verkoop en garantie  -  weging:   20
II.2.7. Looptijd
24   maand(en)
Verlenging mogelijk:   NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:  
Een verklaring op erewoord dat de inschrijver:- niet veroordeeld is geweest voor deelname aan een criminele organisatie, omkoping, fraude, terroristische misdrijven, witwassen van geld, kinderarbeid en andere vormen van mensenhandel, tewerkstellen van illegaal verblijvende onderdanen van derde landen;- voldoet aan zijn verplichtingen tot betaling van belastingen en sociale zekerheidsbijdragen;- voldoet aan zijn verplichtingen op het vlak van het milieu-, sociaal- en arbeidsrecht;- niet in staat van faillissement of vereffening verkeert, zijn werkzaamheden heeft gestaakt, een gerechtelijke organisatie ondergaat of geen aangifte van zijn faillissement heeft gedaan of voor hem een procedure van vereffening of gerechtelijke organisatie aanhangig is, of een soortgelijke procedure in andere nationale reglementeringen;- bij zijn beroepsuitoefening geen ernstige fout heeft begaan, waardoor zijn integriteit in twijfel kan worden getrokken;- geen handelingen heeft gesteld, geen overeenkomsten heeft gesloten, geen afspraken heeft gemaakt die gericht zijn op vervalsing van de mededinging;- zich niet schuldig heeft gemaakt aan valse verklaringen bij het verstrekken van deze inlichtingen;

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de kandidaat of de inschrijver met zijn activiteit is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.
Eventuele minimumeisen:
1. Een passende en positieve bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage, waaruit blijkt dat de leverancier bezit over de vereiste financiële en economische draagkracht om de overheidsopdracht correct uit te voeren.

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een lijst toevoegen van de voornaamste gelijkaardige (Benelux) leveringen die de inschrijver gedurende de afgelopen 3 jaar heeft verricht met vermelding van de contactpersoon, met de contactgegevens, aangevuld met de waarde (in euro) van de uitgevoerde leveringen.

Eventuele minimumeisen:
1. Een afschrift van kwaliteitscertificaten die relevant zijn in het kader van deze opdracht en waaruit blijkt dat de leverancier over de nodige vergunningen beschikt voor te kunnen leveren op de Belgische markt.
(minimaal FAGG + Ce-certificaten)
Uiteraard dienen de toestellen ook geschikt te zijn voor medisch gebruikt.
Een handboek op papier en digitaal met instructies voor gebruik, nazicht en onderhoud evenals de gebruiksgrenzen en noodzakelijke veiligheidsmaatregelen. Deze gegevens bestemd voor de gebruikers van het arbeidsmiddel dienen in de originele taal en in de Nederlandse taal opgesteld te zijn en minimaal te beantwoorden aan de voorschriften van de van toepassing zijnde Europese richtlijnen.


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2018-07-24   13:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj):   2018-10-22


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
Plaatsbezoek vereist: Gelieve een plaatsbezoek in te plannen met dhr. Peter Staes:peter.staes@azmol.be014/712404In het bestek is het vereist om ook een detail-intekening te voorzien met de aangeboden toestellen.Indien u in de mogelijkheid bent om ook de ruimte aan te kleden, of om hiernaar voorstellen te formuleren, vernemen we dit graag.Voor de sfeer-invulling mag een prijs optioneel worden vermeld.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbank Eerste Aanleg ,  BE   Turnhout

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-06-22

Annonces similaires du BDA :