Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : AZ Klina
Postadres : Augustijnslei 100 , BE - 2930 Brasschaat
Contactpersoon: Mevrouw Nadja De Ryck
Tel: +32 36505027
Fax: +32 36505089
E-mail: nadja.de.ryck@klina.be
Internetadres(sen): www.klina.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Ziekenhuisnachtkastjes met ingebouwde koelkast Referentienummer: AZ KLINA OO2018-127 Nachtkastjes
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 33192000
II.1.3. Type opdracht : leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE211
Voornaamste plaats van uitvoering: Ziekenhuis algemeen, Augustijnslei 100 te 2930 Brasschaat
II.2.4. Beschrijving
Ziekenhuisnachtkastjes met ingebouwde koelkast
II.2.5. Gunningscriteria
Kwaliteitscriteria:
* Kwaliteit - weging: 30
* Service - weging: 10
Prijs - weging: 60
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj): 2018-09-10
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
* De inschrijver legt het door hen ingevulde Uniform Europees Aanbestedingsdocument voor, dat bestaat uit een bijgewerkte eigen verklaring en dat door de aanbestedende overheid als voorlopig bewijs wordt aanvaard ter vervanging van door overheidsinstanties of derden afgegeven documenten of certificaten die bevestigen dat de betrokken inschrijver aan alle hierna vermelde voorwaarden voldoet :1° hij bevindt zich niet in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016;2° hij voldoet aan de toepasselijke selectiecriteria als vastgesteld overeenkomstig artikel 71 van de wet van 17 juni 2016.
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Notificatie als distributeur van medische en/of active implanteerbare hulpmiddelen2. Het voorgestelde produkt dient nog in produktie te zijn, en onderdelen dienen nog minstens 10 jaar verkrijgbaar te zijn.3. De leverancier/fabrikant dient te beschikken over een eigen hersteldienst of een samenwerking met een firma die wisselstukken van deze produkten op voorraad heeft liggen. De hersteldienst of samenwerking dient al meer dan 3 jaar te bestaan. De firma dient financieel gezond te zijn.
Eventuele minimumeisen:
1. Attest mee te leveren
2. Garantie van de fabrikant mee te leveren
3. naam, adres, btw gegevens van deze firma dienen meegeleverd te worden.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2018-06-18 14:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2018-12-15
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2018-06-18
Plaatselijke tijd: 14:00
Adres: Aankoopdienst, Augustijnslei 100 te 2930 Brasschaat Inlichtingen over gemachtigde personen en de openingsprocedure
Er is een gesloten opening van de offertes voorzien
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbank van Eerste Aanleg - Arrondissement Antwerpen
Bolivarplaats 20 , BE - 2000 Antwerpen
Tel: +32 32578011
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-05-18