Onze-lieve-vrouwziekenhuis V.z.w. (met Campussen Te Aalst, Asse En Ninove)

Leveren van vriesdroogkoffie en ter beschikking stellen van koffieautomaten



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  Onze-Lieve-Vrouwziekenhuis v.z.w. (met campussen te Aalst, Asse en Ninove)
Postadres :  Moorselbaan 164 , BE - 9300   Aalst
Contactpersoon:   Mevrouw Griet Beazar
Tel:   +32 53728969
Fax:   +32 53724586
E-mail:   Griet.beazar@olvz-aalst.be
Internetadres(sen):   www.olvz.be  


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Leveren van vriesdroogkoffie en ter beschikking stellen van koffieautomaten  
Referentienummer:   2017/AKFAC/008
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  15862000
II.1.3. Type opdracht :  leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE

II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE231
Voornaamste plaats van uitvoering:   Meerdere campussen OLV ziekenhuis, Moorselbaan 164 te 9300 Aalst
II.2.4. Beschrijving
Het Onze-Lieve-Vrouw Ziekenhuis telt 3 campi en een centraal magazijn:   - Campus Aalst: Moorselbaan 164, 9300 Aalst   - Campus Asse: Bloklaan 5, 1730 Asse   - Campus Ninove: Biezenstraat 2, 9400 Ninove   - Centraal Magazijn: H.Essers, Industrieweg 3a, 2850 Boom   Op elke campus staan momenteel koffietoestellen in bruikleen en huur. De aanleiding van deze aanbesteding is het contracteinde van de huidige overeenkomst.   Deze opdracht behelst de aankoop van vriesdroogkoffie en het ter beschikking stellen + beheren + onderhouden van 103 koffietoestellen (zowel voor tassen als voor thermossen).   De toestellen met diensten worden gedurende 5 jaar ter beschikking gesteld. Deze opdracht omvat de levering, installatie, afstelling, onderhoud en beheer van de toestellen.  
II.2.5. Gunningscriteria
De prijs is niet het enige gunningscriterium en alle criteria worden enkel vermeld in de aanbestedingsdocumenten.
II.2.7. Looptijd
60   maand(en)
Verlenging mogelijk:   NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:  
* Een verklaring op erewoord dat de inschrijver :- niet veroordeeld is geweest voor deelname aan een criminele organisatie, omkoping, fraude of het witwassen van geld- niet in staat van faillissement of vereffening verkeert;- geen aangifte van faillissement heeft gedaan of procedure van vereffening of gerechtelijke reorganisatie aanhangig is tegen hem;- niet veroordeeld is geweest voor een misdrijf dat de professionele integriteit aantast;- bij zijn beroepsuitoefening geen ernstige fout heeft begaan;- in orde is met de betaling van sociale zekerheidsbijdragen;- in orde is met de betaling van belastingen;- zich niet schuldig heeft gemaakt aan valse verklaringen bij het verstrekken van deze inlichtingen;- geen illegaal verblijvende onderdanen van derde landen heeft tewerkgesteld als bedoeld in de wet van 11/02/2013 tot vaststelling van sancties en maatregelen voor werkgevers van illegaal verblijvende onderdanen van derde landen.* De inschrijver legt het door hen ingevulde Uniform Europees Aanbestedingsdocument voor, dat bestaat uit een bijgewerkte eigen verklaring en dat door de aanbestedende overheid als voorlopig bewijs wordt aanvaard ter vervanging van door overheidsinstanties of derden afgegeven documenten of certificaten die bevestigen dat de betrokken inschrijver aan alle hierna vermelde voorwaarden voldoet :1° hij bevindt zich niet in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016;2° hij voldoet aan de toepasselijke selectiecriteria als vastgesteld overeenkomstig artikel 71 van de wet van 17 juni 2016.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Document uitgaande van erkend accountingkantoor of revisor met vermelding van Z-score (Altman) van de aanbiedende partij.Berekeningswijze in geval private onderneming:0,717 x Werkkapitaal / Totale bezittingen +0,847 x Totaal van ingehouden winsten / Totale bezittingen +3,107 x Winst voor belastingen en interest / Totale bezittingen +0,420 x Boekwaarde van de bezittingen / Boekwaarde van de schulden +0,998 x Omzet / Totale bezittingen.De score dient bevestigd te worden door boekhouder of revisor, met vermelding van naam en erkenningsnummer.De aanbestedende overheid heeft het recht en de mogelijkheid om bijkomende garanties op te vragen indien de Z-score < 1,5.
Eventuele minimumeisen:
Uit de behaalde score moet een gezonde financiële toestand blijken. Deze score dient dan ook hoger te zijn dan 1,5.

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
* Referentielijst van gelijkaardige leveringen en beheer van koffietoestellen uitgevoerd door uw bedrijf de afgelopen 5 jaar, in vergelijkbare omgevingen, met naam en coördinaten van contactpersoon* Geldig ISO-certificaat* Prijslijst van volledig aanverwant gamma (reinigings- en onderhoudsproducten, thermossen, .)* Overzicht wisselstukken van de geleverde toestellen

Eventuele minimumeisen:
Referentielijst met naam en coördinaten van contactpersoon
Geldig ISO-certificaat
Prijslijst van volledig aanverwant gamma (reinigings- en onderhoudsproducten, thermossen, .)
Overzicht wisselstukken van de geleverde toestellen


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming
In het geval van raamovereenkomsten - motivering voor een looptijd van meer dan vier jaar:  

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   JA

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2018-05-03   12:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj):   2018-10-30
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum:   2018-05-03
Plaatselijke tijd:   12:00
Adres:   Aankoopdienst, Moorselbaan 164 te 9300 Aalst Inlichtingen over gemachtigde personen en de openingsprocedure
Er is een gesloten opening van de offertes voorzien


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbank eerste aanleg Dendermonde
Justitieplein 1 ,  BE - 9200   Dendermonde
Tel:   +32 52260711

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-03-30

Annonces similaires du BDA :