Stad Waregem

Schoonmaak en ruitenwas diverse stedelijke gebouwen



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  Stad Waregem
Postadres :  Gemeenteplein 2 , BE - 8790   Waregem
Contactpersoon:   Mevrouw Margaux De Bock
Tel:   +32 56621259
Fax:   +32 56621266
E-mail:   margaux.debock@waregem.be
Internetadres(sen):   www.waregem.be  


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
schoonmaak en ruitenwas diverse stedelijke gebouwen  
Referentienummer:   2018/021
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  90919200
II.1.3. Type opdracht :  diensten
II.1.4. Korte beschrijving
schoonmaak en ruitenwas diverse stedelijke gebouwen
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   JA

II.2. Beschrijving

Lot   1

II.2.1. Benaming
schoonmaak  
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE254
Voornaamste plaats van uitvoering:   diverse locaties
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1  
II.2.5. Gunningscriteria
Kwaliteitscriteria:
*  Technische uitvoeringsvoorstellen (incl. aandacht veiligheid en milieuaspect)  -  weging:   30
*  Zekerheid van uitvoering en klachtenbehandeling  -  weging:   15
*  Kwaliteit van de inschrijvingsdocumenten  -  weging:   5
Prijs  -  weging:   50
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj):   2019-01-01
Einde (dd/mm/jjjj):   2019-12-31
Verlenging mogelijk:   JA
De opdracht wordt gegund voor één jaar, nl. van 1 januari 2019 tot en met 31 december 2019. De opdracht kan maximaal driemaal telkens met één jaar stilzwijgend verlengd worden mits gunstige evaluatie. Hij eindigt definitief op 31 december 2022.  

Lot   2

II.2.1. Benaming
ruitenwas  
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE254
Voornaamste plaats van uitvoering:   diverse locaties
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1  
II.2.5. Gunningscriteria
Kwaliteitscriteria:
*  Technische uitvoeringsvoorstellen (incl. aandacht veiligheid en milieuaspect)  -  weging:   30
*  Zekerheid van uitvoering en klachtenbehandeling  -  weging:   15
*  Kwaliteit van de inschrijvingsdocumenten  -  weging:   5
Prijs  -  weging:   50
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj):   2019-01-01
Einde (dd/mm/jjjj):   2019-12-31
Verlenging mogelijk:   JA
De opdracht wordt gegund voor één jaar, nl. van 1 januari 2019 tot en met 31 december 2019. De opdracht kan maximaal driemaal telkens met één jaar stilzwijgend verlengd worden mits gunstige evaluatie. Hij eindigt definitief op 31 december 2022.  


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:  
* De inschrijver legt het door hem ingevulde Uniform Europees Aanbestedingsdocument voor, dat bestaat uit een bijgewerkte eigen verklaring en dat door de aanbestedende overheid als voorlopig bewijs aanvaard wordt ter vervanging van door overheidsinstanties of derden afgegeven documenten of certificaten die bevestigen dat de betrokken inschrijver aan de volgende voorwaarden voldoet.? Hij bevindt zich niet in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016.? Hij voldoet aan de toepasselijke selectiecriteria in overeenstemming met artikel 71 van de wet van 17 juni 2016.Richtlijnen bij het invullen van het UEA :- Ga naar de website https://uea.publicprocurement.be en kies uw taal.- Op de vraag 'Wie bent u' antwoordt u 'Ik ben een ondernemer'.- Op de vraag 'Wat wilt u doen' antwoordt u 'Een antwoord aanmaken'.- Selecteer uw land en klik op 'Volgende'.- Doorloop het formulier en antwoord op de vragen in de onderdelen 'Procedure' en 'Uitsluiting'.- In het onderdeel 'Selectie' mag u 'Nee' antwoorden op de vraag 'Wilt u de selectiecriteria van A tot en met D gebruiken?' In dit geval, een algemene aanwijzing voor alle selectiecriteria wordt u gevraagd.- Geef aan of je voldoet aan de voorgeschreven selectiecriteria.- Zodra het volledige formulier ingevuld is, klikt u op 'Overzicht' onderaan de pagina. Het door u ingevulde UEA wordt weergegeven en kan worden gedownload in PDF en/of xml formaat zodat deze op elektronische wijze kan worden ingediend. Dit document mag namelijk vanaf 18 april 2018 uitsluitend nog in elektronische vorm worden verstrekt. U voegt daarom dit document bij uw offerte op digitale drager (bij voorkeur op USB-stick) en niet op papier. Ondernemers kunnen het reeds in een vorige overheidsopdrachtenprocedure gebruikte UEA opnieuw gebruiken, mits zij bevestigen dat de daarin opgenomen gegevens nog steeds correct zijn.*Voor de Belgische inschrijver vraagt de aanbestedende overheid het RSZ-attest en het attest van fiscale schulden zelf op via elektronische weg.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
* Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 11 van het KB van 18 april 2017 (zie bijlage D).* Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is, over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de ondernemer met zijn bedrijvigheid is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.* Het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's.
Eventuele minimumeisen:
passende bankverklaring

