Provincie Antwerpen

Suske en Wiske - Kindermuseum



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  Provincie Antwerpen
Postadres :  Koningin Elisabethlei 22 , BE - 2018   Antwerpen
Contactpersoon:   Philip De Smet
Tel:   +32 36666487
E-mail:   suskeenwiske@provincieantwerpen.be
Internetadres(sen):   http://www.provincieantwerpen.be   https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=306798


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Suske en Wiske - Kindermuseum  
Referentienummer:   Provincie Antwerpen-PSWK-PDS/2018-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  39150000
II.1.3. Type opdracht :  leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
Een meerjarige raamovereenkomst voor de ontwikkeling, de realisatie en het plaatsen van het onthaal, de introzone, de expozone, de tekenkamer en de tentoonstellingsonderdelen voor het nieuwe interactief museumparcours in het Suske en Wiske - Kindermuseum
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE

II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE21
II.2.4. Beschrijving
Een meerjarige raamovereenkomst voor de ontwikkeling, de realisatie en het plaatsen van het onthaal, de introzone, de expozone, de tekenkamer en de tentoonstellingsonderdelen voor het nieuwe interactief museumparcours in het Suske en Wiske - Kindermuseum  
II.2.5. Gunningscriteria
De prijs is niet het enige gunningscriterium en alle criteria worden enkel vermeld in de aanbestedingsdocumenten.
II.2.7. Looptijd
48   maand(en)
Verlenging mogelijk:   NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming


III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht

III.2.3 Inlichtingen over het personeel dat verantwoordelijk zal zijn voor de uitvoering van de opdracht:
Verplichting tot vermelding van de namen en beroepskwalificaties van het personeel dat met het uitvoeren van de opdracht wordt belast: JA



AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming

IV.1.4 Inlichtingen over een beperking van het aantal oplossingen of inschrijvingen tijdens de onderhandeling of de dialoog
Gebruikmaking van een procedure in achtereenvolgende fasen waarbij geleidelijk het aantal te bespreken oplossingen of ter onderhandeling openstaande inschrijvingen wordt beperkt: JA

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   JA

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2018-05-28   10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   NL


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33 ,  BE   Brussel

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-04-27

Annonces similaires du BDA :