Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Agentschap Facilitair Bedrijf
Postadres : Havenlaan 88 bus 60 , BE - 1000 Brussel
Contactpersoon: Team Plaatsing en rapportering
E-mail: aanbestedingen.facilitairbedrijf@kb.vlaanderen.be
Internetadres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=311185 https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=311185
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
2018/HFB/OP/34021 - Havencoördinatiecentrum: inrichtingswerken: afwerking - HVAC - ELEKTRICITEIT - SANITAIR - VAST MEUBILAIR Referentienummer: HFB-2018/HFB/OP/34021-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 45000000
II.1.3. Type opdracht : werken
II.1.4. Korte beschrijving
Havencoördinatiecentrum: inrichtingswerken: afwerking - HVAC - ELEKTRICITEIT - SANITAIR - VAST MEUBILAIR
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE251
Voornaamste plaats van uitvoering: Port Authority Zeebrugge (Vandammehuis)Isabellalaan 1, 8380 Zeebrugge
II.2.4. Beschrijving
inrichtingswerken: afwerking - HVAC - ELEKTRICITEIT - SANITAIR - VAST MEUBILAIR
II.2.5. Gunningscriteria
Prijs
II.2.7. Looptijd
140 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Zie bestek.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Zie bestek.
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Zie bestek.
Eventuele minimumeisen:
Klasse: 4, Categorie: Ondercategorie D4 of D5 of D18.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2018-07-09 10:45
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 6 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2018-07-10
Plaatselijke tijd: 10:45
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Het plaatsbezoek is verplicht. Het attest van plaatsbezoek is toegevoegd. Het attest van plaatsbezoek van bestek nr. 2017/HFB/OA/33131, 2017/HFB/OA/33347 en 2017/HFB/OP/33635 blijft eveneens geldig.Een plaatsbezoek is mogelijk na telefonische afspraak bij dhr. Frederik Sanders, Technische dienst Afdeling Bouwkunde - tel. 050 543 211, ten laatste 10 kalenderdagen voor opening van de offertes.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State - Griffie van de afdeling bestuursrechtspraak
Wetenschapsstraat 33 , BE - 1040 Brussel
Internetadres(sen): http://www.raadvst-consetat.be/?lang=nl&page=about_organisation_graft_administration
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-06-07