Tmvw Servicelijnen

AD-ALL-17-09 Raamovereenkomst voor het onderhoud van terreinen en stroken



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  TMVW servicelijnen
Postadres :  Stropstraat 1 , BE - 9000   Gent
Contactpersoon:   Sofie Hoogerwerf
E-mail:   aankoop@farys.be
Internetadres(sen):   https://www.farys.be/   https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=304840


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
AD-ALL-17-09 Raamovereenkomst voor het onderhoud van terreinen en stroken  
Referentienummer:   TMVW A-AD-ALL-17-09-F02_1
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  77310000
II.1.3. Type opdracht :  diensten
II.1.4. Korte beschrijving
De onderhavige opdracht betreft het uitvoeren van groenonderhoud:
 Perceel 1: terreinen regio West-Vlaanderen/Meetjesland
 Perceel 2: terreinen regio Gent/Vlaamse Ardennen/Henegouwen
 Perceel 3: terreinen regio Waasland/Brusselse Rand
 Perceel 4: terreinen regio Antwerpen/Hageland/Limburg
 Perceel 5: stroken grond boven toevoerleidingen deel A
 Perceel 6: stroken grond boven toevoerleidingen deel B
De raamovereenkomsten worden afgesloten voor een periode van 4 jaar. Indicatief kan rekening worden gehouden met een aanvang van het contract op 1 november 2018.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-05-28


AFDELING VII. WIJZIGINGEN VAN DE OPDRACHT/CONCESSIEOVEREENKOMST

VII.1. Informatie die moet worden gewijzigd of toegevoegd

VII.1.1. Reden voor de wijziging
Wijziging van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie
VII.1.2. Te corrigeren tekst in de oorspronkelijke aankondiging
Afdelingsnummer:   IV.2.2)
Plaats waar de te wijzigen tekst staat:   Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen
In plaats van:
Datum (dd/mm/jjjj):   2018-05-29
Plaatselijke tijd:   11:00
Te lezen:
Datum (dd/mm/jjjj):   2018-06-12
Plaatselijke tijd:   11:30
Afdelingsnummer:   IV.2.7)
Plaats waar de te wijzigen tekst staat:   Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend
In plaats van:
Datum (dd/mm/jjjj):   2018-05-29
Plaatselijke tijd:   11:15
Te lezen:
Datum (dd/mm/jjjj):   2018-06-12
Plaatselijke tijd:   11:30
VII.2 Inlichtingen over de wijzigingen

VII.2.1 Beschrijving van de wijzigingen
Aard en omvang van de wijzigingen (met vermelding van eventuele eerdere veranderingen van de opdracht)
Volgende documenten worden aan het dossier toegevoegd:

- D_06 Deel 3 Technische bepalingen AANGEPAST
- D_06 Deel 5 Inventaris PERCEEL 1 AANGEPAST
- D_06 Deel 5 Inventaris PERCEEL 2 AANGEPAST
- D_06 Deel 5 Inventaris PERCEEL 3 AANGEPAST

Teneinde u voldoende tijd te geven met deze wijzigingen rekening te houden, wordt de uiterste indientermijn uitgesteld naar 12 juni 2018 om 11u30.

Wij verzoeken u om in uw offerte een nota op te nemen waarin u verklaart rekening te hebben gehouden met deze bijkomende informatie.

Annonces similaires du BDA :