Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : OCMW Merelbeke
Postadres : Poelstraat 37 , BE - 9820 Merelbeke
Contactpersoon: Mevrouw Lenie Van Heesvelde
Tel: +32 92107116
E-mail: lenie.vanheesvelde@ocmwmerelbeke.be
Internetadres(sen): www.ocmw.merelbeke.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Uitnodiging tot indienen offerte - Raamovereenkomst: hoog-laagbaden en douchebrancards - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking Referentienummer: 2018/109
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 44410000
II.1.3. Type opdracht : leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.1.1
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: JA
II.2. Beschrijving
Lot 1II.2.1. Benaming
Hoog-laagbaden II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE234
Voornaamste plaats van uitvoering: WZC het Lindeken, Kloosterstraat 24A te 9820 Merelbeke
II.2.4. Beschrijving
Leveren en installeren van hoog-laagbaden. Eén daarvan zal onmiddellijk afgenomen worden en dient eerst geïnstalleerd te worden in het huidige woonzorgcentrum (WZC) en nadien (datum later te bepalen) naar het nieuwe WZC; de andere baden dienen geïnstalleerd te worden in de gemeenschappelijke badkamers van het nieuwe WZC (datum later te bepalen).
II.2.5. Gunningscriteria
Kwaliteitscriteria:
* Service onderhoudscontract - weging: 10
* Kwaliteit van de dienstverlening en ondersteuning / opleiding aan personeel OCMW Merelbeke - weging: 5
* Kwaliteit van de aangeboden toestellen en verplichte opties - weging: 40
Prijs - weging: 45
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
Lot 2II.2.1. Benaming
douchebrancards II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE234
Voornaamste plaats van uitvoering: WZC het Lindeken, Kloosterstraat 24A te 9820 Merelbeke
II.2.4. Beschrijving
Leveren en installeren van douchebrancards in de gemeenschappelijke badkamers van het nieuwe WZC (datum later te bepalen).
II.2.5. Gunningscriteria
Kwaliteitscriteria:
* Kwaliteit van de aangeboden toestellen en verplichte opties - weging: 40
* Kwaliteit van de dienstverlening en ondersteuning / opleiding aan personeel OCMW Merelbeke - weging: 5
Prijs - weging: 55
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
De inschrijver legt het door hen ingevulde Uniform Europees Aanbestedingsdocument voor, dat bestaat uit een bijgewerkte eigen verklaring en dat door de aanbestedende overheid als voorlopig bewijs wordt aanvaard ter vervanging van door overheidsinstanties of derden afgegeven documenten of certificaten die bevestigen dat de betrokken inschrijver aan alle hierna vermelde voorwaarden voldoet :1° hij bevindt zich niet in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016;2° hij voldoet aan de toepasselijke selectiecriteria als vastgesteld overeenkomstig artikel 71 van de wet van 17 juni 2016.
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een lijst met referenties van gelijkaardige opdrachten, gedurende de afgelopen drie jaar, met vermelding van:- bondige samenvatting van de opdracht- totaal bedrag (incl. btw) van de opdracht- naam en adres van de zorginstelling- contactgegevens van de aankoper van de betrokken zorginstelling (tel + email)
Eventuele minimumeisen:
1. Een lijst met minimaal vijf referenties van gelijkaardige opdrachten, gedurende de afgelopen drie jaar, met vermelding van:
- bondige samenvatting van de opdracht
- totaal bedrag (incl. btw) van de opdracht
- naam en adres van de zorginstelling
- contactgegevens van de aankoper van de betrokken zorginstelling (tel + email)
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2018-07-17 09:30
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2018-10-15
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33 , BE - 1040 Brussel
Tel: +32 22349611
E-mail: info@raadvanstate.be
Internetadres(sen): www.raadvanstate.be
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-06-21