Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Stad Geraardsbergen
Postadres : Weverijstraat 20 , BE - 9500 Geraardsbergen
Contactpersoon: Daisy PLETINCKX
Tel: +32 54432089
Fax: +32 54432079
E-mail: daisy.pletinckx@ocmwgeraardsbergen.be
Internetadres(sen): www.geraardsbergen.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Mobiliteit. Levering, plaatsing, onderhoud en beheer van parkeerautomaten en mobiel parkeersysteem voor betalend parkeren. Referentienummer: L/003
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 38730000
II.1.3. Type opdracht : leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
De Stad Geraardsbergen wil haar oude parkeerautomaten vervangen door nieuwe parkeerautomaten die de mogelijkheid bieden om de parkeergelden te betalen via bankcontact en eventueel met munten in de toekomst. De parkeerautomaten moeten voorzien worden van een bijpassend backofficesysteem voor financiële opvolging, monitoring,. alsook de mogelijkheid tot het real-time bevragen van de databank.
De Stad Geraardsbergen wil hierbij ook een mobiel parkeersysteem inrichten die de mogelijkheid biedt om de parkeergelden te betalen via SMS, app. en web.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: JA
II.2. Beschrijving
Lot 1II.2.1. Benaming
Parkeerautomaten + Backoffice II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE231
Voornaamste plaats van uitvoering: diverse locaties
II.2.4. Beschrijving
* Afbraak + afvoer van de huidige parkeermeters. * Levering, plaatsing & in dienst stelling van vermoedelijk 19 nieuwe parkeerautomaten * Inrichten van een backofficesysteem voor het parkeerbeheer van alle parkeerautomaten (financiële opvolging, onderhoudsinformatie, monitoring van parkeren,.), alsook de webservice voor real-time bevragen van de databank van het backofficesysteem. *Onderhoudscontract voor het 2e lijns onderhoud op de hardware (parkeerautomaten) * Contract voor onderhoud en beheer van het backofficesysteem.
II.2.5. Gunningscriteria
Kwaliteitscriteria:
* Technische kwaliteit en mogelijkheden van de appartuur en toebehoren (hardware-parkeerautomaten) - weging: 15
* Technische kwaliteit en mogelijkheden van het backofficesysteem. - weging: 15
* Kwaliteit van dienstverlening i.k.v. onderhoud, herstellingen en beheer backofficesysteem. - weging: 5
Prijs - weging: 15
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj): 2018-06-01
Verlenging mogelijk: NEE
Lot 2II.2.1. Benaming
Mobiel parkeersysteem voor betalend parkeren. II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE231
Voornaamste plaats van uitvoering: Stad Geraardsbergen, 9500 Geraardsbergen
II.2.4. Beschrijving
* Aanleveren van een mobiele parkeerdienst die de parkeerder in staat stelt de parkeergelden te betalen via app, SMS of web. * Onderhoudscontract voor het onderhoud en beheer van mobiele parkeersysteem.
