Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Vzw DOIC
Postadres : Blaisantvest 37 , BE - 9000 Gent
Contactpersoon: Michel Alboort
Tel: +32 495364390
E-mail: michel_alboort@hotmail.com
Internetadres(sen): www.doic.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=304566
I.3. Communicatie
Officiële benaming : AVAPARTNERS ARCHITECTS & PLANNERS
Postadres : Congreslaan 36 ,BE -9000 Gent
Contactpersoon: Gert Brulmans
Tel: +32 92222345
E-mail: info@avapartners.be
Internetadres(sen): http://www.avapartners.be http://www.avapartners.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Herbestemming en inrichting van de Maria Gorettikerk te Gent Referentienummer: AVA-1226_00-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 45000000
II.1.3. Type opdracht : werken
II.1.4. Korte beschrijving
Herbestemming en inrichting van de Maria Gorettikerk te Gent (fase II, fase III en fase burgerproject)
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE23
Voornaamste plaats van uitvoering: Gent
II.2.4. Beschrijving
Herbestemming van de Maria Gorettikerk te Gent (fase II, fase III en fase burgerproject).
II.2.5. Gunningscriteria
De prijs is niet het enige gunningscriterium en alle criteria worden enkel vermeld in de aanbestedingsdocumenten.
II.2.7. Looptijd
150 dag(en)
Verlenging mogelijk: JA
De derde fase en de fase burgerproject hebben nog geen begin of einddatum. Dit is afhankelijk van de financiële middelen die de bouwheer ter beschikking heeft.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
zie administratieve bepalingen
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
zie administratieve bepalingen
Eventuele minimumeisen:
zie administratieve bepalingen
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
zie administratieve bepalingen
Eventuele minimumeisen:
Categorie D, klasse 3
III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht
III.2.2 Voorwaarden inzake de uitvoering van de opdracht:
zie administratieve bepalingen
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2018-05-07 16:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 4 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2018-05-07
Plaatselijke tijd: 16:00
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
RAAD VAN STATE
Wetenschapsstraat 33 , BE - 1040 Brussel
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-03-30