Algemeen Ziekenhuis Sint-maria Halle Vzw

Uitnodiging tot indienen offerte - Aankoop van koffie en plaatsing koffieautomaten - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  Algemeen Ziekenhuis Sint-Maria Halle vzw
Postadres :  Ziekenhuislaan 100 , BE - 1500   Halle
Contactpersoon:   Mevrouw Nicole van Deventer
Tel:   +32 23636143
E-mail:   aankoop@sintmaria.be
Internetadres(sen):   www.sintmaria.be  


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Uitnodiging tot indienen offerte - Aankoop van koffie en plaatsing koffieautomaten - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking  
Referentienummer:   AZSINTMARIA/2018-005
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  15860000
II.1.3. Type opdracht :  leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
Raamovereenkomst voor de levering van koffie aan het ziekenhuis voor bedeling aan de patiënten, verbruik door personeel en verkoop aan bezoekers. Daarnaast zal de opdrachtnemer de nodige toestellen en automaten leveren om deze koffie in het ziekenhuis te produceren.
Prijzen: alle prijzen vermeld in het offerteformulier worden verplicht uitgedrukt in euro. De inschrijver wordt geacht in zijn eenheidsprijzen alle mogelijke kosten die op de leveringen wegen te hebben begrepen, met uitzondering van de BTW.
Deze opdracht handelt in het kader van een raamovereenkomst met maximaal één ondernemer per perceel, alle voorwaarden bepaald, en waarbij de deelopdrachten steeds uitgevoerd worden op afroep via een bestelbon.
Duur van de overeenkomst: De opdracht wordt afgesloten voor de duur van vier (4) jaar. Iedere partij kan nochtans vroegtijdig een einde stellen aan de overeenkomst mits het respecteren van een opzegtermijn van drie (3) maanden.(zie opdrachtdocumenten)
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   JA

II.2. Beschrijving

Lot   1

II.2.1. Benaming
Full service automaten voor verkoop van koffie aan de bezoekers en dit op 2 verschillende locaties in het ziekenhuis  
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE241
Voornaamste plaats van uitvoering:   Algemeen Ziekenhuis Sint-Maria Halle vzw, Ziekenhuislaan 100 te 1500 Halle
II.2.4. Beschrijving
Deze toestellen worden geplaatst op 2 verschillende locaties in het ziekenhuis: de spoedafdeling en het dagziekenhuis.   Aangezien er op deze locaties al koffieautomaten staan (of gestaan hebben), zijn de nodige nutsvoorzieningen (water en elektriciteit) aanwezig.  
II.2.5. Gunningscriteria
Kwaliteitscriteria:
*  Aangeboden automaat  -  weging:   20
*  Dienstverlening  -  weging:   40
Prijs  -  weging:   40
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj):   2018-10-01
Einde (dd/mm/jjjj):   2022-09-30
Verlenging mogelijk:   NEE

Lot   2

II.2.1. Benaming
Alle andere in dit lastenboek gevraagde leveringen en diensten  
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE241
Voornaamste plaats van uitvoering:   Algemeen Ziekenhuis Sint-Maria Halle vzw, Ziekenhuislaan 100 te 1500 Halle
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1  
II.2.5. Gunningscriteria
Kwaliteitscriteria:
*  Kwaliteit koffie en toestellen  -  weging:   40
*  Logistiek, plan van aanpak en service  -  weging:   20
Prijs  -  weging:   40
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj):   2018-10-01
Einde (dd/mm/jjjj):   2022-09-30
Verlenging mogelijk:   NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:  
Een verklaring op erewoord dat de inschrijver:- niet veroordeeld is geweest voor deelname aan een criminele organisatie, omkoping, fraude, terroristische misdrijven, witwassen van geld, kinderarbeid en andere vormen van mensenhandel, tewerkstellen van illegaal verblijvende onderdanen van derde landen;- voldoet aan zijn verplichtingen tot betaling van belastingen en sociale zekerheidsbijdragen;- voldoet aan zijn verplichtingen op het vlak van het milieu-, sociaal- en arbeidsrecht;- niet in staat van faillissement of vereffening verkeert, zijn werkzaamheden heeft gestaakt, een gerechtelijke organisatie ondergaat of geen aangifte van zijn faillissement heeft gedaan of voor hem een procedure van vereffening of gerechtelijke organisatie aanhangig is, of een soortgelijke procedure in andere nationale reglementeringen;- bij zijn beroepsuitoefening geen ernstige fout heeft begaan, waardoor zijn integriteit in twijfel kan worden getrokken;- geen handelingen heeft gesteld, geen overeenkomsten heeft gesloten, geen afspraken heeft gemaakt die gericht zijn op vervalsing van de mededinging;- zich niet schuldig heeft gemaakt aan valse verklaringen bij het verstrekken van deze inlichtingen;


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2018-07-03   11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj):   2018-10-31


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
Plaatsbezoek vereist en verzuimen aan plaatsbezoek leidt tot nietigheid van de offerte: 07/06/2018 om 14.00Gezien de specifieke locaties en interventies in het ziekenhuis dient de inschrijver de locatie waar de automaten zich zullen bevinden te bezoeken om zich een beeld te vormen betreffende de processen, werkomstandigheden en infrastructuur . Tijdens dit plaatsbezoek zal er ook een 'smaakbezoek' doorgaan waarbij alle aanwezigen de warme dranken die momenteel in het ziekenhuis verbruikt worden kunnen proeven.De inschrijver laat bij zijn of haar bezoek ter plaatse een "bezoekattest" (zie bijlage) ondertekenen.Alle bezoekattesten zullen in origineel worden toegevoegd aan de offerte.Het ontbreken van een bezoekattest in uw offerte kan tot uitsluiting van de offerte leiden.Het plaatsbezoek zal gebeuren op 7 juni 2018 om 14 uur. De inschrijver zorgt er voor dat de normale werking van het ziekenhuis geenszins verstoord wordt door zijn of haar bezoek ter plaatse.Eventuele vragen kunnen enkel schriftelijk geformuleerd worden tem veertien dagen voor de uiterste datum voor het indienen van de offertes aan Nicole van Deventer per mail: n.vandeventer@sintmaria.beVraag en antwoord zullen dan doorgezonden worden naar alle kandidaat inschrijvers die bij het plaatsbezoek aanwezig waren.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbank van Eerste Aanleg van gerechtelijk arrondissement Brussel ,  BE   nvt

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-05-30

Annonces similaires du BDA :