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
* Een VCA-bedrijfscertificaat (Veiligheid, gezondheid en milieu Checklist Aannemers) of gelijkwaardig certificaat (ook voor buitenlandse inschrijvers) zoals OHSAS 18001, ISO45001 en BeSaCC om aan te tonen dat de dienstverlener voldoet aan de minimumeisen op het gebied van veiligheid, gezondheid en milieu. Een VCA-diploma van een leidinggevende is niet voldoende. De firma moet volledig VCA gecertifieerd zijn. Indien dit VCA-bedrijfscertifcaat of gelijkwaardig certificaat (zoals OHSAS 18001, ISO45001 en BeSaCC) niet kan voorgelegd worden, wordt de offerte als substantieel onregelmatig beschouwd.* Een lijst van de voornaamste soortgelijke schoonmaakdiensten, geleverd gedurende de laatste drie jaar en gestaafd door getuigschriften van goede uitvoering.* De studie- en beroepskwalificaties van de dienstverlener en/of van het ondernemingskader en, in het bijzonder, van de verantwoordelijke(n) voor de uitvoering van de diensten.* Een verklaring betreffende de gemiddelde jaarlijkse personeelsbezetting van de dienstverlener en de omvang van het kaderpersoneel gedurende de laatste drie jaar.* Een verklaring welke de werktuigen, het materieel en de technische uitrusting vermeldt waarover de dienstverlener voor het verlenen van de opdracht beschikt.

Eventuele minimumeisen:
referentielijst


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   JA

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2018-09-26   11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj):   2018-12-25
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum:   2018-09-26
Plaatselijke tijd:   11:00
Adres:   Stadhuis, Briek Schotte-zaal, derde verdieping, Gemeenteplein 2 Inlichtingen over gemachtigde personen en de openingsprocedure
Er is een publieke opening van de offertes voorzien


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
Plaatsbezoek vereist: 10/09/2018 om 08.30Indien u wenst deel te nemen aan het plaatsbezoek, moet u de aankoopdienst uiterlijk tegen vrijdag 7 september omstreeks 10.00u verwittigen. Dit doet u bij voorkeur via mail naar margaux.debock@waregem.be.U kunt enkel geldig inschrijven als u alle schoon te maken gebouwen vooraf bezocht hebt. Al deze gebouwen worden door een verantwoordelijke van het stadsbestuur samen met de gegadigden bezocht. Dit gebeurt op maandag 10 september 2018 van 08.30 uur tot 16.30 uur. Tussen 12.00 uur en 13.00 uur is er een pauze voorzien. U biedt zich stipt om 08.30 uur aan in de stadswinkel, Gemeenteplein 2, 8790 Waregem. De contactpersoon van het stadsbestuur voor het bezoek van de gebouwen is de heer Joost Coorevits, tel. 056 62 12 96, fax 056 62 12 79, e-mail joost.coorevits@waregem.be.Indien u (of een collega) zich op deze datum niet vrij kunt maken, organiseert u het plaatsbezoek aan de diverse gebouwen zelf. Hiervoor maakt u zelf een afspraak met alle verantwoordelijken van de schoon te maken gebouwen. Dit zal voor u uiteraard heel wat meer tijd in beslag nemen. De uitleg van de contactpersoon voor de gebouwen, de heer Joost Coorevits, zult u in dat geval ook moeten missen.Het niet indienen van deze verklaring van plaatsbezoek (met de nodige handtekeningen) bij de offerte wordt beschouwd als een substantiële onregelmatigheid, waardoor de offerte niet in aanmerking genomen wordt.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State, Afdeling Bestuursrechtspraak
Wetenschapsstraat 33 ,  BE - 1040   Brussel

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-06-07

Annonces similaires du BDA :