Stad Gent

Raamovereenkomst voor facilitaire dienstverlening voor diverse gebouwen van de Groep Gent (schoonmaak en bijhorende soft facilities)



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  Stad Gent
Postadres :  Botermarkt 1 , BE - 9000   Gent
Tel:   +32 92667780
Fax:   +32 92667379
E-mail:   overheidsopdrachten@stad.gent
Internetadres(sen):   www.gent.be  

I.3. Communicatie

Officiële benaming :  Contactpunt Overheidsopdrachten
Postadres :  Botermarkt 1 ,BE -9000   Gent
Tel:   +32 92667780
Fax:   +32 92667379
E-mail:   overheidsopdrachten@stad.gent
Internetadres(sen):   www.stad.gent  

AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Raamovereenkomst voor facilitaire dienstverlening voor diverse gebouwen van de Groep Gent (schoonmaak en bijhorende soft facilities)  
Referentienummer:   SLS/2018/002/4361
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  90919200
II.1.3. Type opdracht :  diensten
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.1.1
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   JA

II.2. Beschrijving

Lot   1

II.2.1. Benaming
Raamovereenkomst voor schoonmaak en onderhouden van administratieve gebouwen inclusief facilitair beheer  
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE234
Voornaamste plaats van uitvoering:   gebouwen van de Groep Gent
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1  
II.2.5. Gunningscriteria
Kwaliteitscriteria:
*  Uren schoonmaak, servicemedewerker en handyman  -  weging:   70
*  wagenpark  -  weging:   5
*  Innovatie - duurzaamheid  -  weging:   10
*  Facilitaire services - duurzaamheid  -  weging:   10
Prijs  -  weging:   5
II.2.7. Looptijd
48   maand(en)
Verlenging mogelijk:   NEE

Lot   2

II.2.1. Benaming
VSR-controles  
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE234
Voornaamste plaats van uitvoering:   Gebouwen van de Groep Gent
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1  
II.2.5. Gunningscriteria
Kwaliteitscriteria:
*  Wagenpark  -  weging:   10
*  Facilitaire services - duurzaamheid  -  weging:   20
Prijs  -  weging:   70
II.2.7. Looptijd
48   maand(en)
Verlenging mogelijk:   NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:  
De inschrijver legt het door hen ingevulde Uniform Europees Aanbestedingsdocument voor, dat bestaat uit een bijgewerkte eigen verklaring en dat door de aanbestedende overheid als voorlopig bewijs wordt aanvaard ter vervanging van door overheidsinstanties of derden afgegeven documenten of certificaten die bevestigen dat de betrokken inschrijver aan alle hierna vermelde voorwaarden voldoet :1° hij bevindt zich niet in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016;2° hij voldoet aan de toepasselijke selectiecriteria als vastgesteld overeenkomstig artikel 71 van de wet van 17 juni 2016.*Het UEA dient door de onderaannemer(s) te worden ingevuld.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Zie bestek voor perceel 1 & 2

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Zie bestek voor perceel 1



AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   JA

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2018-08-14   12:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj):   2019-02-10
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum:   2018-08-14
Plaatselijke tijd:   12:00
Adres:   AC Portus, Keizer Karelstraat 1, 9000 Gent Inlichtingen over gemachtigde personen en de openingsprocedure
Er is een gesloten opening van de offertes voorzien


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
Plaatsbezoeken voor perceel 1 zijn voorzien op volgende datum, en zijn verplicht:Maandag 25 juni 2018Startlocatie: AC Zuid, Woodrow Wilsonplein 1, 9000 Gent, stipt om 9.00 uur en gebeuren te voet.Informatiesessie: de algemene informatiesessie voor perceel 1 & 2 is voorzien na de plaatsbezoeken. De aanwezigheid is verplicht.Locatie: Franklin Rooseveltlaan 1, 9000 Gent, aansluitend op het plaatsbezoek.Het bestek met alle nodige aanbestedingsdocumenten zijn beschikbaar en te downloaden via Dropbox met volgende link: https://www.dropbox.com/sh/06721mcsrljqo4f/AACC7s-FKuDpyw6uXCIWC-Wqa?dl=0* Opgelet!Indien u geïnteresseerd bent in deze opdracht kunt u deze verder opvolgen door u als onderneming te registreren op de website van e-Notification.Deze aankondiging kunt u dan aanduiden als favoriet door bovenaan op de hiervoor aangemaakte knop te drukken 'toevoegen aan favorieten' en de functie 'messaging' te activeren.U wordt dan op de hoogte gehouden van eventuele wijzigingsberichten.Plaatsbezoek vereist en verzuimen aan plaatsbezoek leidt tot nietigheid van de offerte: 25/06/2018 om 09.00Informatiesessie: 25/06/2018Franklin Rooseveltlaan 1, 9000 GentDe offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad Van State
Wetenschapsstraat 33 ,  BE - 1040   Brussel (Etterbeek)

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-06-04

Annonces similaires du BDA :