II.2.5. Gunningscriteria
Kwaliteitscriteria:
* Technische kwaliteit en mogelijkheden van het systeem - weging: 15
* Kwaliteit dienstverlening i.k.v. onderhoud, herstellingen en beheer - weging: 10
Kost:
* Prijs - weging: 15
* Kostprijs voor de stad en eindgebruiker - weging: 10
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
* De inschrijver legt het door hen ingevulde Uniform Europees Aanbestedingsdocument voor, dat bestaat uit een bijgewerkte eigen verklaring en dat door de aanbestedende overheid als voorlopig bewijs wordt aanvaard ter vervanging van door overheidsinstanties of derden afgegeven documenten of certificaten die bevestigen dat de betrokken inschrijver aan alle hierna vermelde voorwaarden voldoet :1° hij bevindt zich niet in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016;2° hij voldoet aan de toepasselijke selectiecriteria als vastgesteld overeenkomstig artikel 71 van de wet van 17 juni 2016.*Het UEA dient door de onderaannemer(s) te worden ingevuld.* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 §§1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.Omdat de volgende documenten voor de aanbestedende overheid niet kosteloos toegankelijk zijn via elektronische middelen zoals bedoeld in artikel 60 § 1 moeten bovenop de impliciete verklaring op erewoord deze documenten bij de offerte worden gevoegd:- Een uittreksel uit het strafregister uitgereikt op rechtspersoon, hetzij natuurlijk persoon indien eenmanszaak, of een evenwaardig document, niet ouder dan 6 maanden op de uiterste datum van indiening van de offertes.Het attest blanco strafregister op naam van de onderneming kan door de aanbestedende overheid niet rechtstreeks opgevraagd worden via de elektronische middelen van de federale overheid (telemarc/digiflow). Daarom vragen wij om een attest blanco strafregister bij uw offerte te voegen dat u kan opvragen via cjc-csr@just.fgov.be. U hoeft enkel de firmanaam, adres, btw nummer en reden van aanvraag "in het kader van onderzoek inschrijving van een overheidsopdracht" op te geven. Het attest zal u vervolgens met de post worden overgemaakt.Indien u al in het bezit bent van dergelijk attest, gelieve er dan voor te zorgen dat dit niet ouder is dan maximum 6 maanden voor datum inschrijving.* Overeenkomstig de Belgische overheidsopdrachtenreglementering heeft de aanbestedende overheid, in elke fase van de gunningsprocedure, de mogelijkheid om de kandidaat/inschrijver uit te sluiten die, bij wijze van een in kracht van gewijsde gegane strafrechtelijke uitspraak veroordeeld werd voor een misdrijf dat zijn professionele integriteit aantast.De niet-naleving van strafrechtelijk sanctioneerbare milieu- en sociale wetgeving kan worden geacht een misdrijf te zijn dat de professionele integriteit aantast. Van zodra deze wordt vastgelegd in een in kracht van gewijsde gegaan vonnis of arrest kan deze worden aangewend als uitsluitingsgrond, ongeacht de stand van de procedure.Onder sociale wetgeving wordt onder meer verstaan:- het decreet van 10 juli 2008 houdende een kader voor het Vlaamse gelijkekansen- en gelijkebehandelingsbeleid; de wet van 10 mei 2007 ter bestrijding van bepaalde vormen van discriminatie, de wet van 10 mei 2007 tot wijziging van de wet van 30 juli 1981 tot bestraffing van bepaalde, door racisme of xenofobie ingegeven daden en de wet van 10 mei 2007 ter bestrijding van discriminatie tussen vrouwen en mannen;- de wet van 4 augustus 1996 betreffende het welzijn van de werknemers bij de uitvoering van hun werk, meer bepaald hoofdstuk Vbis. Bijzondere bepalingen betreffende geweld, pesterijen en ongewenst seksueel gedrag op het werk.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Passende recente bankverklaring waaruit een gezonde financiële toestand blijkt
Eventuele minimumeisen:
1. Document mag niet ouder zijn dan 12 maanden op de uiterste datum van indiening van de offerte
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. De inschrijver moet twee vergelijkbare referenties opgeven van vergelijkbare opdrachten die hij als hoofdopdrachthouder heeft gerealiseerd.
Eventuele minimumeisen:
1. Voor elke referentie dient kort opgegeven te worden:
- opdrachtgever (+contactgegevens)
- totaalprijs van de opdracht
- Uitvoeringstermijn
- foto's /beeldmateriaal
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2018-05-03 14:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2018-08-31
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2018-05-03
Plaatselijke tijd: 14:00 Inlichtingen over gemachtigde personen en de openingsprocedure
Er is een gesloten opening van de offertes voorzien
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33 , BE - Brussel nvt
VI.4.2 Orgaan verantwoordelijk voor de bemiddelingsprocedures
Raad van State
Wetenschapsstraat 33 , BE - Brussel nvt
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-03-29