Ziekenhuisnetwerk Antwerpen (zna) Vzw

Uitnodiging tot indienen offerte - Raamovereenkomst plafondliften Middelheim - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  Ziekenhuisnetwerk Antwerpen (ZNA) VZW
Postadres :  Leopoldstraat 26 , BE - 2000   Antwerpen
Contactpersoon:   Mevrouw Nele D'Heer
Tel:   +32 32177160
E-mail:   nele.dheer@zna.be
Internetadres(sen):   www.zna.be  


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Uitnodiging tot indienen offerte - Raamovereenkomst plafondliften Middelheim - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking  
Referentienummer:   2018/019
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  42416100
II.1.3. Type opdracht :  leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE

II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE211
Voornaamste plaats van uitvoering:   ZNA site Middelheim, lindendreef 1 te 2020 Antwerpen
II.2.4. Beschrijving
Het voorwerp van deze overheidsopdracht betreft een raamovereenkomst met een vast- en voorwaardelijk gedeelte gedurende een periode van 4 jaar voor de aankoop en installatie van plafondliften. Op afdeling 8C en 8E (vast gedeelte) wordt een totaalrenovatie gerealiseerd van twee afdelingen tot intensieve zorgen waarbij 24 plafondliften geïnstalleerd moeten worden. Daarnaast wordt er nog een voorwaardelijk deel voorzien met nog een renovatieproject van één afdeling met 12 plafondliften. Deze drie afdelingen hebben hetzelfde architectuurplan waardoor er één oplossing voor de drie afdelingen kan aangeboden worden. Echter is het mogelijk dat er per afdeling enkele kamer(s) zijn waarbij langs één zijde de kamer verder doorloopt (zie technische tekening). Voor elke afdeling dient er apart geleverd te worden.   Een preventief onderhoudscontract moet door de inschrijver aangeboden worden als vereiste optie. Op het einde van de 12 kalendermaanden wordt een preventief onderhoud uitgevoerd welke ten laste valt van de leverancier.  
II.2.5. Gunningscriteria
Kwaliteitscriteria:
*  Kwaliteit van de aangeboden oplossing  -  weging:   45
*  Dienst na verkoop  -  weging:   5
Prijs  -  weging:   50
II.2.7. Looptijd
48   maand(en)
Verlenging mogelijk:   NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:  
* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten. De inschrijver voegt het uittreksel van het strafregister van de onderneming toe aan zijn offerte.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de kandidaat of de inschrijver met zijn activiteit is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.2. Een verklaring betreffende het positief eigen vermogen op de balans.
Eventuele minimumeisen:
1. Jaarlijkse omzet bedraagt minstens 100.000 EUR tijdens de voorbije 3 boekjaren.
2. De inschrijver moet van het afgelopen boekjaar een positief eigen vermogen kunnen voorleggen.

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een lijst van soortgelijke leveringen die de afgelopen 3 jaar werden verricht, die vergezeld gaat van attesten die bewijzen dat de belangrijkste leveringen naar behoren zijn uitgevoerd. Deze attesten worden afgeleverd en ondertekend door de bevoegde overheid. Wanneer de opdrachtgever een privépersoon is, worden ze door hem afgeleverd en ondertekend. Deze attesten vermelden het bedrag van de werken, de plaats en het tijdstip waarop ze werden uitgevoerd.

Eventuele minimumeisen:
1. Minimaal drie referenties met een omvang van minstens 150.000 EUR in België of Nederland.


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2018-06-15   11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj):   2018-09-13


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbank van eerste aanleg van het gerechtelijk arrondissement Antwerpen ,  BE   nvt

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-05-23

Annonces similaires du BDA :