Ag Stedelijk Onderwijs Antwerpen (ag So)

Voor het toewijzen van een overheidsopdracht voor de aanneming van leveringen met betrekking de tijdelijke huisvestiging van de Stedelijke secundaire school "De Leerexpert" in de Schotensesteenweg 261, 2100 Deurne



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  AG Stedelijk Onderwijs Antwerpen (AG SO)
Postadres :  Lange Gasthuisstraat 15 , BE - 2000   Antwerpen
Contactpersoon:   Mevrouw Daniela Toma
Tel:   +32 33381610
E-mail:   daniela.toma@so.antwerpen.be
Internetadres(sen):   https://so.antwerpen.be  


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Voor het toewijzen van een overheidsopdracht voor de aanneming van leveringen met betrekking de tijdelijke huisvestiging van de Stedelijke secundaire school "De Leerexpert" in de Schotensesteenweg 261, 2100 Deurne  
Referentienummer:   SO18_1476350
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  44211100
II.1.3. Type opdracht :  leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE

II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE211
Voornaamste plaats van uitvoering:   De Leerexpert, Schotensesteenweg 261 te 2100 Deurne (Antwerpen)
II.2.4. Beschrijving
Toelichting: Levering, plaatsing en demonteren van gehuurde mobile units (containers) voor de Stedelijke Secundaire school van het buitengewoon onderwijs De Leerexpert, Schotensesteenweg 261, 2100 Deurne.   De aanneming omvat de uitvoering van de leveringen zoals ze bepaald zijn door de neergelegde plannen, de opmetingsstaat gevoegd bij dit bestek en de diverse opdrachtdocumenten waarnaar verwezen wordt.   De levering bestaat hoofdzakelijk uit:   - werken ten behoeve van de plaatsing van container-units   - plaatsing en aansluiting van de container-units   - verhuur van container-units   - afbraak van container-units   Aandachtspunt: Gezien de zeer specifieke doelgroep wordt de aandacht gevestigd op het feit dat alle gelijkvloerse lokalen rolstoeltoegankelijk dienen te zijn en dat alle materialen vandaalbestendig, niet opklimbaar en afwasbaar dienen te zijn.   De exacte timing gerelateerd aan de werk- en de huurperiodes worden gespecifieerd in de technische opdrachtdocumenten. De ingebruikname van de mobile container-units wordt gefaseerd zoals aangegeven in het technische bestek.   De verhuis naar deze units dient steeds te kunnen plaatsvinden in de laatste volledige week van augustus, voor ingebruikname van de volgende fase. Voor Fase 1 dienen de werken voltooid te zijn voor 24/08/2018. De nodige buitenaanleg moet aanwezig zijn om de verhuis mogelijk te maken.   Opmerking:   De aangeboden units in fase 1 mogen een tijdelijke oplossing zijn, in afwachting van de definitieve huurunits. De overschakeling naar de definitieve units dient in een vakantieperiodes van de school uitgevoerd te worden zodat de continue werking van de school gegarandeerd kan blijven. De aannemer dient dit duidelijk te vermelden bij zijn inschrijving en dient aan te geven op welke vlakken deze eventueel tijdelijke oplossing niet voldoet aan de bepalingen van het bestek en in welke vakantieperiode de overschakeling naar de definitieve units zal plaatsvinden.   Let wel: De bovenvermelde tijdelijke units bieden hetzelfde programma en ruimtelijke indeling als de definitieve units van fase 1.  
II.2.5. Gunningscriteria
Prijs
II.2.7. Looptijd
59   maand(en)
Verlenging mogelijk:   NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:  
* De inschrijver legt het door hen ingevulde Uniform Europees Aanbestedingsdocument voor, dat bestaat uit een bijgewerkte eigen verklaring en dat door de aanbestedende overheid als voorlopig bewijs wordt aanvaard ter vervanging van door overheidsinstanties of derden afgegeven documenten of certificaten die bevestigen dat de betrokken inschrijver aan alle hierna vermelde voorwaarden voldoet :1° hij bevindt zich niet in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016;2° hij voldoet aan de toepasselijke selectiecriteria als vastgesteld overeenkomstig artikel 71 van de wet van 17 juni 2016.* Het UEA dient volledig door de onderaannemer(s) te worden ingevuld en dient alle informatie betreffende deze onderaannemer(s) te bevatten.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. De aanbestedende overheid behoudt zich het recht voor de financiële en economische situatie van de inschrijver te beoordelen aan de hand van de jaarrekeningen. In voorkomend geval zal de aanbestedende overheid de current ratio, acid ratio, brutomarge, nettorendabiliteit van het totaal activa voor belastingen en solvabiliteit berekenen.De jaarrekeningen die beschikbaar zijn op de balanscentrale van de Belgische Nationale Bank zullen door de aanbestedende overheid worden opgevraagd. Indien de jaarrekeningen niet beschikbaar zijn op de balanscentrale van de Belgische Nationale Bank, dient de inschrijver deze zelf te verstrekken aan de aanbestedende overheid op diens eerste verzoek.De buitenlandse inschrijvers dienen zelf hun jaarrekeningen van de laatste twee (2) jaren bij hun offerte te voegen.De inschrijver dient over een voldoende financiële en economische draagkracht te beschikken om deze opdracht te kunnen uitvoeren. De financiële ratio's moeten overwegend positief zijn, tenzij kan aangetoond worden dat deze negatief zijn o.a. ten gevolgen van bepaalde investeringen, een overname, fusie, interne structureringen .
Eventuele minimumeisen:
1. De inschrijver dient over een voldoende financiële en economische draagkracht te beschikken om deze opdracht te kunnen uitvoeren. De financiële ratio's moeten overwegend positief zijn, tenzij kan aangetoond worden dat deze negatief zijn o.a. ten gevolgen van bepaalde investeringen, een overname, fusie, interne structureringen .
De buitenlandse inschrijvers dienen zelf hun jaarrekeningen van de laatste twee (2) jaren bij hun offerte te voegen.

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Eventuele minimumeisen:
Vereiste erkenning: D (Bouwwerken), Klasse 3


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming
In het geval van raamovereenkomsten - motivering voor een looptijd van meer dan vier jaar:  

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   JA

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2018-07-17   10:45
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj):   2019-01-13
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum:   2018-07-17
Plaatselijke tijd:   10:45
Adres:   AG Stedelijk Onderwijs Antwerpen (AG SO), Lange Gasthuisstraat 15 te 2000 Antwerpen. Inlichtingen over gemachtigde personen en de openingsprocedure
Er is een gesloten opening van de offertes voorzien


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
Plaatsbezoek vereist en verzuimen aan plaatsbezoek leidt tot nietigheid van de offerte: Op straffe van nietigheid van zijn offerte, wordt de inschrijver verwacht een plaatsbezoek uit te voeren vóór 17 juli 2018 (de datum van de indiening offertes). Alle modalitateiten en vereisten m.b.t. het plaatsbezoek worden beschreven in het technische bestek (zie bijlage 1_GAB.18.006 technisch bestek pag 6).De inschrijver dient het attest in bijlage correct ingevuld toe te voegen aan zijn offerte.De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33 ,  BE - 1040   Brussel
Tel:   +32 22349611
E-mail:   info@raadvanstate.be

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-06-13

Annonces similaires du BDA :