Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : AZ Klina
Postadres : Augustijnslei 100 , BE - 2930 Brasschaat
Contactpersoon: Mevrouw Nadja De Ryck
Tel: +32 36505027
Fax: +32 36505089
E-mail: nadja.de.ryck@klina.be
Internetadres(sen): www.klina.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Ziekenhuisnachtkastjes met ingebouwde koelkast Referentienummer: AZ Klina-PPP0N8-127/8005/AZ KLINA -F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 33192000
II.1.3. Type opdracht : leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-06-04
AFDELING VII. WIJZIGINGEN VAN DE OPDRACHT/CONCESSIEOVEREENKOMST
VII.1. Informatie die moet worden gewijzigd of toegevoegd
VII.1.1. Reden voor de wijziging
Wijziging van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie
VII.2 Inlichtingen over de wijzigingen
VII.2.1 Beschrijving van de wijzigingen
Aard en omvang van de wijzigingen (met vermelding van eventuele eerdere veranderingen van de opdracht)
offertes kunnen niet via e-tendering ingediend worden, maar dienen per drager of per post ter attentie van Nadja De Ryck afgeleverd worden op adres AZ KLINA Augustijnslei 100 - 2930 Brasschaat.
Ze mogen ook afgeleverd worden aan het directiesecretariaat.
Hierdoor verschuift de indieningsdatum naar dinsdag 26 juni 2018 om 14u.