Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : AZ Nikolaas vzw
Postadres : Moerlandstraat 1 , BE - 9100 Sint-Niklaas
Contactpersoon: De heer Dirk Sevenois
Tel: +32 37608649
Fax: +32 37602429
E-mail: dirk.sevenois@aznikolaas.be
Internetadres(sen): www.aznikolaas.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Raamovereenkomst schoonmaakdiensten voor SB, SG en TE en WZC Heilig Hart Referentienummer: 2018/AKD/DS/594
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 90900000
II.1.3. Type opdracht : diensten
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE236
Voornaamste plaats van uitvoering: diverse locaties van AZ Nikolaas en van Samen Ouder, 9100 Sint-Niklaas
II.2.4. Beschrijving
Raamovereenkomst schoonmaakdiensten voor SB, SG en TE en WZC Heilig Hart
II.2.5. Gunningscriteria
Kwaliteitscriteria:
* Kwaliteit en kwaliteitsmeting - weging: 30
* In te zetten personeel - weging: 5
* Klachtenbehandeling - weging: 5
* Controle gewerkte uren - weging: 5
* Personeelsbeleid - weging: 5
Prijs - weging: 50
II.2.7. Looptijd
12 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
Er wordt een overeenkomst afgesloten voor een periode van één jaar met drie mogelijke verlengingen van telkens 12 maanden.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
De inschrijver legt het door hen ingevulde Uniform Europees Aanbestedingsdocument voor, dat bestaat uit een bijgewerkte eigen verklaring en dat door de aanbestedende overheid als voorlopig bewijs wordt aanvaard ter vervanging van door overheidsinstanties of derden afgegeven documenten of certificaten die bevestigen dat de betrokken inschrijver aan alle hierna vermelde voorwaarden voldoet :1° hij bevindt zich niet in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016;2° hij voldoet aan de toepasselijke selectiecriteria als vastgesteld overeenkomstig artikel 71 van de wet van 17 juni 2016.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is, over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de ondernemer met zijn bedrijvigheid is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.
Eventuele minimumeisen:
1. De jaarlijkse omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is van de laatste drie beschikbare boekjaren moet minstens EUR500.000 bedragen.
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een verklaring betreffende de gemiddelde jaarlijkse personeelsbezetting van de dienstverlener en de omvang van het kaderpersoneel gedurende de laatste drie jaar.2. Een lijst van de voornaamste diensten die gedurende de laatste drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren.
Eventuele minimumeisen:
1. Geen
2. Minstens drie referenties van een opdracht met een vergelijkbare omvang met vermelding van het bedrag, de datum en de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2018-05-08 10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2018-09-05
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2018-05-08
Plaatselijke tijd: 10:00 Inlichtingen over gemachtigde personen en de openingsprocedure
Er is een gesloten opening van de offertes voorzien
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Plaatsbezoek vereist en verzuimen aan plaatsbezoek leidt tot nietigheid van de offerte: 17/04/2018 om 09.00Het plaatsbezoek zal doorgaan op de 3 campussen en u moet dus rekening houden met minstens een tijdspanne van 4 uur.Er wordt gestart om 9u in het Woonzorgcentrum Heilig Hart, Tereken 14, 9100 Sint-Niklaas.Daarna wordt de campus Brugsken bezocht en als laatste is de campus Temse aan de beurt.Omdat de campus Sint-Gillis-Waas pas opengaat op 22/5 en er nu enkel lege lokalen te zien zijn is er geen plaatsbezoek voorzien voor die campus.Gelieve door te geven wie er op dit plaatsbezoek zal aanwezig zijn door het sturen van een e-mail bericht naar Astrid De Block (astrid.deblock@aznikolaas.be) en dit ten laatste op 12/04/2018.Het attest van plaatsbezoek moet meegebracht worden tijdens het plaatsbezoek.De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbank van Eerste Aanleg
Justitieplein 1 , BE - 9620 Dendermonde
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-04-06