Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : ODISEE VZW
Postadres : Warmoesberg 26 , BE - 1000 Brussel
Contactpersoon: De heer Wouter Ommeslag
Tel: +32 26098297
E-mail: aankoop@odisee.be
Internetadres(sen): www.odisee.be
I.3. Communicatie
Officiële benaming : MCS nv
Postadres : Sneeuwbeslaan 20 ,BE -2610 Wilrijk (Antwerpen)
Contactpersoon: Mevrouw Sylvie Bruyninckx
Tel: +32 38290495
Fax: +32 38305495
E-mail: sb@viva-architecture.com
Internetadres(sen): http://www.mcs.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Uitnodiging tot indienen offerte - Renovatie polyvalente zaal, foyer en gang - gebouw Hermes Brussel - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking Referentienummer: 2018/07 - ID171
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 45000000
II.1.3. Type opdracht : werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE1
Voornaamste plaats van uitvoering: Campus Brussel - Hermes, Stormstraat 2 te 1000 Brussel
II.2.4. Beschrijving
Verbouwing en inrichting van een polyvalente zaal en aanpalende ruimtes (foyer en gang) op de bouwplaats gelegen te Stormstraat 2, 1000 Brussel en dit alles conform de documenten van de aanneming. Het project bestaat uit werken op 1 bovengrondse niveau op de 2e verdieping. Het gebouw zal worden gerenoveerd overeenkomstig de methoden van de moderne techniek. Het werk wordt uitgevoerd volgens de regels van de kunst zodat het voldoet aan de meest veeleisende kwaliteitsnormen, zowel vanuit degelijkheids-, als veiligheids- en andere oogpunten. Werken uit te voeren binnen de schoolvakantieperiode - juli-aug 2018.
II.2.5. Gunningscriteria
Prijs
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj): 2018-07-11
Einde (dd/mm/jjjj): 2018-08-15
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
* Uittreksel uit het strafregister of evenwaardig document waaruit blijkt dat de inschrijver:- niet veroordeeld is geweest voor deelname aan criminele organisaties, omkoping, fraude, terrorisme of witwassen;- niet in staat van faillissement of vereffening verkeert;- geen aangifte van faillissement heeft gedaan of geen procedure van vereffening of gerechtelijke reorganisatie aanhangig is tegen hem;- niet veroordeeld is geweest voor een misdrijf dat de professionele integriteit aantast.* Attest van in orde zijn met de betaling van de sociale zekerheidsbijdragen.* In navolging van art. 63 van het KB van 18 april 2017 moet de kandidaat of inschrijver bij zijn aanvraag tot deelneming of zijn offerte een attest toevoegen waaruit blijkt dat hij voldaan heeft aan zijn fiscale verplichtingen overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is. Voor een Belgische kandidaat of inschrijver betreft dit de naleving van de fiscale verplichtingen ten opzichte van de FOD Financiën.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de kandidaat of de inschrijver met zijn activiteit is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.
Eventuele minimumeisen:
Minimumeisen: minimumjaaromzet laatste 3 jaar: 1,2 mio EUR/jaar.
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
? Een lijst van gelijkaardige werken die de afgelopen 3 jaar werden verricht. Deze lijst vermeldt de klant, het bedrag van de werken, de plaats en het tijdstip waarop ze werden uitgevoerd. . Kopie van de inschrijving op de lijst van de erkende aannemers, met vermelding van categorie of ondercategorie en klasse.? De lijst van de onderaannemers waarop beroep wordt gedaan voor de uitvoering van de opdracht, met bewijs van erkenning in de vereiste categorieën en klassen. De aannemer zal slechts beroep kunnen doen op een niet vermelde onderaannemer na schriftelijk en voorafgaand akkoord van het bestuur.?Het ingevulde veiligheids-, gezondheids- en milieucharter uit het veiligheids- en gezondheidsplan, opgemaakt door de veiligheidscoördinator "ontwerp" (= specifieke risico-analyse voor de werken die de inschrijver zal uitvoeren).?Een afzonderlijke prijsopgave voor de voorziene veiligheids- en preventiemaatregelen (overeenkomstig KB van 25 januari 2001 art 30). Indien deze prijsopgave ontbreekt kan de offerte als substantieel onregelmatig beschouwd worden.
Eventuele minimumeisen:
3 attesten van goede uitvoering van werken uitgevoerd in de afgelopen 3 jaar.
Vereiste erkenning: D4 (Geluids- en warmte-isolatie, lichte scheidingswanden, valse plafonds en blinde vloeren, al dan niet geprefabriceerd), Klasse 4
of
D5 (Timmerwerk, houten spanten en trappen), Klasse 4
De opdracht is zeer verscheiden in werken en geschiedt op zeer korte termijn, hierdoor is de complexiteit hoog.
De opdrachtnemer wordt verondersteld de werken te leiden.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2018-04-16 11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2018-08-14
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Plaatsbezoek vereist: 06/04/2018 om 10.00De inschrijver is verplicht een bevestiging van aanwezigheid aan joelle.theunis@odisee.be te mailen voor woensdag 5 april - 10u.De inschrijver dient zich op 6 april 2018 aan te melden aan het onthaal van Odisee, gebouw T'Serclaes, Warmoesberg 26 - 1000 Brussel.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbank van Eerste Aanleg
Quatre Brasstraat 13 , BE - 1000 BRUSSEL
Tel: +32 25087111
Internetadres(sen): https://www.rechtbanken-tribunaux.be/nl/rechtbanken-hoven/rechtbank-van-eerste-aanleg/nederlandstalige-rechtbank-van-eerste-aanleg-brussel
VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Rechtbank van Eerste Aanleg
Quatre Brasstraat 13 , BE - 1000 BRUSSEL
Tel: +32 25087111
Internetadres(sen): https://www.rechtbanken-tribunaux.be/nl/rechtbanken-hoven/rechtbank-van-eerste-aanleg/nederlandstalige-rechtbank-van-eerste-aanleg-brussel
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-03-30