Vzw Doic

Herbestemming en inrichting van de Maria Gorettikerk te Gent



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  Vzw DOIC
Postadres :  Blaisantvest 37 , BE - 9000   Gent
Contactpersoon:   Michel Alboort
Tel:   +32 495364390
E-mail:   michel_alboort@hotmail.com
Internetadres(sen):   www.doic.be   https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=304566

I.3. Communicatie

Officiële benaming :  AVAPARTNERS ARCHITECTS & PLANNERS
Postadres :  Congreslaan 36 ,BE -9000   Gent
Contactpersoon:   Gert Brulmans
Tel:   +32 92222345
E-mail:   info@avapartners.be
Internetadres(sen):   http://www.avapartners.be   http://www.avapartners.be

AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Herbestemming en inrichting van de Maria Gorettikerk te Gent  
Referentienummer:   AVA-1226_00-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  45000000
II.1.3. Type opdracht :  werken
II.1.4. Korte beschrijving
Herbestemming en inrichting van de Maria Gorettikerk te Gent (fase II, fase III en fase burgerproject)
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE

II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE23
Voornaamste plaats van uitvoering:   Gent
II.2.4. Beschrijving
Herbestemming van de Maria Gorettikerk te Gent (fase II, fase III en fase burgerproject).  
II.2.5. Gunningscriteria
De prijs is niet het enige gunningscriterium en alle criteria worden enkel vermeld in de aanbestedingsdocumenten.
II.2.7. Looptijd
150   dag(en)
Verlenging mogelijk:   JA
De derde fase en de fase burgerproject hebben nog geen begin of einddatum. Dit is afhankelijk van de financiële middelen die de bouwheer ter beschikking heeft.  


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:  
zie administratieve bepalingen

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
zie administratieve bepalingen
Eventuele minimumeisen:
zie administratieve bepalingen

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
zie administratieve bepalingen

Eventuele minimumeisen:
Categorie D, klasse 3

III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht

III.2.2 Voorwaarden inzake de uitvoering van de opdracht:
zie administratieve bepalingen



AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   JA

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2018-05-07   16:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden:   4   (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum:   2018-05-07
Plaatselijke tijd:   16:00

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
RAAD VAN STATE
Wetenschapsstraat 33 ,  BE - 1040   Brussel

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-03-30

Annonces similaires du BDA :