Gemeente Kinrooi

NIEUWBOUW TECHNISCHE DIENST: LEVEREN EN PLAATSEN VAN MEUBILAIR



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  Gemeente Kinrooi
Postadres :  Breeërsteenweg 146 , BE - 3640   Kinrooi
Contactpersoon:   Mevrouw Wendy Bekkers
Tel:   +32 89700306
Fax:   +32 89702421
E-mail:   wendy.bekkers@kinrooi.be
Internetadres(sen):   www.kinrooi.be  


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
NIEUWBOUW TECHNISCHE DIENST: LEVEREN EN PLAATSEN VAN MEUBILAIR  
Referentienummer:   2018032
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  39130000
II.1.3. Type opdracht :  leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.1.1
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   JA

II.2. Beschrijving

Lot   1

II.2.1. Benaming
Administratief kantoormeubilair voor de dienst 'Ruimte'  
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE222
Voornaamste plaats van uitvoering:   Gemeente Kinrooi, Breeërsteenweg 146 te 3640 Kinrooi
II.2.4. Beschrijving
Er dient kantoormeubilair (bureaus, kasten, ladenblokken.) voorzien te worden voor circa 15 personen van de dienst Ruimte van het gemeentebestuur Kinrooi.   - 10 personen in kantoor 1 zoals aangeduid op plan;   - 5 personen in kantoor 2 zoals aangeduid op plan.     Er bevinden zich eveneens 3 spreekruimtes die voorzien dienen te worden van een tafel en stoelen.   Het bureel van de directeur Ruimte dient bemeubeld te worden met een bureau en vergadertafel met stoelen.   Zie 'Perceel 1' op bijgevoegd plan.    
II.2.5. Gunningscriteria
De prijs is niet het enige gunningscriterium en alle criteria worden enkel vermeld in de aanbestedingsdocumenten.
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj):   2018-06-18
Einde (dd/mm/jjjj):   2018-09-27
Verlenging mogelijk:   NEE

Lot   2

II.2.1. Benaming
Ontvangstbalie en meubilair wachtruimte  
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE222
Voornaamste plaats van uitvoering:   Gemeente Kinrooi, Breeërsteenweg 146 te 3640 Kinrooi
II.2.4. Beschrijving
In de centrale ontvangstruimte dient er een ontvangstbalie voorzien te worden en meubilair voor de wachtruimtes.   Zie 'Perceel 2' op bijgevoegd plan.  
II.2.5. Gunningscriteria
De prijs is niet het enige gunningscriterium en alle criteria worden enkel vermeld in de aanbestedingsdocumenten.
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj):   2018-06-18
Einde (dd/mm/jjjj):   2018-09-20
Verlenging mogelijk:   NEE

Lot   3

II.2.1. Benaming
meubilair gemeenschappelijke refter  
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE222
Voornaamste plaats van uitvoering:   Gemeente Kinrooi, Breeërsteenweg 146 te 3640 Kinrooi
II.2.4. Beschrijving
Er wordt in de nieuwbouw Technische Dienst één gemeenschappelijke refter voorzien voor het personeel van het Administratief Centrum en de Technische Dienst. Deze ruimte moet worden voorzien van tafels en stoelen voor in totaal circa 80 personen en 10 statafels.   Zie 'Perceel 3' op bijgevoegd plan.  
II.2.5. Gunningscriteria
De prijs is niet het enige gunningscriterium en alle criteria worden enkel vermeld in de aanbestedingsdocumenten.
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj):   2018-06-18
Einde (dd/mm/jjjj):   2018-09-20
Verlenging mogelijk:   NEE

Lot   4

II.2.1. Benaming
bureaustoelen voor alle gemeentelijke diensten  
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE222
Voornaamste plaats van uitvoering:   Gemeente Kinrooi, Breeërsteenweg 146 te 3640 Kinrooi
II.2.4. Beschrijving
Er zijn diverse bureaustoelen aan vervanging toe.   De kandidaat-leveranciers kunnen een aantal modellen ter beschikking stellen die door een team van deskundigen worden beoordeeld.   De bureaustoelen dienen ergonomisch en universeel te zijn. De stoelen dienen te beschikken over een lendensteun, een vestelbare zitting en dienen met én zonder leuning geleverd te kunnen worden.  
II.2.5. Gunningscriteria
De prijs is niet het enige gunningscriterium en alle criteria worden enkel vermeld in de aanbestedingsdocumenten.
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj):   2018-06-18
Einde (dd/mm/jjjj):   2018-09-20
Verlenging mogelijk:   NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:  
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 11 van het KB van 18 april 2017.2. Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is, over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de ondernemer met zijn bedrijvigheid is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een lijst van de voornaamste leveringen die gedurende de laatste drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren.



AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2018-06-13   11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj):   2018-10-11
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum:   2018-06-13
Plaatselijke tijd:   11:00
Adres:   Gemeentehuis Kinrooi, Afdeling financiële zaken, Breeërsteenweg 146,3640 Kinrooi Inlichtingen over gemachtigde personen en de openingsprocedure
Er is een publieke opening van de offertes voorzien


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
Informatiesessie: 17/05/2018 om 14.00Gemeente Kinrooi, Breeërsteenweg 146 te 3640 Kinrooi

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33 ,  BE - 1040   Brussel
Tel:   +32 22349611
E-mail:   info@raadvanstate.vbe

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-05-08

Annonces similaires du BDA :