Sint-gabriëlcollege Asbl

Schoonmaakonderhoud schoolgebouwen



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  Sint-Gabriëlcollege vzw
Postadres :  Lange Kroonstraat 72 , BE - 2530   Boechout
Contactpersoon:   Mevrouw Hilde Moereels
Tel:   +32 34603211
Fax:   +32 34551062
E-mail:   economaat@st-gabriel.be
Internetadres(sen):   www.st-gabriel.be  


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Schoonmaakonderhoud schoolgebouwen  
Referentienummer:   MOEHI/2018/003
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  90900000
II.1.3. Type opdracht :  diensten
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE

II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE211
Voornaamste plaats van uitvoering:   Sint-Gabriëlcollege vzw, Lange Kroonstraat 72 te 2530 Boechout / campus Molenlei, Molenlei, tussen 46-52 te 2530 Boechout
II.2.4. Beschrijving
De opdracht betreft het periodiek schoonmaken van de schoolgebouwen en de sporthallen van het Sint-Gabriëlcollege.  
II.2.5. Gunningscriteria
Kwaliteitscriteria:
*  Inspectie  -  weging:   30
*  Milieuvriendelijkheid  -  weging:   10
*  Technische waarde  -  weging:   10
Kost:
*  Prijs  -  weging:   40
*  Tijdsbesteding  -  weging:   10
II.2.7. Looptijd
12   maand(en)
Verlenging mogelijk:   JA
Niet gespecifieerd  


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:  
* Uittreksel uit het strafregister of evenwaardig document waaruit blijkt dat de inschrijver:- niet veroordeeld is geweest voor deelname aan criminele organisaties, omkoping, fraude, terrorisme of witwassen;- niet in staat van faillissement of vereffening verkeert;- geen aangifte van faillissement heeft gedaan of geen procedure van vereffening of gerechtelijke reorganisatie aanhangig is tegen hem;- niet veroordeeld is geweest voor een misdrijf dat de professionele integriteit aantast.* Een attest dat uitgereikt werd door de bevoegde overheid en waarin bevestigd wordt dat de inschrijver voldaan heeft aan zijn verplichtingen inzake betaling van de bijdragen voor de sociale zekerheid, tot en met diegene die slaan op het laatste afgelopen kalenderkwartaal vóór de uiterste datum voor de ontvangst van de aanvragen tot deelneming of voor de ontvangst van de offertes, overeenkomstig de Belgische wetgeving of die van het land waar de werknemers gevestigd zijn.* In navolging van art. 63 van het KB van 18 april 2017 moet de kandidaat of inschrijver bij zijn aanvraag tot deelneming of zijn offerte een attest toevoegen waaruit blijkt dat hij voldaan heeft aan zijn fiscale verplichtingen overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is. Voor een Belgische kandidaat of inschrijver betreft dit de naleving van de fiscale verplichtingen ten opzichte van de FOD Financiën.* De inschrijver legt het door hen ingevulde Uniform Europees Aanbestedingsdocument voor, dat bestaat uit een bijgewerkte eigen verklaring en dat door de aanbestedende overheid als voorlopig bewijs wordt aanvaard ter vervanging van door overheidsinstanties of derden afgegeven documenten of certificaten die bevestigen dat de betrokken inschrijver aan alle hierna vermelde voorwaarden voldoet :1° hij bevindt zich niet in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016;2° hij voldoet aan de toepasselijke selectiecriteria als vastgesteld overeenkomstig artikel 71 van de wet van 17 juni 2016.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
* Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 15 juli 2011.* Het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's.* Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is, over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de ondernemer met zijn bedrijvigheid is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.
Eventuele minimumeisen:
Passende bankverklaring waaruit een gezonde financiële toestand blijkt.

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
* Een lijst van de voornaamste diensten die gedurende de afgelopen drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag en de datum en van de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren. De diensten worden aangetoond door attesten die de bevoegde autoriteit afgeeft of medeondertekent of in het geval van diensten voor een particuliere afnemer, door attesten van de afnemer of, bij ontstentenis, eenvoudigweg door een verklaring van de dienstverlener.

Eventuele minimumeisen:
Een lijst van de voornaamste gelijkaardige diensten uitgevoerd in de laatste 3 jaar in scholen met vermelding van contactpersoon en telefoonnummer.


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   JA

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2018-06-01   09:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj):   2018-08-30
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum:   2018-06-01
Plaatselijke tijd:   09:00
Adres:   Gabriëlzaal Inlichtingen over gemachtigde personen en de openingsprocedure
Er is een publieke opening van de offertes voorzien


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
Plaatsbezoek vereist en verzuimen aan plaatsbezoek leidt tot nietigheid van de offerte: 08/05/2018 om 17.00Uiterlijk 3 mei 2018 om 10u00 dient de inschrijver mevrouw Hilde Moereels via e-mail op de hoogte te brengen van zijn/haar aanwezigheid op dinsdag 8 mei 2018.Gezien de specifieke werkomstandigheden dient de inschrijver de school waar de werkzaamheden plaatsvinden te bezoeken om een beter beeld te vormen betreffende de werkomstandigheden (verplichtingen, gebruik van water, toegang tot het gebouw, de te reinigen lokalen, specifieke werkomstandigheden eigen aan de school,.).De inschrijver laat bij zijn of haar bezoek ter plaatse een bezoekattest ondertekenen door de vertegenwoordiger van de aanbestedende overheid ter plaatse. Het ontbreken van een bezoekattest in uw offerte zal tot uitsluiting van de offerte leiden.Voor de inschrijver mag slechts 1 persoon ter plaatse gaan in de school.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbank van Eerste Aanleg Antwerpen ,  BE   nvt

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-04-26

Annonces similaires du BDA :