Provinciaal Zorgcentrum Lemberge

OVERHEIDSOPDRACHT VOOR HET LEVEREN VANK KOFFIE EN AUTOMATEN, INCLUSIEF DE TECHNISCHE ONDERSTEUNING VAN DE AUTOMATEN



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  Provinciaal Zorgcentrum Lemberge
Postadres :  Salisburylaan 100 , BE - 9820   Merelbeke
Contactpersoon:   Stefan Leys
Tel:   +32 092722017
E-mail:   stefan.leys@provinciaalzorgcentrumlemberge.be
Internetadres(sen):   www.provinciaalzorgcentrumlemberge.be   https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=306750


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
OVERHEIDSOPDRACHT VOOR HET LEVEREN VANK KOFFIE EN AUTOMATEN, INCLUSIEF DE TECHNISCHE ONDERSTEUNING VAN DE AUTOMATEN  
Referentienummer:   Provinciaal Zorgcentrum Lemberge-PZL042018/KOFFIE-F02_2
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  15861000
II.1.3. Type opdracht :  leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
De levering van koffie en automaten, inclusief technische ondersteuning, bestaat uit één perceel van:
- levering van koffie en automaten voor onze verpleegafdelingen (patiënten en residenten);
- levering van koffie en een automaat voor onze cafetaria (familie, personeel en bezoekers in het algemeen).
Voor meer informatie: zie bestek
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-05-30


AFDELING VII. WIJZIGINGEN VAN DE OPDRACHT/CONCESSIEOVEREENKOMST

VII.1. Informatie die moet worden gewijzigd of toegevoegd

VII.1.1. Reden voor de wijziging
Wijziging van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie
VII.1.2. Te corrigeren tekst in de oorspronkelijke aankondiging
Afdelingsnummer:   IV.2.2)
Plaats waar de te wijzigen tekst staat:   Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen
In plaats van:
Datum (dd/mm/jjjj):   2018-05-31
Plaatselijke tijd:   10:00
Te lezen:
Datum (dd/mm/jjjj):   2018-06-07
Plaatselijke tijd:   10:00
VII.2 Inlichtingen over de wijzigingen

VII.2.1 Beschrijving van de wijzigingen
Aard en omvang van de wijzigingen (met vermelding van eventuele eerdere veranderingen van de opdracht)
NL
Beste,

De e-Tendering noodprocedure werd geactiveerd.

Reden: Een of meer toepassingen noodzakelijk voor het indienen van een offerte zijn niet beschikbaar

Gestart op: 30/05/2018 10:15

Volgens onze gegevens hebt u een elektronische opening gepland. Dit incident heeft mogelijk een impact op deze opening.

Bij deze willen wij u uitnodigen om onmiddellijk de « instructies bij een e-Tendering incident » te raadplegen op www.publicprocurement.be

Volg de instructies die betrekking hebben op het scenario waarin u zich bevindt.

Wij stellen alles in het werk om dit incident zo snel mogelijk te verhelpen. Zolang dit niet is gebeurd, is het niet mogelijk om de offertes te openen.

Indien u nog vragen heeft, aarzel niet ons te contacteren op e.proc@publicprocurement.be of via het nummer (+32) (0) 2 740 80 00.

Wij willen u graag onze verontschuldigingen aanbieden voor dit ongemak.

Met vriendelijke groeten,

Het e-Procurement Team

Annonces similaires du BDA :