Uz Leuven

Openbare procedure voor aanneming van werken. Referentie TE010815.P60: inkomzone west - OPG3 - perceel droge technieken



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  UZ Leuven
Postadres :  Herestraat 49, 3000 Leuven , BE - 3000   Leuven
Contactpersoon:   Campus Gasthuisberg, administratief gebouw, dienst Materiaalbeheer, tav. Annelies Michiels, grijze pijl, 3de verdiep, Herestraat 49 te 3000 Leuven
E-mail:   paf.materiaalbeheer@uzleuven.be
Internetadres(sen):   www.uzleuven.be   https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=311229

I.3. Communicatie

Officiële benaming :  AWG Architecten
Postadres :  Paardenmarkt 85 ,BE -2000   Antwerpen
E-mail:   ilse.vanberendoncks@awg.be
Internetadres(sen):   http://www.awg.be   http://www.awg.be

AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Openbare procedure voor aanneming van werken. Referentie TE010815.P60: inkomzone west - OPG3 - perceel droge technieken  
Referentienummer:   UZ Leuven-TE010815.P60-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  45215140
II.1.3. Type opdracht :  werken
II.1.4. Korte beschrijving
De realisatie van de inkomzone vormt het sluitstuk voor de realisaties binnen het ziekenhuiskwadrant in aansluiting met het onderzoeks- en onderwijskwadrant. Het project omvat een ondergronds parkeergebouw voor de campussite Gasthuisberg, met daarin circa 1000 parkeerplaatsen en een k&r-zone. Daarenboven behelst het project onder andere een centraal ontsluitingspunt (stijg-en daalpunt) en een verbindingstunnel.
De totale oppervlakte van het project bedraagt 43.000 m².
Voor een uitgebreide omschrijving van de opdracht wordt verwezen naar de technische bepalingen van het bestek.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE

II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE242
Voornaamste plaats van uitvoering:   UZ Leuven, Campus Gasthuisberg, Herestraat 49 te 3000 Leuven
II.2.4. Beschrijving
perceel droge technieken  
II.2.5. Gunningscriteria
De prijs is niet het enige gunningscriterium en alle criteria worden enkel vermeld in de aanbestedingsdocumenten.
II.2.7. Looptijd
272   dag(en)
Verlenging mogelijk:   NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming



AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2018-07-16   14:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden:   6   (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum:   2018-07-16
Plaatselijke tijd:   14:00
Adres:   UZ Leuven, Campus Gasthuisberg, Administratief Gebouw, Vergaderzaal Bach, grijze pijl, 1ste verdiep, Herestraat 49 te 3000 Leuven Inlichtingen over gemachtigde personen en de openingsprocedure
De opening van de offertes heeft plaats ten overstaan van Jan Willems, Dienst materiaalbeheer of zijn/haar afgevaardigde


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
 Alle briefwisseling geschiedt in het Nederlands. Partij voor briefwisseling tijdens de vragenronde:Ontwerper:AWG Architecten Paardenmarkt 85 2000 Antwerpenilse.vanberendoncks@awg.beEen kopij van zijn briefwisseling wordt door de aannemer overgemaakt aan de Ontwerper (op het e-mailadres ilse.vanberendoncks@awg.be) en aan de Opdrachtgever (op het e-mailadres bouwteamInkomzoneWest@uzleuven.be). Gedurende de offerteperiode en vóór toewijzing kan enkel schriftelijk inlichtingen bekomen worden. Het aantal vragenrondes dat voorzien wordt, is één (1)- voor alle schriftelijke vragen die zijn toegekomen bij de Ontwerper uiterlijk 29-06-2018 zal schriftelijk worden geantwoord uiterlijk 06-07-2018;Er zal niet meer worden geantwoord op vragen die bij de Ontwerper en/of de Opdrachtgever zijn toegekomen na 29-06-2018. Dit doet evenwel geen afbreuk aan de meldingsplicht van de inschrijver op het vlak van vergissingen en leemten in de zin van art. 83 en 86 van het KB Plaatsing. Na toewijzing zal de aannemer alle briefwisseling richten aan:Universitaire Ziekenhuizen LeuvenTechnische dienst - T.a.v. Leidend Ambtenaar Inkomzone west-OPG3Herestraat 493000 Leuvene-mail: bouwteamInkomzoneWest@uzleuven.beEen kopie van alle briefwisseling wordt overgemaakt aan de Ontwerper, de Constructiemanager en de Veiligheidscoördinator. Elke elders geadresseerde briefwisseling zal aanzien worden als ongeldig en niet bestaande.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbanken van Leuven
Smoldersplein 5 ,  BE - 3000   Leuven

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-06-07

Annonces similaires du BDA :