Tmvw Servicelijnen

Het leveren en plaatsen van 4 gemotoriseerde dubbelwandige akoestische scheidingswanden voor de sporthal Bourgoyen en de sporthal Driebeek te Gent.



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  TMVW servicelijnen
Postadres :  Stropstraat 1 , BE - 9000   Gent
Tel:   +32 92410617
E-mail:   aankoop@farys.be
Internetadres(sen):   http://www.farys.be   https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=306248


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Het leveren en plaatsen van 4 gemotoriseerde dubbelwandige akoestische scheidingswanden voor de sporthal Bourgoyen en de sporthal Driebeek te Gent.  
Referentienummer:   TMVW A-AF-9000-ALL-18-001-F02_1
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  37400000
II.1.3. Type opdracht :  leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
Vervangen van 4 gemotoriseerde scheidingswanden door 4 gemotoriseerde dubbelwandige akoestische scheidingswanden in sporthal Bourgoyen te Mariakerke en sporthal Driebeek te Gentbrugge.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-05-24


AFDELING VII. WIJZIGINGEN VAN DE OPDRACHT/CONCESSIEOVEREENKOMST

VII.1. Informatie die moet worden gewijzigd of toegevoegd

VII.1.1. Reden voor de wijziging
Wijziging van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie
VII.1.2. Te corrigeren tekst in de oorspronkelijke aankondiging
Afdelingsnummer:   IV.2.2)
Plaats waar de te wijzigen tekst staat:   Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen
In plaats van:
Datum (dd/mm/jjjj):   2018-06-01
Plaatselijke tijd:   10:00
Te lezen:
Datum (dd/mm/jjjj):   2018-06-15
Plaatselijke tijd:   10:00
Afdelingsnummer:   III.1.3)
Plaats waar de te wijzigen tekst staat:   Eventuele minimumeisen
In plaats van:
Drie referenties inclusief ondertekende tevredenheidsattesten. Teneinde zijn technische bekwaamheid aan te tonen zal de inschrijver minstens drie tevredenheidsattesten bijvoegen. Hieruit moet blijken dat de inschrijver in de loop van de laatste drie jaar, gelijkaardige opdrachten (het leveren en plaatsen van gemotoriseerde akoestische scheidingswanden, telkens met een minimum bedrag van 70% van het totaalbedrag van de ingediende offerte), heeft uitgevoerd tot tevredenheid van de opdrachtgever. Voor de referenties voegt de inschrijver minstens de volgende elementen bij de offerte:. - identificatie van de opdrachtgever met duidelijke opgave van naam en e-mail of telefoonnummer van de contactpersoon bij de opdrachtgever;. - aard van de levering;. - uitvoeringsbedrag van de levering;. - periode van uitvoering.
Te lezen:
Drie referenties inclusief ondertekende tevredenheidsattesten. Teneinde zijn technische bekwaamheid aan te tonen zal de inschrijver minstens drie tevredenheidsattesten bijvoegen. Hieruit moet blijken dat de inschrijver in de loop van de laatste drie jaar, gelijkaardige opdrachten (het leveren en plaatsen van gemotoriseerde akoestische scheidingswanden), telkens met een minimum bedrag van ? 35 000 (excl. btw), heeft uitgevoerd tot tevredenheid van de opdrachtgever. Voor de referenties voegt de inschrijver minstens de volgende elementen bij de offerte:. - identificatie van de opdrachtgever met duidelijke opgave van naam en e-mail of telefoonnummer van de contactpersoon bij de opdrachtgever;. - aard van de levering;. - uitvoeringsbedrag van de levering;. - periode van uitvoering.
Afdelingsnummer:   VI.3)
Plaats waar de te wijzigen tekst staat:   Nadere inlichtingen
In plaats van:
Voor inlichtingen m.b.t. de procedure kunnen de inschrijvers terecht bij: Sofie Van Hoecke (sofie.vanhoecke@farys.be, tel 09/241 06 17) of bij mevr. Fanny Pynckel (fanny.pynckel@farys.be, tel. 09/242 57 97). Voor technische inlichtingen kunnen de inschrijvers terecht bij: dhr. Marc Gillemon (marc.gillemon@farys.be, tel. 09/242 58 07). Er wordt tevens een verplicht plaatsbezoek voorzien. Gelieve hiervoor contact op te nemen met dhr. Marc Gillemon via bovenvermelde gegevens.
Te lezen:
Voor inlichtingen m.b.t. de procedure kunnen de inschrijvers terecht bij: Sofie Van Hoecke (sofie.vanhoecke@farys.be, tel 09/241 06 17) of bij mevr. Fanny Pynckel (fanny.pynckel@farys.be, tel. 09/242 57 97). Voor technische inlichtingen kunnen de inschrijvers terecht bij: dhr. Marc Gillemon (marc.gillemon@farys.be, tel. 09/242 58 07). Er wordt tevens een verplicht plaatsbezoek voorzien. Gelieve hiervoor contact op te nemen met dhr. Marc Gillemon via bovenvermelde gegevens. DE NIEUWE INDIENDATUM IS VRIJDAG 15 JUNI 2018 om 10u.
VII.2 Inlichtingen over de wijzigingen

VII.2.1 Beschrijving van de wijzigingen
Aard en omvang van de wijzigingen (met vermelding van eventuele eerdere veranderingen van de opdracht)
Het maximumbedrag van de referenties werd aangepast.
De indiendatum werd uitgesteld naar 15 juni 2018 om 10u.

Annonces similaires du BDA :