Woonhaven Antwerpen

Raamcontract voor het leveren van gereedschappen, ijzerwaren, beslag en sloten.



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  Woonhaven Antwerpen
Postadres :  Jan Denucéstraat 23 , BE - 2020   Antwerpen
Tel:   +32 32136700
Fax:   +32 32136790
E-mail:   aankopen@woonhaven.be
Internetadres(sen):   www.woonhaven.be  


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Raamcontract voor het leveren van gereedschappen, ijzerwaren, beslag en sloten.  
Referentienummer:   WA/CVL/2018/OND/MET/02
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  44500000
II.1.3. Type opdracht :  leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
Het doel van deze opdracht is het aanstellen van een groothandel voor een raamcontract voor het leveren van benodigde gereedschappen, ijzerwaren, beslag en sloten.
De inschrijvers kunnen naar keuze offertes indienen voor één of beide percelen.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   JA

II.2. Beschrijving

Lot   1

II.2.1. Benaming
Ijzerwaren, beslag en sloten  
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE211
Voornaamste plaats van uitvoering:   Dienst Onderhoud, Jan Denucéstraat 23 te 2020 Antwerpen
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1  
II.2.5. Gunningscriteria
Kwaliteitscriteria:
*  Kwaliteit van de catalogi en geleverde materialen.  -  weging:   30
*  Dienstverlening en leveringsmodaliteiten.  -  weging:   20
Prijs  -  weging:   50
II.2.7. Looptijd
48   maand(en)
Verlenging mogelijk:   JA
Niet gespecifieerd  

Lot   2

II.2.1. Benaming
Gereedschappen  
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE211
Voornaamste plaats van uitvoering:   Magazijn, Woonhaven Antwerpen, Jan Denucéstraat 22, 2020 Antwerpen (toegang via achterkant rode toren)
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1  
II.2.5. Gunningscriteria
Kwaliteitscriteria:
*  Kwaliteit van de catalogi en geleverde materialen.  -  weging:   30
*  Dienstverlening en leveringsmodaliteiten.  -  weging:   20
Prijs  -  weging:   50
II.2.7. Looptijd
48   maand(en)
Verlenging mogelijk:   JA
Niet gespecifieerd  


