Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : UZ Leuven
Postadres : Herestraat 49, 3000 Leuven , BE - 3000 Leuven
Contactpersoon: Administratief gebouw, dienst materiaalbeheer, grijze pijl, 3de verdiep tav. Lien Coopmans
Tel: +32 16345253
E-mail: paf.materiaalbeheer@uzleuven.be
Internetadres(sen): www.uzleuven.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=304901
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking. Referentie P5723: Vervaardigen van vast meubilair op maat voor Fase IVb Referentienummer: UZ Leuven-P5723-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 39100000
II.1.3. Type opdracht : werken
II.1.4. Korte beschrijving
Er zal een overeenkomst worden afgesloten voor het vervaardigen, monteren en installeren van vast
meubilair op maat in het kader van de nieuwebouw FASE IVb (Moeder & kind), Campus Gasthuisberg, UZ Leuven.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-04-16
AFDELING VII. WIJZIGINGEN VAN DE OPDRACHT/CONCESSIEOVEREENKOMST
VII.1. Informatie die moet worden gewijzigd of toegevoegd
VII.1.1. Reden voor de wijziging
Wijziging van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie
VII.2 Inlichtingen over de wijzigingen
VII.2.1 Beschrijving van de wijzigingen
Aard en omvang van de wijzigingen (met vermelding van eventuele eerdere veranderingen van de opdracht)
Als bijlage bijkomende plannen m.b.t. opdracht referentie P5723: maatwerk vast meubilair fase IVb