Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Stad Aalst
Postadres : Werf 9 , BE - 9300 Aalst
Tel: +32 53779300
E-mail: aanbestedingen@aalst.be
Internetadres(sen): www.aalst.be
I.3. Communicatie
Officiële benaming : Forum e-notification
Postadres : Wetstraat 51 ,BE -1040 Brussel
Tel: +32 27905200
E-mail: e.proc@publicprocurement.be
Internetadres(sen): https://enot.publicprocurement.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
cluster Facility en cluster OWO. Huur van kerst- en eindejaarsverlichting voor de stad Aalst voor een periode van maximum 4 jaar Referentienummer: 18/VE-31/18-22
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 71318100
II.1.3. Type opdracht : leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE231
II.2.4. Beschrijving
cluster Facility en cluster OWO. Huur van kerst- en eindejaarsverlichting voor de stad Aalst voor een periode van maximum 4 jaar
II.2.5. Gunningscriteria
Kwaliteitscriteria:
* Concept - weging: 40
* Originaliteit en thematiek - weging: 20
* Aanpak en opvolging - weging: 20
* Kwaliteit - weging: 10
Prijs - weging: 10
II.2.7. Looptijd
12 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
De opdracht wordt jaarlijks stilzwijgend verlengd tenzij uitdrukkelijk opgezegd door het opdrachtgevend bestuur op basis van een gemotiveerd verslag. Dit gemotiveerd verslag kan pas opgemaakt worden, indien er voorafgaand minimaal 3 PV's van vaststelling zijn gebeurd die betrekking hebben op de niet correcte uitvoering van de opdracht.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
* De inschrijver legt het door hen ingevulde Uniform Europees Aanbestedingsdocument voor, dat bestaat uit een bijgewerkte eigen verklaring en dat door de aanbestedende overheid als voorlopig bewijs wordt aanvaard ter vervanging van door overheidsinstanties of derden afgegeven documenten of certificaten die bevestigen dat de betrokken inschrijver aan alle hierna vermelde voorwaarden voldoet :1° hij bevindt zich niet in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016;2° hij voldoet aan de toepasselijke selectiecriteria als vastgesteld overeenkomstig artikel 71 van de wet van 17 juni 2016.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. niet van toepassing
Eventuele minimumeisen:
1. niet van toepassing
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een lijst van de voornaamste leveringen die gedurende de laatste drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren. De diensten worden aangetoond door attesten die de bevoegde autoriteit afgeeft of medeondertekent of in het geval van diensten voor een particuliere afnemer, door attesten van de afnemer of, bij ontstentenis, eenvoudigweg door een verklaring van de dienstverlener.
Eventuele minimumeisen:
1. Minimaal 3 leveringen hebben uitgvoerd in de laatse 3 jaar voor een bedrag van minimaal EUR85 000 incl Btw per jaar.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2018-07-02 09:30
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2018-10-30
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2018-07-02
Plaatselijke tijd: 09:30
Adres: Administratief Centrum (AC), Werf 9 te 9300 Aalst Inlichtingen over gemachtigde personen en de openingsprocedure
Er is een gesloten opening van de offertes voorzien
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Bijkomende inlichtingen i.v.m. indienen offertes/kandidaturen: We verwijzen naar de handleiding e-Notification voor ondernemers. Deze handleiding kunt u terugvinden op http://www.publicprocurement.be, onder de rubriek algemeen, e-procurement, FAQ.Wij raden u dan ook ten stelligste aan om u te registreren, op die manier wordt u automatisch op de hoogte gebracht bij eventuele addenda, rectificatieberichten, aanvullende info, enz.Plaatsbezoek vereist en verzuimen aan plaatsbezoek leidt tot nietigheid van de offerte: Het plaatsbezoek is verplicht uit te voeren. Het bewijs van plaatsbezoek moet bij de offerte gevoegd worden. De kandidaat-inschrijvers moeten een verzoek sturen tot dit plaatsbezoek. Zij vermelden hun contactgegevens en de namen van de personen die aanwezig zullen zijn (max. 2 personen).Het verzoek gebeurt elektronisch aan tineke.stockman@aalst.be, sven.linthout@aalst.be en pieter.vanhoucke@aalst.be. Per kerende zal een mail met de datum en uur van het afgesproken plaatsbezoek als ontvangstbewijs worden bezorgd.De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad Van State
Wetenschapsstraat 33 , BE - 1040 Brussel
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-05-29