Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Gemeente Kalmthout
Postadres : Kerkeneind 13 , BE - 2920 Kalmthout
Contactpersoon: De heer Tom Schrooyen
Tel: +32 36202242
Fax: +32 36202204
E-mail: tom.schrooyen@kalmthout.be
Internetadres(sen): www.kalmthout.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Ontwerp multidisciplinaire turnhal Referentienummer: OW/2017/17
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 22314000
II.1.3. Type opdracht : diensten
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE211
Voornaamste plaats van uitvoering: Sportpark, Heikantstraat 60 A te 2920 Kalmthout
II.2.4. Beschrijving
Voorwerp van deze diensten : Ontwerpopdracht 'Ontwerp multidisciplinaire sporthal' Het beschikbare budget bedraagt EUR 3.850.000,00 btw incl. Inbegrepen zijn (niet-limitatief): - Alle studiekosten en erelonen voor het ontwerperteam (bouw, stabiliteit, speciale technieken, veiligheidscoördinatie ontwerp en verwezenlijking,.) - Alle aanvullende studies zoals EBP-verslaggeving, milieuhygiënisch onderzoek en grondmechanisch onderzoek, . - Totale bouwkost voor het bouwen van een nieuwe multidisciplinaire sporthal (incl. alle vaste uitrustingen) - Aansluitingen en eventuele aanpassingen van de nutsvoorzieningen - Keuringskosten van alle technische installaties en de sportuitrustingen De inschrijver maakt een ereloonvoorstel en een raming op, op basis van een voorontwerp waarbij hij rekening houdt met bovenstaand budget. Het beschikbare budget mag in geen geval overschreden worden. De opdrachtgever verbint zich er toe de nodige middelen te voorzien. De inschrijver verbindt zich er toe alles in het werk te stellen om de vooropgestelde kostprijs en timing niet te overschrijven. In iedere fase van het project kan de aanbestedende overheid vragen het dossier zodanig bij te sturen dat de financiële doelstellingen alsnog behaald worden. De inschrijver zal hiervoor geen bijkomend ereloon kunnen eisen, ook al zou dit impliceren dat het volledige project dient te worden herzien.
II.2.5. Gunningscriteria
Kwaliteitscriteria:
* Projectmethodologie en visie - weging: 40
* Projectorganisatie - weging: 20
Prijs - weging: 40
II.2.7. Looptijd
220 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
De inschrijver legt het door hen ingevulde Uniform Europees Aanbestedingsdocument voor, dat bestaat uit een bijgewerkte eigen verklaring en dat door de aanbestedende overheid als voorlopig bewijs wordt aanvaard ter vervanging van door overheidsinstanties of derden afgegeven documenten of certificaten die bevestigen dat de betrokken inschrijver aan alle hierna vermelde voorwaarden voldoet :1° hij bevindt zich niet in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016;2° hij voldoet aan de toepasselijke selectiecriteria als vastgesteld overeenkomstig artikel 71 van de wet van 17 juni 2016.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 11 van het KB van 18 april 2017.
Eventuele minimumeisen:
Minimumeisen: Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 11 van het KB van 18 april 2017.
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
De inschrijver dient minimaal 2 referenties voor te kunnen leggen, die de afgelopen tien jaar werden uitgevoerd, van gelijkaardige diensten qua aard en omvang. De referenties worden vergezeld door attesten die bewijzen dat de diensten naar behoren zijn uitgevoerd. Deze attesten worden afgeleverd en ondertekend door de bevoegde overheid. Wanneer de opdrachtgever een privépersoon is, worden ze door hem afgeleverd en ondertekend. Deze attesten vermelden het bedrag van de werken, de plaats en het tijdstip waarop ze werden uitgevoerd. De inschrijver dient de namen en de beroepskwalificaties van de personen die belast zijn met de uitvoering van de opdracht te vermelden. Deze personen dienen minimaal over 5 jaar relevante ervaring te beschikken en minimaal 2 gelijkaardige projecten te hebben begeleid in de uitvoering.Als u inschrijft en een beroep doet op de draagkracht van andere entiteiten, en als die draagkracht bepalend is voor de selectie, dan vermeldt u in de offerte voor welk gedeelte u een beroep doet op die draagkracht en welke entiteiten u voorstelt. In dat geval toont u de aanbestedende overheid aan dat u zal beschikken over de middelen die voor de uitvoering van de opdracht noodzakelijk zijn. Dit doet u door de verbintenis van deze entiteiten om u dergelijke middelen ter beschikking te stellen, over te maken. Minimumeisen: De inschrijver dient minimaal 2 referenties voor te kunnen leggen, die de afgelopen tien jaar werden uitgevoerd, van gelijkaardige werken qua aard.
Eventuele minimumeisen:
Minimumeisen: De inschrijver dient minimaal 2 referenties voor te kunnen leggen, die de afgelopen vijf jaar werden uitgevoerd, van gelijkaardige werken qua aard.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2018-09-05 10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2019-01-03
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2018-09-05
Plaatselijke tijd: 10:00
Adres: Gemeentehuis Kalmthout, Raadszaal Inlichtingen over gemachtigde personen en de openingsprocedure
Er is een publieke opening van de offertes voorzien
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State , BE nvt
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-06-06