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:  
* De inschrijver voegt een verklaring op eer toe aan zijn offerte waarin hij verklaart dat hij:- niet veroordeeld is geweest voor deelname aan criminele organisaties, omkoping, fraude of witwassen;- niet in staat van faillissement of vereffening verkeert;- geen aangifte van faillissement heeft gedaan of geen procedure van vereffening of gerechtelijke reorganisatie aanhangig is tegen hem;- niet veroordeeld is geweest voor een misdrijf dat de professionele integriteit aantast;- voldaan heeft aan zijn verplichtingen inzake betaling van de bijdragen voor de sociale zekerheid;- in orde is met betaling van de belastingen overeenkomstig de Belgische wetgeving of van het land waar de inschrijver gevestigd is;- zich niet in ernstige mate schuldig heeft gemaakt aan het afleggen van valse verklaringen bij het verstrekken van deze inlichtingen, opeisbaar in het kader van de kwalitatieve selectie, of deze inlichtingen niet verstrekt heeft.* De aanbestedende overheid zal de juistheid van deze impliciete verklaring op erewoord onderzoeken in hoofde van de inschrijver wiens offerte het beste gerangschikt is. Daartoe zal de aanbestedende overheid de inlichtingen of documenten, die zij kosteloos via elektronische middelen bij de gegevensbeheerder kan bekomen, opvragen.* De aanbestedende overheid kan in eender welk stadium van de procedure en met alle middelen die zij dienstig acht inlichtingen inwinnen over de situatie van om het even welke kandidaat of inschrijver.* Kopie van de authentieke akte of onderhandse akte waaruit de bevoegdheid van de gemachtigde blijkt of een afschrift van zijn volmacht.*De inschrijver legt het door hen ingevulde Uniform Europees Aanbestedingsdocument voor, dat bestaat uit een bijgewerkte eigen verklaring en dat door de aanbestedende overheid als voorlopig bewijs wordt aanvaard ter vervanging van door overheidsinstanties of derden afgegeven documenten of certificaten die bevestigen dat de betrokken inschrijver aan alle hierna vermelde voorwaarden voldoet :1° hij bevindt zich niet in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016;2° hij voldoet aan de toepasselijke selectiecriteria als vastgesteld overeenkomstig artikel 71 van de wet van 17 juni 2016.Richtlijnen bij het invullen van het UEA :- Ga naar de website https://ec.europa.eu/tools/espd/filter?lang=nl en kies uw taal.- Op de vraag 'Wie bent u' antwoordt u 'Ik ben een ondernemer'.- Op de vraag 'Wat wilt u doen' antwoordt u 'Een antwoord aanmaken'.- Selecteer uw land en klik op 'Volgende'.- Doorloop het formulier en antwoord op de vragen in de onderdelen 'Procedure' en 'Uitsluiting'.- In het onderdeel 'Selectie' mag u 'Nee' antwoorden op de vraag 'Wilt u de selectiecriteria van A tot en met D gebruiken?'- Geef aan of je voldoet aan de voorgeschreven selectiecriteria.- Zodra het volledige formulier ingevuld is, klikt u op 'Overzicht' onderaan de pagina. Het door u ingevulde UEA wordt weergegeven en kan worden gedownload in PDF formaat om vervolgens bij uw offerte te voegen.Ondernemers kunnen het reeds in een vorige overheidsopdrachtenprocedure gebruikte Uniform Europees Aanbestedingsdocument opnieuw gebruiken, mits zij bevestigen dat de daarin opgenomen gegevens nog steeds correct zijn.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
* De recentste jaarrekeningen of de neergelegde jaarrekeningen, indien de wetgeving van het land van de kandidaat of inschrijver deze neerlegging voorschrijft, waaruit de gezonde financiële situatie blijkt.* Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de kandidaat of de inschrijver met zijn activiteit is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.
Eventuele minimumeisen:
De totale omzet dient minimum 1,5 miljoen euro per jaar te bedragen.

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
- een lijst van in volume gelijkaardige opdrachten die de laatste 3 jaar zijn uitgevoerd, het aantal leveringsplaatsen alsook de naam van de publiek- of privaatrechterlijke instanties waarvoor ze bestemd waren (ten minste 3 referenties); - een attest van de opdrachtgever i.v.m. de uitvoering van dergelijke opdrachten, waarin aangetoond wordt dat de inschrijver ervaring heeft met het leveren binnen de vooropstelde termijnen; - een nota waarin de inschrijver vermeldt over welke logistieke middelen hij beschikt. Tevens zal de inschrijver hier vermelden hoe het transport gebeurt en of dit met eigen middelen en/of met een transporteur gebeurt; - een nota met hierin de geografische weergave van het bedrijf: ligging, afhaalmagazijnen, edm;- een nota waaruit blijkt dat de inschrijver over de nodige middelen en medewerkers beschikt om de opdracht uit te voeren;- een nota waarin vermeld wordt dat de inschrijver beschikt over een kwaliteitssysteem voor het behandelen van klachten;

Eventuele minimumeisen:
idem


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2018-06-28   10:30
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj):   2018-10-26
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum:   2018-06-28
Plaatselijke tijd:   10:30
Adres:   Woonhaven Antwerpen - Zaal Europa, Jan Denucéstraat 33 (groene toren) te 2020 Antwerpen Inlichtingen over gemachtigde personen en de openingsprocedure
Er is een publieke opening van de offertes voorzien


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van Staten ,  BE   nvt

VI.4.2 Orgaan verantwoordelijk voor de bemiddelingsprocedures
Raad van Staten ,  BE   nvt

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-04-27

Annonces similaires du BDA :